Turku sää

taas se nähtiin

Yksikään sääennuste tai edes reaaliaikainen tutkakuva ei näytä sen enempää sadetta kuin ukkostakaan, suurin osa täyttä aurinkoa. Puolituntia satanut vettä, ukkostanut ja taivas täydessä täydessä pilvessä, miten tuollaista ei voi ennustaa, saati ettei näy edes tutkakuvissa.

Mitä ne kallispalkkaiset meteorologit oikein tekee, joku robotti laatii ennusteet, näyttää tutkakuvat ja itse löhöilevät rannalla ellei sade pääse yllättämään, ennustaa eivät ainakaan osaa.

7

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilattua?

Tunnin satanut ja taivas täydessä pilvessä, mutta ei näy sääsivuilla eikä tutkakuvissa, miten se on mahdollista? Maksaako joku ennusteet vaikkapa DBTL:n takia? En keksi järkevää selitystä ettei näin laajaa sade(pilvialuetta voi ennustaa ja vähintäänkin pitäisi näkyä tutkassa. Foreca sentään näyttää nyt jo sadetta, mutta Ilmatieteen laitoksella edelleen täyttä aurinkoa. Katsoisivat v-ttu ulos ikkunasta ellei ne hel-vetin kallit laitteet pelaa.

• 7+4

Olen täysin samaa mieltä kummankin teidän kanssa. Ensinnäkin eniten mua ottaa päähän Ilmatieteenlaitoksen antamat varoitukset rajusta ukonilmasta Turkuun, kertaakaan ei ole vielä pitänyt paikkaansa. Ja luvataan viilenevää säätä ensi viikoksi, mutta Ilmatieteenlaitos näyttää ainakin 20°C Tiistaille saakka, mun mielestä viilenevä tarkoittaa pikemminkin 15°C ja sen alle.

Ukkos-varoituksiin en enää luota kertaakaan Ilmatieteenlaitoksen sivulla, katson ennemmin ulos ikkunasta ja teen oman diagnoosin.

Toivoo: Liian monta kertaa Ilmatieteenlaitoksen ennustuksiin pettynyt! (Ei se Foreca ole yhtään sen parempi, Suomessa ei sään ennustaminen pelitä on se jo nähty)

• 7+4

Luotan paljon enemmän tähän palveluun, siinä näkyy tutkassakin hiukan enemmän sadetta kun missään Suomen satelliitti kuvassa:

http://i.imgur.com/jzWYNfd.png

• mikä sivu?
        7+4 kirjoitti:

Luotan paljon enemmän tähän palveluun, siinä näkyy tutkassakin hiukan enemmän sadetta kun missään Suomen satelliitti kuvassa:

http://i.imgur.com/jzWYNfd.png

Joku yksityinen?

• 7+4
        mikä sivu? kirjoitti:

Joku yksityinen?

Weather Underground:

http://www.wunderground.com/weather-forecast/zmw:00000.1.02773

• Turhanitkijät TE

En ole kanssanne samaa mieltä! Säitä ei kukaan voi "ennustaa" kilometrin tarkkuudella vaan ne ovat lähinnä suuntaa-antavia ja ihan ok!

• Anonyymi

Siinä eniten mtv 3 Suurin KUSETTAJA KATSO JA OSTA VUODEN VARMUUS VARASTO.
      NYT ISKEE .NO EI .MUTTA OSTA RUOHONLEIKKURI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      104
      6684
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      370
      6264
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3123
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2604
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      2256
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1673
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1395
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1350
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe