onko koirani nopea kun juoksee n. 50 m/6 s? koira on kooltaan jackrusselin kokoinen mutta paljon sirompi ja hieman vinttikoiran muotoinen, sekarotunen.
onko koirani nopea
5
112
Vastaukset
- hulluko oot
Juokse itte ja ota aika.
Ajattelit sitte juaksuttaa piskis hengiltä näillä keleillä.- minä ja koirani
kuinka niin? jos sitä mietit niinn emme pakottanut koiraa,se oli tossa pihalla vapaana juoksentelemassa nii aateltii ottaa aikaa kun tossa pellolla juoksee, emme siis ole viemässä mihinkään kisoihin uteliaisuuttani mittasin ajan ja kysyin nopeutta. Ei siis syytä huoleen, :)
- U.Bolt
Sanoisin että aika hidas koira. 100 metriä menisi 12 sekuntiin. Vilkas pikkukoira mutta ei mikään pikapinkoja. Hyvää naisten pikajuoksun maakuntatasoa.
- Minä ja koirani
okei, kiitos vastauksesta :) mietin vaan kun nopealta tuo näyttää, mutta kun en itse tiedä mitään noista nopeuksista ja ei netistä tahdo noiden pikkukoirien nopeuksia löytää... tai en vain osaa etsiä :D
- minä ja koirani
en tarvitse enää vastauksia kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026