M-hamina Itäsatama

vakivieras

Mikä ihme on, ettei veneilijöiden tarpeita osata kunnioittaa vaan huononnetaan palveluja? Itäsatamaa on viime vuodesta remontoitu, mutta vierailijoiden kannalta huonompaan suuntaan! Ainoastaan sauna oli kuumempi kuin ennen, mutta vastapainoksi lämminvesi loppui jokapäivä! Miestensaunan terassi oli enää neljännes aikaisemmasta, puhumattakaan, että naisilla olisi oma vilvoittelualue! Tuskin lapsiperheet arvostavat entisen kivan leikkipaikan pienennystä alla puoleen viime vuodesta. Oman pursiseuran juniorit olivat toki saaneet oikein oman pervekkeen satamaanpäin, missä on kiva bilettää....
Kyllä ensi vuonna tulee harkintaan kokeilla länsipuolta!

4

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gl37

Suihkuissa ei voi enään säätää lämpötilaa. 28 asteen lämpötilassa kuuma suihku on tosi virkistävä.

• 6 ja 2

ja viime yönä muutama paikallinen teini tuli klo 3.00 uimaan ja sukeltelemaan vieraslaiturin päähän... Se siitä hiljaisuudesta.

• hyvä / paha

Tosiasiassa se kuuma suihku virkistää pidemmäksi aikaa helteellä kuin kylmä suihku. Mutta pitäisi silti saada itse päättää.

• 10+19

Heinäkuun puolessavälissä miesten saunassa tuli vain kylmää vettä joka ei liuota shampoota, naisten saunassa vaimon mukaan samaan aikaan niin kuumaa ettei sillä voinut päähänsä laskea. Kyllä se lämpötilasäätö pitää saada takaisin niihin suihkuihin. Miesten vilvoittelutilan ovi oli lukossa. Miehet ja naiset vilvoittelivat siinä sisäänkäynnin ulkopuolella pyyhkeisiin verhoutuneena. Pukuhuoneet oli sietämättömän kuumia ja kosteita vaikkei ollut edes varsinainen helle. Vaikka satama on lähes täysi niin kyllä palveluiden pitäisi pelata paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      97
      8624
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4249
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1488
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1460
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1199
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1170
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      862
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe