Mitä tehdä henkilökohtaiselle hyökkäykselle

Osaisiko ylläpito tai muut neuvoa... Olen aloittanut luotsina palstalla mikä on ollut todella altis häiriköinnille.

Luonnollisesti palstan muutama vakiohäirikkö on tästä suivanatunut ja nyt tulee valvomalleni palstalle ja palautepalstalle jatkuvalla virralla valheellisia väittämiä minusta...

Ei kai tässä voi tehdä muutakuin vastata asiallisesti tuolle häirikölle(kin) kaipa hän tuosta laantuu ja löytää ehkä jonkun uuden palstan

73

247

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle kävi just noin... Muistutin että säännöissä kielletään keskuslemasta yksittäisen luotsin toimista ja menemästä henkilökohtaisuuksiin. Sen jälkeen jouduin pari vuorokautta siivoamaan jatkuvasti haukkuja ja poistamiseen liittyviä kommentteja. Nyt tilanne on rauhottunut ainakin toistaiseksi... Velkavelho siitä minua infosi että alkuun tarvitaan vaan tiukka linjaus ja sitten se rauhottuu kun tiedetään että näin se vain menee.

      Yritän itse uskoa siihen että voin luoda itse oman maineeni, eikä valheet sitä voi muuttaa kunhan täällä vakiintuu,

      Tsemppiä!!!

      • Itse muistan jossain nähneeni ohjeen missä luki "Luotsin ei tarvitse perustella poistoja käyttäjälle, mutta ylläpidolle täytyy tarvittaessa"

        No huvittavaksi tuon henkilön tekee se, että ei voi osoittaa virhettä toiminnassa, meinaa vaan että on "paska jätkä" mää


      • kimlaa kirjoitti:

        Itse muistan jossain nähneeni ohjeen missä luki "Luotsin ei tarvitse perustella poistoja käyttäjälle, mutta ylläpidolle täytyy tarvittaessa"

        No huvittavaksi tuon henkilön tekee se, että ei voi osoittaa virhettä toiminnassa, meinaa vaan että on "paska jätkä" mää

        Et ole. Kävin kylässä. Sulla on nyt hyvä meininki. Luota ittees mies!!! Älä anna uhmaikäsen hyppii silmille. Voisko enää kliseisempää olla ku muistutella siitä et "oot nyt luotsi" tai "oot mielivaltainen ja poistat oman mieles mukaan". NIIN kuultu, mut kyllä sen ymmärtää. Kun ennen on saanu olla tuhma ja nyt se estetään.


      • miss.007 kirjoitti:

        Et ole. Kävin kylässä. Sulla on nyt hyvä meininki. Luota ittees mies!!! Älä anna uhmaikäsen hyppii silmille. Voisko enää kliseisempää olla ku muistutella siitä et "oot nyt luotsi" tai "oot mielivaltainen ja poistat oman mieles mukaan". NIIN kuultu, mut kyllä sen ymmärtää. Kun ennen on saanu olla tuhma ja nyt se estetään.

        On muuten hyvä toiminto tuo että nykyjään jää poistetut viestit talteen..

        Viime luotsi ajoilta on lähemmäs 10 vuotta, silloin tosin oli esim. viestien siirto palstalta toiselle helpompaa, koska valittiin ekaksi alaluokka ja sitten palsta

        Ennen oli myös kiva kun näki käyttäjien IP-osoitteen loppuosan, auttoi vähän hommaa


    • Voin sanoa, ettei toimi esim Skoda-palstalla =D
      Siellä on kyllä niin järjetön viestitulva ettei kerkeä poistaa siinä ajassa kun uusia tulee, ja silmätikuksi on otettu ja jos poistan asiattoman viestiketjun niin siitäkös trollit hurjistuu ja saan kaikenlaista osakseni, yleensä en niihin tuerhuuksiin vastaa mitään vaan poistan sellaset alkuunsa.
      Mutta vaikka miten pitää tiukkaa linjaa niin ei niistä häiriköistä ainakaan skoda ja liikenne palstalla eroon pääse =)

    • Eihän niistä loppuiäksi pääsekkään. Ja innostuvat aina kovenevista otteista. Mutta aluksi voi koittaa muistuttaa kun joku orastaa.

      Kimlaa, kävin katsomassa palautteita. Olet ollut jo tarpeeksi kiltti kun olet vastaillut ko. pöljäkkeelle. Älä enää selittele turhaan, hän tietää kyllä.

    • Itse olen huomannut, että pahimmat häiriköt kyllä luovuttavat ajankanssa, kunhan heille ei anna eväitä jatkaa toimintaansa, eli ei ruoki tulta puulla. =)
      Ennenkaikkea, jaksaa itse vain toimia ja on ottamatta itseensä joidenkin henkilöiden typerää toimintaa.

      Joissakin palstoilla voi oikeasti henkilöidenkanssa keskustella, toisissa taas ei ja joissakin kun kommentoit, hyökkäävät häiriköt heti klassisilla solvauksilla. Eli harkintaa joutuu käyttämään. Jotkut näistä yrittää olla myös ovelia, kommentoimalla viestin väliin, että jäisi pahimmat häiriköinnit huomaamatta.

      Älyttömien massapostailujen lisäksi ja muihin käyttäjiin kohdistuviin solvauksien lisäksi olen aika usein törmännyt linkkiin, jossa kuvassa on 2 miestä ja 1 rektumitappi. =) Jälkimmäistä ei nyt hetkeen ole näkynyt, alkuun oli muutaman kerran päivässä sama kuva.

    • Perussuomalaisten palstalla sataa sontaa niskaan muutaman palstaa häiriköineen suunnalta, on syytöksiä, valheita vahojen nostoja, yrityksenä kai tukkia palsta, ja hommaahan tuo aiheuttaa.

