SALASANA ROBOTTI???

Sähköposti murto

Tietääkö kukaan, että onko olemassa laitetta tai ohjelmaa millä voidaan sähköpostiin murtautua????

Minun sähköpostiini murtauduttiin ja ilmoitettiin erääseen järjestöön. Lähetetyistä oli poistettu ja roskakorista ei näkynyt ohjelmassa. Asia tuli ilmi kun tuli järjestöstä lasku ja jäsenkortti. Soitto ko. paikkaan selvensi, että minut oli ilmoitettu minun gmail postistani, mutta tuohon aikaan oli minun kaikki koneet kiinni ja ne ovat salasanan perässä. Poliisitutkinta vahvisti asian, mutta eivät voineet jäljittää.

Humattavaa on että tuo gmail salasana on pitkä ja on välissä isoja kirjaimia ja numeroita eikä se ole esim. minun automerkkini eikä suosikki jääkiekko joukkue ym. joten murto pitäisi olla lähes mahdoton ja veisi aikaa viikkoja.

Onko olemassa mitään apulaite ohjelmaa ym. millä tämän voi suorittaa???

11

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todennäköisesti on mutta täällä sitä ei kerrota.

    • 0hm0

      Kyllähän kuka tahansa voi kirjoittaa johonkin lomakkeeseen kenen tahansa sähköposti osoitteen.

      Jos nyt kuitenkin oletetaan, että se liittyminen järjestöön olisi tehty sinun koneeltasi ja sinun s-postistasi, niin mitä sitten?

      Ei s-posti ole mikään tunnistautuminen.

      Jospa se posti ei kuitenkaan lähtenyt sinulta, mutta joku oli väärentänyt lähettäjäksi sinun s-postiosoitteen; no ei se silti sido mihinkään.

      • sähköposti murto

        En kysynytkään sitä että onko saatavana että haluaisin tuollaisen, vaan onko jotenkin mahdollista murtaa???

        ohmo Käsitit väärin. Kyllä nyt jokainen tietää lukuisia sähköposti osoitteita, mutta kuinka sinne mennään ja lähetetään jotain on asia erikseen.

        Minun koneelta ei ole lähetetty vaan toisella koneella on onnistuttu kirjautumaan minun mailiin. Väärennetty ei ole voinut olla, koska osoite oli 100% sama ja kahta samaa ei voi olla.

        Hakkerointi onnistuu vain jos olen itse koneella ja kirjautuneena ko. postiin ja näin ei ole ollut.


      • sähköposti murto kirjoitti:

        En kysynytkään sitä että onko saatavana että haluaisin tuollaisen, vaan onko jotenkin mahdollista murtaa???

        ohmo Käsitit väärin. Kyllä nyt jokainen tietää lukuisia sähköposti osoitteita, mutta kuinka sinne mennään ja lähetetään jotain on asia erikseen.

        Minun koneelta ei ole lähetetty vaan toisella koneella on onnistuttu kirjautumaan minun mailiin. Väärennetty ei ole voinut olla, koska osoite oli 100% sama ja kahta samaa ei voi olla.

        Hakkerointi onnistuu vain jos olen itse koneella ja kirjautuneena ko. postiin ja näin ei ole ollut.

        Lähettäjän sähköpostiosoite on lapsellisen yksinkertaista väärentää, ei siihen mitään oikeaan sähköpostitiliin murtautumista tarvita.


      • o0K7W0
        Kollimaattori kirjoitti:

        Lähettäjän sähköpostiosoite on lapsellisen yksinkertaista väärentää, ei siihen mitään oikeaan sähköpostitiliin murtautumista tarvita.

        Näin on. Lähettäjäksi voi merkitä aivan mitä haluaa.


      • Sähköposti murto
        Kollimaattori kirjoitti:

        Lähettäjän sähköpostiosoite on lapsellisen yksinkertaista väärentää, ei siihen mitään oikeaan sähköpostitiliin murtautumista tarvita.

        HÖPÖ HÖPÖ Voiko joku olla noin tyhmä.

        Kyllä sen nyt näkee kenen sähköpostista tulee maili. En saa minun postista lähetettyä että se näyttäisi sinun lähettämältä aina siinä on minun osoite. Ja osoitetta e isaa pois eikä vaihdettua.


      • Sähköposti murto kirjoitti:

        HÖPÖ HÖPÖ Voiko joku olla noin tyhmä.

        Kyllä sen nyt näkee kenen sähköpostista tulee maili. En saa minun postista lähetettyä että se näyttäisi sinun lähettämältä aina siinä on minun osoite. Ja osoitetta e isaa pois eikä vaihdettua.

        Taidat olla trolli.

        Aiheetta enempään.


      • sähköpostimurto
        Kollimaattori kirjoitti:

        Taidat olla trolli.

        Aiheetta enempään.

        Eikö täälläkään saa asiallista keskustelua aikaiseksi???

        Pitää kai odottaa syksyyn ja ottaa asia uudelleen esille silloin on ehkä fiksumpaa väkeä täällä keskustelemassa


        Rautalangasta: Jos minä lähetän sinulle mailista [email protected] se tulee sinulle aina tuosta [email protected] ei saa kuinkaa [email protected]!!!!

        Jos olisi mahdollista silloinhan kaikki lähettäisi vaikka tasavallan presidentin sähköposti osoitteella


      • 0hm0
        sähköpostimurto kirjoitti:

        Eikö täälläkään saa asiallista keskustelua aikaiseksi???

        Pitää kai odottaa syksyyn ja ottaa asia uudelleen esille silloin on ehkä fiksumpaa väkeä täällä keskustelemassa


        Rautalangasta: Jos minä lähetän sinulle mailista [email protected] se tulee sinulle aina tuosta [email protected] ei saa kuinkaa [email protected]!!!!

        Jos olisi mahdollista silloinhan kaikki lähettäisi vaikka tasavallan presidentin sähköposti osoitteella

        Et vaan osaa.


      • ip -guru
        sähköposti murto kirjoitti:

        En kysynytkään sitä että onko saatavana että haluaisin tuollaisen, vaan onko jotenkin mahdollista murtaa???

        ohmo Käsitit väärin. Kyllä nyt jokainen tietää lukuisia sähköposti osoitteita, mutta kuinka sinne mennään ja lähetetään jotain on asia erikseen.

        Minun koneelta ei ole lähetetty vaan toisella koneella on onnistuttu kirjautumaan minun mailiin. Väärennetty ei ole voinut olla, koska osoite oli 100% sama ja kahta samaa ei voi olla.

        Hakkerointi onnistuu vain jos olen itse koneella ja kirjautuneena ko. postiin ja näin ei ole ollut.

        siis: tässä on 2 vaihtoehtoa:

        1) lievempi vaihtoehto:

        Sähköpostitiliisi EI ole murtauduttu. Sensijaan joku on lähettänyt sähköpostia joko omalta koneeltaan tai tietoturvaltaan murretulta koneelta, johon on asennettu sähköposteja lähettävä ja/tai välittävä haittaohjelma.

        Jos mailia ei lähetä webmailin kautta, vaan erillisellä sähköpostiohjelmalla, on mahdollista laittaa lähettäjän nimeksi ja email -osoitteeksi mitä ikinä haluaa.
        Tällöin (jos kyse on rikosasiasta) poliisitutkinta paljastaa, että viesti tuli muualta kuin sinun IP -osoitteesta, joskaan aina poliisikaan ei pysty selvittämään, kuka oli väärennetyn viestin todellinen lähettäjä. Poliisin toiminta kun muuttuu hankalammaksi heti, kun tietoverkkorikos tehdään siten, että siinä on käytetty välittäjänä useissa eri maissa olevia tietokoneita. Tällöin onnistunut poliisityö edellyttäisi hyvää yhteistyötö eri maiden poliisiviranomaisten välillä.

        2. Vakavampi vaihtoehto:

        webmail -tiliisi on murtauduttu. Tätä epäillessäsi:

        vaihda sekä webmailisi salasana, että kaikki sellaiset salasanat, jotka on saatettu murtaa "OLEN unohtanut salasanani, lähetä sähköpostiini ohjeet, miten saan uuden salasanan unohtuneen tilalle" -toiminnon avulla, jollainen on olemassa monissa web -palveluissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      101
      2324
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2036
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe