olen kreikkalaisen musiikin fani ja olen mennä vuosina käynyt Rodoksella paikallisten suosimassa yökerhossa, jossa esiintyi kreikkalainen artisti. meno on vauhdikasta ja siihen ihan hurmaantuu ! tiedän, että Ixian-tien varressa on Astra-niminen clubi, joka on juuri paikallisten paikka ja siellä raikaa ihana musiikki. ongelmana on vain, että kekkerit alkaa n. 01 jälkeen ja meikäläistä nukuttaa silloin armottomasti !
Onko kukaan käynyt siellä ja jos, niin millaista oli ?
Astra- buzukipaikka
rikke1
2
244
Vastaukset
- Kiriakos
Tosi harmi ettö Antonis ja orkesteri on siirtynyt Blue Lagoonista ainoastaan Astraan, ei tosiaan pysy hereillä niin myöhään. Toukokuussa oli Blue Lagoonissa
kyllä myös hyvää kreikkalaista musiikkia ja alkaa jo n. klo 21.00. Elokuussa taas
uudestaan. - tessera
Kiva kuulla että Blue Lagoonissa on hyvä porukka soittamassa harmi että Antonis lähti sieltä pois elokuun puolivälissä menemme Rodokselle ja heti eka iltana käymme tsekkaamassa onko meidän makuinen tämä uusi porukka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503784
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342751Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262408- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271397
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91198