      Kuitenkaan tuolla palstalla ei tulisi mieleenkään esittäytyä, ja antaa mitään tietoa, jolla voisivat "kivittää". Uskon kuitenkin, että palsta rauhoittuu ajan kanssa, mutta koville joutuu kyllä usko asiallisiin ihmisiin.

    • Kovilla on kyllä hermot, ja todellakin se on välillä vaikea pitää itseään kurissa, niin henkilöön meneviä, vaikkakin aiheettomia ja paikkaansa pitämättömiä syytöksiä kaadetaan niskaan yötä päivää.

      Linjaa pyrin, nyt alkuun aika raakaakin noudatan, ja sen olen muutamaan kertaa "nepsulla" ylös naulannut, teho on ollut normaaleille häiriköille aika hyvä, mutta oletettavasti joku asiaan erikoistunut häirikkö on saanut hepulin ja syyttää vähän joka ketjuun syytöksiään.

      Pitää kai alkaa selvittelemään, miten niitä "banneja" anotaan ylläpidolta, vaikka tuskin siitäkään suurta apua pidemmäksi ajaksi olisi.

    • Jep, sanoisin kyllä että kannattaa vain jättää huomioimatta. Tai jos puutut, puutu hillitysti. :D

      Provosoida ei sentään kannata. Yleensä pahimmatkin häiriköt luovuttavat (tosielämässäkin), kun he huomaavat, etteivät saa huomiota toiminnallaan tai etteivät muut siitä välitä.

      • Mikäli siihen ei puutu, palsta on hetken päästä täynnä sontaa. homma on hiukan helpottunut,kun jaksaa poistaa niitä samoja älyttömyyksiä. mm. ylämäkityönnöt, ja sankkireikäjutu on jo saatu karsittua ja niitä oli paljon. Nyt menossa homohokemien ja nimittelyjen, ja muidenkin asiattomien nimittelyjen poisto keskusteluista.

        Toki noista keskusteluja on vieläkin, mutta alkavat olla jo jonkinasteisesti persuteltuja - joskin tietysti aika koomisen oloisia, mutta se ei ole sääntöjen vastaista ;)


      • ulrich kirjoitti:

        Mikäli siihen ei puutu, palsta on hetken päästä täynnä sontaa. homma on hiukan helpottunut,kun jaksaa poistaa niitä samoja älyttömyyksiä. mm. ylämäkityönnöt, ja sankkireikäjutu on jo saatu karsittua ja niitä oli paljon. Nyt menossa homohokemien ja nimittelyjen, ja muidenkin asiattomien nimittelyjen poisto keskusteluista.

        Toki noista keskusteluja on vieläkin, mutta alkavat olla jo jonkinasteisesti persuteltuja - joskin tietysti aika koomisen oloisia, mutta se ei ole sääntöjen vastaista ;)

        Ilmeisesti tässä puuttumisella tarkoitettiin puuttumista näppäintasolla, eli keskustelemalla. =)
        Joitakin tuo ruokkii pahasti, kun tulee vastaus nimimerkillä, jolla on luotsi-oikeudet.
        Tehokas poistaminen ilman kommenttia saattaa olla hyvä lääke, tai ainakin sitten voi katsoa, kumpi jaksaa enemmän, häirikkö vai luotsi. =) (Huono homma, jos häiriköllä on ylivoima)


    • Moi!

      Ensiksikin, olen huvittunut, en missään nimessä suuttunut.

      Oulu-palstalla on eräs henkilö, jolla on tullut fobia lestadiolaisuutta kohtaan. Ensin erehdyin kommentoimaan, mutta nyt hän on yltynyt viestittelemään aiheesta ihan solkenaan, ja jos en "viiteen minuuttiin" vastaa, tulee lisäsyytöksiä.

      Muuten hauska tyyppi, mutta muut keskustelijat alkavat hermostua häneen, kun joka ketjussa tulee joku lesta-heitto, aihe kuin aihe...

      • *taputtaa olkapäälle myötätuntoisesti vakavana*

        Auttaiskos jos pitäisit itse matalaa profiilia vähän aikaa?


    • Jep.

      Toveri pistää samat nimilistat vaan kaikkien luettavaksi muutaman minuutin päästä poistosta. Pakkomielle....

    • Voihan tietysti antaa periksi, mutta siitä maksaa hinnan myöhemmässä vaiheessa, sen jälkeen luotsin on peräännyttävä aina, ei siis varsinainen vaihtoehto. Tuo tietysti riippuu häiriköstä, mutta jos niille antaa periksi, perääntyminen ei lopu, ja palsta on sekaisin.
      Tottahan kokeilla voi, mitä tapahtuu jos heivaa hetkeksi.

    • Tuntuu että nyt alkaa vähän laantumaan, kunnon lääke oli se, kun ylläpito poisti palautepalstalla hänen parkusmisviestejään muutama...

    • Sääli että häirikkö joka piinaa minua löysi myös viestiketjuni palstalta "abortti" johon olen hakemassa luotsiksi. Nykyinen luotsihan ollut poissa yli 6kk, ja olisin täydellinen sinne koska aihe on mulle niin neutraali kuin olla ja voi.

      Eli jos pääsen luotsiksi, niin mun mukana palstalle tulee yksi häirikkö lisää... Tosin itse aihe ei ole hänelle kovinkaan "oma" joten tuskin jaksaa siellä kauaa häiritä...

      Jännintä on miten vielä väittää että ei ole sama henkilö

      • Jotenkin pistää hymyilyttämään hänen viestit, katsonut kai liikaa telkkaria, nyt alkaa tulemaan kommenttia "Jos perut luotsihakemuksesi palstalle, niin EN järkkää sinulle potkuja luotsin työstä" :D

        No silti olen kyllä 100% rekisteröitymispakkoa vastaan


    • Tuli muuten äsken huomattua kyseisen henkilön raivon syy... Hän on luullut mua ihan toiseksi henkilöksi, eli yhdeksi palstan pahimmista häiriköistä, Vakiohäirikköjä oli siellä ainakin 3... Nyt tilanne on rauhoittunut. Eli olen toiminut ennalta ehkäisevänä.

      Tosin YP:ltä oli aika huono temppu piilottaa palsta niin monen linkin taakse, eli juuri kun se on saatu siistiksi, niin kukaan ei enää löydä sinne..

    • Tuttua hommaa. Minuakin on haukuttu ja perustettu jopa sellaisia ketjuja joissa arvostellaan minua.

      Niihin ei kannata reagoida kovinkaan usein ja jos niitä alkaa tulemaan enemmän niin yhteys ylläpitoon.

      • Alkaa nyt jo huvittamaan tuo henkilö... Päättelee että olen joku toinen, koska molemmat maininnut henkilön Irene Haapamäki... Lisäksi minulla on profiilikuvassa samanvärinen huppari kuin häirikkö maininnut käyttävänsä... Ihan joka kaupasta tommosia saa...

        Tuli myös uhkailua tyyliin "peru luotsihakemus palstalla X jätän sut rauhaan palstalla Y

        Ehdottomasti hauskin juttu oli se, kun sanoin vitsillä "ota pari lonkeroa se helpottaa" ja sen jälkeen alkoi tulemaan sellaista siansaksaa että ei mitään rajaa... otti neuvosta vaarin


      • kimlaa kirjoitti:

        Alkaa nyt jo huvittamaan tuo henkilö... Päättelee että olen joku toinen, koska molemmat maininnut henkilön Irene Haapamäki... Lisäksi minulla on profiilikuvassa samanvärinen huppari kuin häirikkö maininnut käyttävänsä... Ihan joka kaupasta tommosia saa...

        Tuli myös uhkailua tyyliin "peru luotsihakemus palstalla X jätän sut rauhaan palstalla Y

        Ehdottomasti hauskin juttu oli se, kun sanoin vitsillä "ota pari lonkeroa se helpottaa" ja sen jälkeen alkoi tulemaan sellaista siansaksaa että ei mitään rajaa... otti neuvosta vaarin

        Minkä ikänen oot?


      • Godsmack kirjoitti:

        Minkä ikänen oot?

        Onhan sitä ikää kertynyt kivasti, löytyy ABC-ajokortti, kuljettajakortti ja uusimpana tulokkaana ammattipätevyyskortti


      • kimlaa kirjoitti:

        Onhan sitä ikää kertynyt kivasti, löytyy ABC-ajokortti, kuljettajakortti ja uusimpana tulokkaana ammattipätevyyskortti

        Kysyin ikää...

        Mulla taasen BE CE, ammattipätevyydet, digikortti, järjestyksenvalvojakortti, trukkikortti, anniskelupassi, kansainvälinen ajokortti mallia 1949, ja muut tarvittavat kortit päälle. Ja mitä teet näillä tiedoilla? Niin et yhtään mitään, laitoin koska et niitä kysynyt. =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Kysyin ikää...

        Mulla taasen BE CE, ammattipätevyydet, digikortti, järjestyksenvalvojakortti, trukkikortti, anniskelupassi, kansainvälinen ajokortti mallia 1949, ja muut tarvittavat kortit päälle. Ja mitä teet näillä tiedoilla? Niin et yhtään mitään, laitoin koska et niitä kysynyt. =)

        Kumma että ei ole sitten A-korttia, sen kun olisi saanut aikoinaan "kaupan päälle"


      • kimlaa kirjoitti:

        Kumma että ei ole sitten A-korttia, sen kun olisi saanut aikoinaan "kaupan päälle"

        Mun ikäluokassa sitä ei saanut kaupanpäälle ja toiseksi en tee kyseisellä mopokortilla yhtään mitään, mulla on auto.
        Toiseksi, en edes niillä tykkää ajella.


      • kimlaa kirjoitti:

        Kumma että ei ole sitten A-korttia, sen kun olisi saanut aikoinaan "kaupan päälle"

        Miks sulla ei ole rekkakorttia? Siinähän sen olisi ajanut samalla kun kerran "pakettiauto"kortin ajoit =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Miks sulla ei ole rekkakorttia? Siinähän sen olisi ajanut samalla kun kerran "pakettiauto"kortin ajoit =)

        Keltanen kortti molemmille! ;D


      • miss.007 kirjoitti:

        Keltanen kortti molemmille! ;D

        Mä huolin vaan punasia


      • Godsmack kirjoitti:

        Mä huolin vaan punasia

        Piiloromantikko kun olet.


      • miss.007 kirjoitti:

        Piiloromantikko kun olet.

        Pitää olla nettiuskottava =D


      • Godsmack kirjoitti:

        Pitää olla nettiuskottava =D

        Oh yeah B)


      • Godsmack kirjoitti:

        Miks sulla ei ole rekkakorttia? Siinähän sen olisi ajanut samalla kun kerran "pakettiauto"kortin ajoit =)

        Koska rekkakuskina saisin 81C enemmän tunnilta, kuin siitä että ajan sprintteriä.

        Rekkakortti kustantaisi noin 1800€. eli vaatisi 55 viikkoa (40h/vko) ajoa että olisi edes "omillaan"


      • miss.007 kirjoitti:

        Oh yeah B)

        GrrrGraur


      • kimlaa kirjoitti:

        Koska rekkakuskina saisin 81C enemmän tunnilta, kuin siitä että ajan sprintteriä.

        Rekkakortti kustantaisi noin 1800€. eli vaatisi 55 viikkoa (40h/vko) ajoa että olisi edes "omillaan"

        Sähän huonolla liksalla sitten ajejet =)
        Itse sain viimeksi 15,50€/tunti lisät ja 39€ päiväraha joka päivälle.


      • Godsmack kirjoitti:

        Kysyin ikää...

        Mulla taasen BE CE, ammattipätevyydet, digikortti, järjestyksenvalvojakortti, trukkikortti, anniskelupassi, kansainvälinen ajokortti mallia 1949, ja muut tarvittavat kortit päälle. Ja mitä teet näillä tiedoilla? Niin et yhtään mitään, laitoin koska et niitä kysynyt. =)

        Miten noin nuorella voi olla kansainvälinen ajokortti mallia 1949 ... Onko se isukin vaiko jopa vaarin :)

        Itsellä on yhdistelmäkortti ja ensin aikoinaan ajoin kuorma-autonajokortin. Olen ajannut yhdistelmää, että nuppivehjettä vuosia sitten. Omilla vanhemmilla, kun oli rekkoja 32 vuotta ja äiteekin ajoi, sekä faija , niin tuurasin heitä aina lomien ajan. Lumenajossa olin ihan nuorena likkana nupilla ja se oli mukavaa hommaa se lumen ajo.

        Nyt en aja millään... paitsi nyt ekan leikkauksen jälkeen 3 kertaa henkilöautolla tässä elokuussa, mutta toivon mukaan edes ensi kesänä Harrikalla taas, kun olen kokonaan toipunut aiemmasta haaveristani.
        Oon ihan hulluna myös noihin 50cc skoottereihin ja kaksi uutta sellaista oottelee mua kyytiinsä myös ... ensi kesänä :) Mulla ollut niitä tässä viimeisen 7 vuoden aikana 14 erinlaista ja aina ja teki mieli ostaa uusi ja erinlainen ja erivärinen... Nyt en noita kahta vaihda ovat sen verta mieleeni viimeinkin.

        Hmm... miksihän tänne tällaista menin kirjoittamaankin :O

        Terveisin,

        *Omituinen höpöttäjä*


      • EvilCat kirjoitti:

        Miten noin nuorella voi olla kansainvälinen ajokortti mallia 1949 ... Onko se isukin vaiko jopa vaarin :)

        Itsellä on yhdistelmäkortti ja ensin aikoinaan ajoin kuorma-autonajokortin. Olen ajannut yhdistelmää, että nuppivehjettä vuosia sitten. Omilla vanhemmilla, kun oli rekkoja 32 vuotta ja äiteekin ajoi, sekä faija , niin tuurasin heitä aina lomien ajan. Lumenajossa olin ihan nuorena likkana nupilla ja se oli mukavaa hommaa se lumen ajo.

        Nyt en aja millään... paitsi nyt ekan leikkauksen jälkeen 3 kertaa henkilöautolla tässä elokuussa, mutta toivon mukaan edes ensi kesänä Harrikalla taas, kun olen kokonaan toipunut aiemmasta haaveristani.
        Oon ihan hulluna myös noihin 50cc skoottereihin ja kaksi uutta sellaista oottelee mua kyytiinsä myös ... ensi kesänä :) Mulla ollut niitä tässä viimeisen 7 vuoden aikana 14 erinlaista ja aina ja teki mieli ostaa uusi ja erinlainen ja erivärinen... Nyt en noita kahta vaihda ovat sen verta mieleeni viimeinkin.

        Hmm... miksihän tänne tällaista menin kirjoittamaankin :O

        Terveisin,

        *Omituinen höpöttäjä*

        Tälläinen pitää olla mukana useimmissa maissa joihin matkustaa ja jos siellä haluaa myös ajella paikallisten kulkuneuvoilla =)
        Thaimaa olen taas 5.10-15.11 välin ja tällä kertaa olin fiksu ja hankin tuon kortin,
        kesäkuun reissulla sain vahingossa puhumalla anteeksi kortitta ajon skootterilla =)
        eikä tarvinnut maksaa edes korruptiorahaa =)

        Kansainvälisiä ajokortteja voi Suomessa hankkia kahta erilaista mallia, jotka on määritelty kansainvälisissä tieliikennesopimuksissa:
        Genevessä 1949 ja Wienissä 1968.


      • Godsmack kirjoitti:

        Tälläinen pitää olla mukana useimmissa maissa joihin matkustaa ja jos siellä haluaa myös ajella paikallisten kulkuneuvoilla =)
        Thaimaa olen taas 5.10-15.11 välin ja tällä kertaa olin fiksu ja hankin tuon kortin,
        kesäkuun reissulla sain vahingossa puhumalla anteeksi kortitta ajon skootterilla =)
        eikä tarvinnut maksaa edes korruptiorahaa =)

        Kansainvälisiä ajokortteja voi Suomessa hankkia kahta erilaista mallia, jotka on määritelty kansainvälisissä tieliikennesopimuksissa:
        Genevessä 1949 ja Wienissä 1968.

        Ja huom, thaimaassa skootterit eivät ole suomen skootterien kaltaisia, siellä ei tunneta rajoitettuja skoottereita.
        Perusmalli siellä kulkee noin 90km/h
        ja seuraavalla reissulla otan isomman jolla uskon pääsevän 120-130km/h


      • Godsmack kirjoitti:

        Tälläinen pitää olla mukana useimmissa maissa joihin matkustaa ja jos siellä haluaa myös ajella paikallisten kulkuneuvoilla =)
        Thaimaa olen taas 5.10-15.11 välin ja tällä kertaa olin fiksu ja hankin tuon kortin,
        kesäkuun reissulla sain vahingossa puhumalla anteeksi kortitta ajon skootterilla =)
        eikä tarvinnut maksaa edes korruptiorahaa =)

        Kansainvälisiä ajokortteja voi Suomessa hankkia kahta erilaista mallia, jotka on määritelty kansainvälisissä tieliikennesopimuksissa:
        Genevessä 1949 ja Wienissä 1968.

        "Thaimaa olen taas 5.10-15.11 välin ja tällä kertaa olin fiksu ja hankin tuon kortin"

        Muista mitä olemme palstalla puhuneet muiden luotsien kanssa... Eli olisi OK jos luotsi on kirjaantumatta viikon ajan, niin heti kenkää


      • Godsmack kirjoitti:

        Sähän huonolla liksalla sitten ajejet =)
        Itse sain viimeksi 15,50€/tunti lisät ja 39€ päiväraha joka päivälle.

        Mistä tiedät vaikka saisin sprintterikuskina 19€/h ja rekan ajosta 19,81€/h ;) ;) ;)


      • kimlaa kirjoitti:

        "Thaimaa olen taas 5.10-15.11 välin ja tällä kertaa olin fiksu ja hankin tuon kortin"

        Muista mitä olemme palstalla puhuneet muiden luotsien kanssa... Eli olisi OK jos luotsi on kirjaantumatta viikon ajan, niin heti kenkää

        Nyt oikeesti alat miettiä mitä tänne kirjottelet, älä todellakaan puutu muiden luotsien asioihin, tee omat työsi ja keskity niihin.
        Minä pidän lomani silloin kun pidän ja sinulla ei ole siihen nokan koputtamista.
        Olisi toinen asia jos tästä touhusta maksetaan palkkaa ja suomi24 maksaisi myös lomakorvaukset.
        Ja nyt todellakin kirjoitat seuraavat aiheet mulle suoraan etkä pui täällä tarpeettomia ja sinulle kuulumattomia asioita!!
        [email protected]
        sinne alat kirjotella jos sulla on henkilökohtaisia asioita!!


      • Godsmack kirjoitti:

        Nyt oikeesti alat miettiä mitä tänne kirjottelet, älä todellakaan puutu muiden luotsien asioihin, tee omat työsi ja keskity niihin.
        Minä pidän lomani silloin kun pidän ja sinulla ei ole siihen nokan koputtamista.
        Olisi toinen asia jos tästä touhusta maksetaan palkkaa ja suomi24 maksaisi myös lomakorvaukset.
        Ja nyt todellakin kirjoitat seuraavat aiheet mulle suoraan etkä pui täällä tarpeettomia ja sinulle kuulumattomia asioita!!
        [email protected]
        sinne alat kirjotella jos sulla on henkilökohtaisia asioita!!

        Tuolla toisessa ketjussa tällä palstalla oli muutama "rike" mitkä VOISI johtaa oikeusien poistoon välittömästä, näitä oli:

        - Itse kirjoitetun viestin poisto työkalulla, joka on tarkoitettu sääntöjen vastausten viestin poistoon. Eli omaan viestiin saisi tehdä vain normi poiston

        - Ylläpidon nostaman viestin poisto

        - Poistetun viestin "piilottaminen" johonkin 10 vuotta vanhaan ketjuun

        - Se että ei kirjautuisi 1-2 viikkoon

        Eikö niin että noi voisi johtaa samantien oikeuksien poistoon, mun mielestä reilu peli


      • kimlaa kirjoitti:

        Tuolla toisessa ketjussa tällä palstalla oli muutama "rike" mitkä VOISI johtaa oikeusien poistoon välittömästä, näitä oli:

        - Itse kirjoitetun viestin poisto työkalulla, joka on tarkoitettu sääntöjen vastausten viestin poistoon. Eli omaan viestiin saisi tehdä vain normi poiston

        - Ylläpidon nostaman viestin poisto

        - Poistetun viestin "piilottaminen" johonkin 10 vuotta vanhaan ketjuun

        - Se että ei kirjautuisi 1-2 viikkoon

        Eikö niin että noi voisi johtaa samantien oikeuksien poistoon, mun mielestä reilu peli

        Nyt poju otappa lääkkeesi.
        Se huomattiin jo aloittamastani ketjusta ettet ymmärrä lukemaasi joten älä puutu silloin niihin.
        Myös luotsi oikeuksien poistoon vaikuttaa luotsin käytös ja se että onko henkilöllä kaikki rahkeet toimia luotsina???
        Uskoisin että sinulla ei ole ne kaikki muumit samassa laaksossa.

        Kiertelin tuossa sun luotsaamia palstoja ja näky oli karmaisevaa,
        provosoit tekstilläsi liki kaikkea mitä siellä palstalla tapahtuu,
        mutta sinä vain puutut toisten luotsien asioihin jotka eivät sinulle kuulu
        ja joista et näköjään ymmärrä mitään.

        Kuten et ymmärtänyt siitäkään, että annoin sulle mun henk koht osotteen johon voit avautua kun näyttää siltä että sun täytyy saada purkaa jotain ihme patoutumia.
        Onko susta miestä kirjottaa suoraan mulle, vai toimitko vain ja ainoastaan täällä netissä salanimen takana että kukaan ei tiedä sinusta mitään???

        Ja jätä kaikki päätökset ylläpidon huoleksi, sinun ei tarvitse murehtia toisten luotsien pois potkimisesta tai muustakaan mikä kuuluu luotsin ja ylläpidon väliseksi asiaksi.
        Aikuistu jo ja lopeta hyvän sään aikaan.


      • Godsmack kirjoitti:

        Nyt poju otappa lääkkeesi.
        Se huomattiin jo aloittamastani ketjusta ettet ymmärrä lukemaasi joten älä puutu silloin niihin.
        Myös luotsi oikeuksien poistoon vaikuttaa luotsin käytös ja se että onko henkilöllä kaikki rahkeet toimia luotsina???
        Uskoisin että sinulla ei ole ne kaikki muumit samassa laaksossa.

        Kiertelin tuossa sun luotsaamia palstoja ja näky oli karmaisevaa,
        provosoit tekstilläsi liki kaikkea mitä siellä palstalla tapahtuu,
        mutta sinä vain puutut toisten luotsien asioihin jotka eivät sinulle kuulu
        ja joista et näköjään ymmärrä mitään.

        Kuten et ymmärtänyt siitäkään, että annoin sulle mun henk koht osotteen johon voit avautua kun näyttää siltä että sun täytyy saada purkaa jotain ihme patoutumia.
        Onko susta miestä kirjottaa suoraan mulle, vai toimitko vain ja ainoastaan täällä netissä salanimen takana että kukaan ei tiedä sinusta mitään???

        Ja jätä kaikki päätökset ylläpidon huoleksi, sinun ei tarvitse murehtia toisten luotsien pois potkimisesta tai muustakaan mikä kuuluu luotsin ja ylläpidon väliseksi asiaksi.
        Aikuistu jo ja lopeta hyvän sään aikaan.

        Kiitos viestistä, otin lääkkeeni jo 10:00 aikaan, senverran paha sydänvika näinkin nuorella pojulla että 2 kertaa päivässä pitää ottaa lääke. Mutta kiitos huolehtimisesta.

        Ja usko pois, tiedät minusta enemmän kuin arvaatkaan... Loppuvuonna taatusti luit minusta netissä tai lehdessä, ja kuulit minusta telkkarissa ja radiossa... En nyt viitsi JULKISESTI kertoa kuka "julkkis" olen... Tosin valvomallasi palstalla muuten liikkuu yksi julkkis Tuomas K... siis e tyyppi ketä ajeli polliisin kuoliaaksi 2007 käviällä... siis en minä, mä oon turuust.

        Ja toki jos palstalle tulee viesti mikä on kirjoitettu "pirulumielessä" mutta ei riko sääntöjä, niin toki saatan vastata samaan tyyliin


      • kimlaa kirjoitti:

        Kiitos viestistä, otin lääkkeeni jo 10:00 aikaan, senverran paha sydänvika näinkin nuorella pojulla että 2 kertaa päivässä pitää ottaa lääke. Mutta kiitos huolehtimisesta.

        Ja usko pois, tiedät minusta enemmän kuin arvaatkaan... Loppuvuonna taatusti luit minusta netissä tai lehdessä, ja kuulit minusta telkkarissa ja radiossa... En nyt viitsi JULKISESTI kertoa kuka "julkkis" olen... Tosin valvomallasi palstalla muuten liikkuu yksi julkkis Tuomas K... siis e tyyppi ketä ajeli polliisin kuoliaaksi 2007 käviällä... siis en minä, mä oon turuust.

        Ja toki jos palstalle tulee viesti mikä on kirjoitettu "pirulumielessä" mutta ei riko sääntöjä, niin toki saatan vastata samaan tyyliin

        Vai niin. Eipä uskoisi


      • kimlaa kirjoitti:

        Tuolla toisessa ketjussa tällä palstalla oli muutama "rike" mitkä VOISI johtaa oikeusien poistoon välittömästä, näitä oli:

        - Itse kirjoitetun viestin poisto työkalulla, joka on tarkoitettu sääntöjen vastausten viestin poistoon. Eli omaan viestiin saisi tehdä vain normi poiston

        - Ylläpidon nostaman viestin poisto

        - Poistetun viestin "piilottaminen" johonkin 10 vuotta vanhaan ketjuun

        - Se että ei kirjautuisi 1-2 viikkoon

        Eikö niin että noi voisi johtaa samantien oikeuksien poistoon, mun mielestä reilu peli

        "- Itse kirjoitetun viestin poisto työkalulla, joka on tarkoitettu sääntöjen vastausten viestin poistoon. Eli omaan viestiin saisi tehdä vain normi poiston"



        "- Ylläpidon nostaman viestin poisto"

        Mitä jos se ylläpidon nostama viesti rikkoo Suomen lakia tai toimii kiihokkeena kansanryhmää vastaan, ihan näin teoreettisesti? =)

        Kuka normaali ihminen olisi ensimmäisenä poistamassa ylläpidon nostamia viestejä?

        "- Poistetun viestin "piilottaminen" johonkin 10 vuotta vanhaan ketjuun"

        Kuka nyt oikeasti jaksaa piilottaa yhtään mitään mihinkään 10-vuotta vanhaan ketjuun? Ylläpito löytää nämä tarvittavat viestit myös sieltä.

        "- Se että ei kirjautuisi 1-2 viikkoon"

        Ei, ikinä ei. Tuo toimii työttömälle tai eläkeläiselle, ei kenelle jolla on perhe, työ, harrastukset, sosiaalinen elämä päätelaitteen ulkopuolella.

        "Eikö niin että noi voisi johtaa samantien oikeuksien poistoon, mun mielestä reilu peli"

        Ei, ikinä ei.


      • lindqvist kirjoitti:

        "- Itse kirjoitetun viestin poisto työkalulla, joka on tarkoitettu sääntöjen vastausten viestin poistoon. Eli omaan viestiin saisi tehdä vain normi poiston"



        "- Ylläpidon nostaman viestin poisto"

        Mitä jos se ylläpidon nostama viesti rikkoo Suomen lakia tai toimii kiihokkeena kansanryhmää vastaan, ihan näin teoreettisesti? =)

        Kuka normaali ihminen olisi ensimmäisenä poistamassa ylläpidon nostamia viestejä?

