Kissan käytetty lääkärissä ja edes antibioottikuuri ei ole kerennyt loppua kun kissa kusee tippoja taas sisälle. alle viikko lääkäristä(300e)...mitä helvettiä pitäs tehä?
virtsakiteet uusiutuivat heti?
6
86
Vastaukset
- 8943wau83755
Mitä tutkimuksia kissallesi on tehty ja mitä muita lääkkeitä ja erikoisruokaa kissallesi on määrätty?
Mitä helvettiä pitäs tehä?
Vastaa ensin kysymyksiin niin pohditaan sitten porukaltaan jos itse et ymmärrä. - gwegweg
Kissa on nyt taivaassa. lääkäri puhui aina uusituvasta idiopaattisesta kystiitista? Kysyin hoitokeinoista enkä selkoa saanu..nyt olen tuosta lukenu niin siihenhän on lääke jota olis ainakin voinu kokeilla..jotenki jäi fiilis että oma vika ennenkaikkea mutta lääkärikin totesi eutanasian olevan paras.. paska fiilis!
- E.VVK
höpö höpö
- helena5
Minun kissalla oli sama vaiva, eläinlääkäri asemilla on kuivaruoka papanoita jotka on tarkoitettu juuri siihen vaivaan.
- fwaefewa
helena5 kirjoitti:
Minun kissalla oli sama vaiva, eläinlääkäri asemilla on kuivaruoka papanoita jotka on tarkoitettu juuri siihen vaivaan.
niin mitä höpöhöpö..kuivapapanat ei paljon auttanu.. eikä antibiootit. joku cystid-lääke olisi pitäny kokeilla, nyt on myöhästä!
- 6489734
fwaefewa kirjoitti:
niin mitä höpöhöpö..kuivapapanat ei paljon auttanu.. eikä antibiootit. joku cystid-lääke olisi pitäny kokeilla, nyt on myöhästä!
Virtsatievaivoista kärsiville kissoille on useilla valmistajilla myös märkäruokia jotka ovat kuivamuonaa paljon parempi ja terveellisempi vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904