Mikä ihme on, ettei veneilijöiden tarpeita osata kunnioittaa vaan huononnetaan palveluja? Itäsatamaa on viime vuodesta remontoitu, mutta vierailijoiden kannalta huonompaan suuntaan! Ainoastaan sauna oli kuumempi kuin ennen, mutta vastapainoksi lämminvesi loppui jokapäivä! Miestensaunan terassi oli enää neljännes aikaisemmasta, puhumattakaan, että naisilla olisi oma vilvoittelualue! Tuskin lapsiperheet arvostavat entisen kivan leikkipaikan pienennystä alla puoleen viime vuodesta. Oman pursiseuran juniorit olivat toki saaneet oikein oman pervekkeen satamaanpäin, missä on kiva bilettää....
Kyllä ensi vuonna tulee harkintaan kokeilla länsipuolta!
M-hamina Itäsatama
4
387
Vastaukset
- gl37
Suihkuissa ei voi enään säätää lämpötilaa. 28 asteen lämpötilassa kuuma suihku on tosi virkistävä.
- 6 ja 2
ja viime yönä muutama paikallinen teini tuli klo 3.00 uimaan ja sukeltelemaan vieraslaiturin päähän... Se siitä hiljaisuudesta.
- hyvä / paha
Tosiasiassa se kuuma suihku virkistää pidemmäksi aikaa helteellä kuin kylmä suihku. Mutta pitäisi silti saada itse päättää.
- 10+19
Heinäkuun puolessavälissä miesten saunassa tuli vain kylmää vettä joka ei liuota shampoota, naisten saunassa vaimon mukaan samaan aikaan niin kuumaa ettei sillä voinut päähänsä laskea. Kyllä se lämpötilasäätö pitää saada takaisin niihin suihkuihin. Miesten vilvoittelutilan ovi oli lukossa. Miehet ja naiset vilvoittelivat siinä sisäänkäynnin ulkopuolella pyyhkeisiin verhoutuneena. Pukuhuoneet oli sietämättömän kuumia ja kosteita vaikkei ollut edes varsinainen helle. Vaikka satama on lähes täysi niin kyllä palveluiden pitäisi pelata paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1223714Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292423Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442068Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701021Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5939- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61835En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30830- 42744
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies95740