Miten sony xperia z1 compactissa saa sanakirjan pois?
Sanakirja pois?
6
150
Vastaukset
- lffgsydhdxhb
?
- hbbjkkkllbhbb
Tietääkö kukaan?
- ghfghfghfghoipio
hbbjkkkllbhbb kirjoitti:
Tietääkö kukaan?
Ilmeisesti ei???
- äöö äöö
ghfghfghfghoipio kirjoitti:
Ilmeisesti ei???
???
- Tätäkö tarkoitit?
Seuraava toimii ainakin Z1:ssä.
Kokeileppa seuraavaa: avaa tekstinsyöttö ja ala kirjoittamaan, jotta näppäimistö tulee esille. Näppäimistön vasemmassa alakulmassa luultavimmin löytyy nappi, jolla pääset kirjoittamaan numeroita. Sitä painettuasi spacebar:n oikealta puolelta löytyy meisselin ja kiintoavaimen kuva, paina sitä. Siitä luultavimmin aukeaa Xperia-näppäimistö -valikko, josta valitse Näppäimistöasetukset. Avautuvasta valikosta avaa Sanaehdotukset. Sieltä sit vain valitsemaan haluamasi kohta. - häh___
Nyt löytyi eli näin:
Eli näppäimistöasetukset --> Tekstinsyötön asetukset --> Sanaehdotukset --> En halua apua kirjoittaessani, en edes ehdotuksia.
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541