Hei
Tietääkö joku onko millään turkulaisella kopiofirmalla sellaista palvelua että voisi viedä sinne tenttikirjan kopioitavaksi ja sitten voisi hakea seuraavana päivänä kirjan ja kopiot pois?
T:Köyhä opiskelija
Tenttikirjojen kopiointi
5
1162
Vastaukset
- Hmmmm
Tulisi itse kopioituna varmaankin halvemmaksi. Joten miksi et itse kopioi? Luulisi, että yliopistolla tai yliopiston kirjastossa olisi halvat kopiointimaksut. Ja varmasti Turusta löytyy kopiopalveluita tarjoava yritys, jossa sua opastetaan ensin kopiointiin ja sitten voit kopioida itse.
- ppo
Kirjojen kopioittaminen kopioliikkeessä maksaa enemmän kuin kyseinen kirja kaupan hyllyllä, mutta ainakin karhukopiossa on mahdollista itse kopioida niitä kirjoja jolloin yhden a-nelosen hinnaksi tulee jotain 3 senttiä
- -anna-
Heh, varmasti on mahdollista tehdä noinkin. Mutta saat maksaa siitä maltaita :D Sanoit olevasi köyhä? Mene siis kuten muutkin Karhukopioon ja osta kopiokortti, henkilökunta näyttää kyllä aina pyydettäessä miten niitä koneita käytetään ja edulliseksi tulee. Ei kirjan kopioimiseen kulu kuin ehkä 10-15 minuuttia kun kopioit aukeaman kerrallaan.
- opisk.
Olen oikiksen puolella ja meillä on hirveästi luettavaa tentteihin, yli 1000 sivua kerrallaan ja niitä kirjoja tarttee pitemmäksi aikaa. Kopioin aina melkein kaiken ja kansioitan ne eikä se tulee kalliiksi. Ainakin minulla on aina tarvittavat kirjat sitten käytettävissäni ja saan siihen tehdä merkintöjä.
N. 30 euroa 500-sivun kortti ja kirjat otat aina kaksi sivua kerrallaan.
- Jasq
Testaileppa DataCityssä löytyvää X-Copy:a. Siel ainakin hommat toimii hyvin ja edullisempi kuin Karhukopio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770