        "- Poistetun viestin "piilottaminen" johonkin 10 vuotta vanhaan ketjuun"

        Kuka nyt oikeasti jaksaa piilottaa yhtään mitään mihinkään 10-vuotta vanhaan ketjuun? Ylläpito löytää nämä tarvittavat viestit myös sieltä.

        "- Se että ei kirjautuisi 1-2 viikkoon"

        Ei, ikinä ei. Tuo toimii työttömälle tai eläkeläiselle, ei kenelle jolla on perhe, työ, harrastukset, sosiaalinen elämä päätelaitteen ulkopuolella.

        "Eikö niin että noi voisi johtaa samantien oikeuksien poistoon, mun mielestä reilu peli"

        Ei, ikinä ei.

        Olen täysin samalla kannalla.

        Enkä nyt edes ymmärrä mistä kimlaa on keksinyt tähän sekaan tuon
        "- Itse kirjoitetun viestin poisto työkalulla, joka on tarkoitettu sääntöjen vastausten viestin poistoon. Eli omaan viestiin saisi tehdä vain normi poiston"

        Tuosta ei ole edes kukaan puhunut.


      • lindqvist kirjoitti:

        "- Itse kirjoitetun viestin poisto työkalulla, joka on tarkoitettu sääntöjen vastausten viestin poistoon. Eli omaan viestiin saisi tehdä vain normi poiston"



        "- Ylläpidon nostaman viestin poisto"

        Mitä jos se ylläpidon nostama viesti rikkoo Suomen lakia tai toimii kiihokkeena kansanryhmää vastaan, ihan näin teoreettisesti? =)

        Kuka normaali ihminen olisi ensimmäisenä poistamassa ylläpidon nostamia viestejä?

        "- Poistetun viestin "piilottaminen" johonkin 10 vuotta vanhaan ketjuun"

        Kuka nyt oikeasti jaksaa piilottaa yhtään mitään mihinkään 10-vuotta vanhaan ketjuun? Ylläpito löytää nämä tarvittavat viestit myös sieltä.

        "- Se että ei kirjautuisi 1-2 viikkoon"

        Ei, ikinä ei. Tuo toimii työttömälle tai eläkeläiselle, ei kenelle jolla on perhe, työ, harrastukset, sosiaalinen elämä päätelaitteen ulkopuolella.

        "Eikö niin että noi voisi johtaa samantien oikeuksien poistoon, mun mielestä reilu peli"

        Ei, ikinä ei.

        Noston tekee ylläpito, jos viesti kelpaa ylläpidolle, tulee sen kelvata myös luotsille, eiks joo? Tosin KERRAN on ollut nostona häirikköviesti, otsikko taisi olla "Abortti paransi elämäni" en tiedä mistä tuo bensan kaato liekkeihin johtui?

        Kyllä noita "piilottajia" löytyy, etenkin jos poistaa "asiallisen" viestin. Eräällä palstalla yön hiljaisina tunteina on yhtäkkiä hypännyt esille viesti vuodelta 2003 ja kun olen sen avannut, siellä ei ole ollut mitään, ja viesti pudonnut taas sinne satojen sivujen taakse...

        Toki YP tuollaisen löytää jos käy JOKA ketjun läpi... Aika mahdoton tehtävä

        Siis sanoin että tulisi käydä ainakin kerran viikossa, ei siis että kerran päivässä tms... Ja jos ei ole motivaatiota hommaan, niin miksi pitää sellaista listoilla.. Onko sulle siis ok, että esim. TODELLA HANKALAN palstan "abortti" luotsi ei ole käynyt paikalla yli puoleen vuoteen


      • Godsmack kirjoitti:

        Tälläinen pitää olla mukana useimmissa maissa joihin matkustaa ja jos siellä haluaa myös ajella paikallisten kulkuneuvoilla =)
        Thaimaa olen taas 5.10-15.11 välin ja tällä kertaa olin fiksu ja hankin tuon kortin,
        kesäkuun reissulla sain vahingossa puhumalla anteeksi kortitta ajon skootterilla =)
        eikä tarvinnut maksaa edes korruptiorahaa =)

        Kansainvälisiä ajokortteja voi Suomessa hankkia kahta erilaista mallia, jotka on määritelty kansainvälisissä tieliikennesopimuksissa:
        Genevessä 1949 ja Wienissä 1968.

        Nonni, selvisihän sekin mysteeri. Kyllä minä hiukan ihmettelinkin, että miten voipi olla mahdollista se kortti asia sillattiin :)

        Suomen laki on minusta typerä tuossa skoottereiden nopeusrajoitus asiassa. Pelit vaan hajoaa ennen aikojaan, kun kone ei pääse kunnolla hengittämään. Vaan se nyt ei ole ainoa typerä pykälä tässä suomen laissa... niitä riittää pilvin pimein.

        Etukäteen vain sinulle mukavaa ja vauhdikasta Thaimaan matkaa silloin myöhään syksyllä!


      • EvilCat kirjoitti:

        Nonni, selvisihän sekin mysteeri. Kyllä minä hiukan ihmettelinkin, että miten voipi olla mahdollista se kortti asia sillattiin :)

        Suomen laki on minusta typerä tuossa skoottereiden nopeusrajoitus asiassa. Pelit vaan hajoaa ennen aikojaan, kun kone ei pääse kunnolla hengittämään. Vaan se nyt ei ole ainoa typerä pykälä tässä suomen laissa... niitä riittää pilvin pimein.

        Etukäteen vain sinulle mukavaa ja vauhdikasta Thaimaan matkaa silloin myöhään syksyllä!

