Onko oikein vain ei?

surruinen äiti

Ällöttää epäoikeudenmukaisuus - tytär erosi, jutui asuman kunnan vuakra-slummiin jossa tiäs mitä ihmisii napureina .

Entinen miäs asuu isosa ok-talossa.
Miäs ei omista taloa vaan hänen vanhempansa.
Onko se muka okein?

Tytärellä oli putarha omppupuita marjapensait kukkia ja lapsill uima-allas .
Entisen elintason tarttis säilyy vaik s eroo.

Tytär koton lasten kanssa, ei ky töissä, saa tkia mitä saa, voiko niistä tuista sitten uosotottoviranomainen viedä rahaa ?

Miksi aina käy niin että vahempi pärjää. lasten kanssa jäävä heikoilla.
Entinen pualiso kyllä maksaa lapsista mutta ei se ikein riitä mihinkään kun entinen elintason pitäs miälestäni säilyy !

5

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmyrkäinen

      Jos mies asuu vanhempiensa omistamassa isossa omakotilaossa, niin olisi oikein että antaisitte tyttärenne asua teidän omistamassa isossa omakotitalossa, eli sellaista ostamaan kipin kapin, jollei ennestään ole.

    • voi eiiiiiiiiiiiiiii

      No joo ! Tottakai miehen vanhempien pitäisi nyt viimeistään ymmärtää lähteä huitsin nevadaan että kakarasi pääsee HEIDÄN omistamaansa taloon asumaan.
      Miksi elintason täytyisi säilyä kuten oli avioliitossa????
      Hippasen huonosti ole kakaraasi opettanut jos santanderin miehet ovat kimpussaan....voi elämää voi tapoja.
      Niin, eihän mikään estä SINUA ostamassa ok taloa.
      Tuskin SINÄ sentään asut " vuokraslummissa"...

    • mars töihin

      Että joku kehtaa suoltaa tuollaista ps..kaa.
      Siinä on kyllä tytär perinyt äitinsä arvot tismalleen - mitään minulla ei ole mutta se, mikä on toisten oma tarttis antaa minulle. On se niin väärin että jotkut vanhukset omistaa isoa taloa joo! Kun joku toinen joutuu asumaan vuokralla. EHKÄ nuo vanhukset ovat tehneet elämänsä aikana TYÖTÄ jolla ovat saaneet itselleen ok taloa jota niin tunnut kadehtivan.
      Menkää mamma ja lapsi töihin, älkää enää jatkako tuota sossu-perinnettä seuraavaan polveen !

    • voi eiiiiiiiiiiiiiii

      Katkeruus syö sinua. Kerro elämän tosiasiat lapsellesi, ehkä vielä jotain on pelastettavissa - miksi hän on ulosotossa ???

    • Eihän se ex-mies siitä vaurastunut, vaikka tyttäresi muutti pois eron tullessa. Edelleen kun asuu vanhempiensa omistamassa kämpässä. Maksaako vuokraa kämpästä? Riittäisivätkö varat lyhennyksiin ja ylläpitoon jos olisi oma exän talo. Myöhemmin tulee aika, jolloin myös exän maksettavaksi tulee tuosta talosta perintöverot tai lunastaa talon itselleen tai muuttaa pois.

      Kuinka paljon tyttäresi on oikeastin avautunut sinulle taloudellisista asioistaan. Kuinka hyvin olet perillä ex-puolison varoista/veloista. On ihmeellistä mitä kaikkea velkarahalla voi ostaa, mutta jossain kohtaa on velatkin maksettava pois.

      Ei se ole lasten elintasosta toivottavasti pois, vaikka tyttäresi erosikin. Ehkä jopa lasten elämänlaatu parani, joku asiahan eron aiheutti. Mies on edelleen kuitenkin lasten isä, ei tyttäresi.

      Itsekin eronneena ja muiden eroja sivusta seuranneena en oikein ymmärrä katkeruuttasi. Minulla asia oli eri, lapsia ei ollut mukana kuvioissa tuolloin, mutta mukaani lähti siihen lähiön vuokrakämppään ainoastaan lahjaksi saamani astiat ja ruuanvalmistusvälineet, muutamat lakanat ja henkilökohtaiset tavarani. Muut tuli sitten hankittavaksi myöhemmin. Ystäväni (4 lasta) erosi juuri. Hankki sen jälkeen koulutuksen, töitä, osti omakotitalon ja nyt sitten makselee sitä yksin ja siitä koituvia kuluja ja pärjää hyvin. Erosta 3 vuotta

      Elämä tuntuu kantavan, kun sitä haluaa eikä jää itsesääliin kierimään ja anna kateudelle valtaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe