onko koirani nopea kun juoksee n. 50 m/6 s? koira on kooltaan jackrusselin kokoinen mutta paljon sirompi ja hieman vinttikoiran muotoinen, sekarotunen.
onko koirani nopea
5
121
Vastaukset
- hulluko oot
Juokse itte ja ota aika.
Ajattelit sitte juaksuttaa piskis hengiltä näillä keleillä.- minä ja koirani
kuinka niin? jos sitä mietit niinn emme pakottanut koiraa,se oli tossa pihalla vapaana juoksentelemassa nii aateltii ottaa aikaa kun tossa pellolla juoksee, emme siis ole viemässä mihinkään kisoihin uteliaisuuttani mittasin ajan ja kysyin nopeutta. Ei siis syytä huoleen, :)
- U.Bolt
Sanoisin että aika hidas koira. 100 metriä menisi 12 sekuntiin. Vilkas pikkukoira mutta ei mikään pikapinkoja. Hyvää naisten pikajuoksun maakuntatasoa.
- Minä ja koirani
okei, kiitos vastauksesta :) mietin vaan kun nopealta tuo näyttää, mutta kun en itse tiedä mitään noista nopeuksista ja ei netistä tahdo noiden pikkukoirien nopeuksia löytää... tai en vain osaa etsiä :D
- minä ja koirani
en tarvitse enää vastauksia kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81518- 891155
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1081088Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51953Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62827Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli181741Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253726- 81715
- 35679
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633