        Näköjään täälläkään ei aina pelaa viestien paikka... näkyy tulevan minne sattuu, vaikka sen kohdistaisi asianomaiselle alapuolelle *vastaa* kohtaan.


      • EvilCat kirjoitti:

        Näköjään täälläkään ei aina pelaa viestien paikka... näkyy tulevan minne sattuu, vaikka sen kohdistaisi asianomaiselle alapuolelle *vastaa* kohtaan.

        Vauhtikissa!!! :D


      • EvilCat kirjoitti:

        Nonni, selvisihän sekin mysteeri. Kyllä minä hiukan ihmettelinkin, että miten voipi olla mahdollista se kortti asia sillattiin :)

        Suomen laki on minusta typerä tuossa skoottereiden nopeusrajoitus asiassa. Pelit vaan hajoaa ennen aikojaan, kun kone ei pääse kunnolla hengittämään. Vaan se nyt ei ole ainoa typerä pykälä tässä suomen laissa... niitä riittää pilvin pimein.

        Etukäteen vain sinulle mukavaa ja vauhdikasta Thaimaan matkaa silloin myöhään syksyllä!

        Kiitos, en kuitenkaan usko, että lomasta mikään vauhdikas tulee, skootteri on siellä vaan hyvä apuväline koska matkat ovat pitkiä jopa pattayan kauungissa.
        Kunhan nyt 6 viikkoa kerään voimia, katselen mahtavia maisemia ja tapaan thaimaalaisia tuttujani.
        Thaimaassa on upeat ihmiset, ei sulkeutuneita kuten monet täällä härmässä, jaksavat olla iloisia koko ajan =)


      • EvilCat kirjoitti:

        Nonni, selvisihän sekin mysteeri. Kyllä minä hiukan ihmettelinkin, että miten voipi olla mahdollista se kortti asia sillattiin :)

        Suomen laki on minusta typerä tuossa skoottereiden nopeusrajoitus asiassa. Pelit vaan hajoaa ennen aikojaan, kun kone ei pääse kunnolla hengittämään. Vaan se nyt ei ole ainoa typerä pykälä tässä suomen laissa... niitä riittää pilvin pimein.

        Etukäteen vain sinulle mukavaa ja vauhdikasta Thaimaan matkaa silloin myöhään syksyllä!

        Kuka pakottaa rajottamaan tehoja mopoissa tai ilmanottoa tai vaihteiden määrää?

        Toki sähköinen rajoitin kustantaisi 7€, eli olisi kokoajan täydet tehot, kunnes nopeus on saavutettu, ja ei anneta enää tehoa, sama toimii myös kuorma-autoissa


    • Itse olen poistanut omia viestejäni molemmilla tavalla eli normaalisti ja Luotsin poistokeinolla. Olenko siis tehnyt väärin?

      • Et ole, itse olen myös poistanut omia kommentteja ketjuista jos olen esim vastannut johonkin asiattomaan viestiin, että se on sääntöjen vastainen ja että viesti tullaan poistamaan. Miksi jättäisin sitten oman kommenttini sinne roikkumaan kun kukaan ei ymmärtäisi miksi se kommenttini siinä on...


      • Godsmack kirjoitti:

        Et ole, itse olen myös poistanut omia kommentteja ketjuista jos olen esim vastannut johonkin asiattomaan viestiin, että se on sääntöjen vastainen ja että viesti tullaan poistamaan. Miksi jättäisin sitten oman kommenttini sinne roikkumaan kun kukaan ei ymmärtäisi miksi se kommenttini siinä on...

        Tuli mielenkiintoinen kanta... Miksi kukaan luotsi ikinä vastaisi viestiin jonka poistaa itse... meinaatko että tulee "katumapäälle" tai jotain?

        Ja mun mielestä se on törkeä teko, jos luotsi poistaa oman viestin työkalulla mikä on tarkoitettu ASIATTOMIEN viestin poistoon, eli jos joutuu itse sensuroimaan itseään, niin ei ole sopiva tehtävään mielestäni. Ja tuon toiminnon saisi ohjelmoitua helpolla systeemiin.

        Yksi asia myös mistä voisi viedä oikeudet heti, on koko sivun "neulaaminen" toki YP on antanut työkalun tähän, ja yksi luotsi välillä panee koko sivun "lukkoon" jos alkaa menemään liian sotaisaksi tunnelma, ja availee sitten jonkun tunnin päästä kun tilanne on rauhoittunut... tuskin kellään luotsilla on oikeutta "lukita" palstaa neulaamalla esim. sivullisen 5 vuotta vanhoja viestejä?


      • kimlaa kirjoitti:

        Tuli mielenkiintoinen kanta... Miksi kukaan luotsi ikinä vastaisi viestiin jonka poistaa itse... meinaatko että tulee "katumapäälle" tai jotain?

        Ja mun mielestä se on törkeä teko, jos luotsi poistaa oman viestin työkalulla mikä on tarkoitettu ASIATTOMIEN viestin poistoon, eli jos joutuu itse sensuroimaan itseään, niin ei ole sopiva tehtävään mielestäni. Ja tuon toiminnon saisi ohjelmoitua helpolla systeemiin.

        Yksi asia myös mistä voisi viedä oikeudet heti, on koko sivun "neulaaminen" toki YP on antanut työkalun tähän, ja yksi luotsi välillä panee koko sivun "lukkoon" jos alkaa menemään liian sotaisaksi tunnelma, ja availee sitten jonkun tunnin päästä kun tilanne on rauhoittunut... tuskin kellään luotsilla on oikeutta "lukita" palstaa neulaamalla esim. sivullisen 5 vuotta vanhoja viestejä?

        Mietippä sitä hiljaa itekses


      • Herra / rouva vapunen. =)

        Vaikka KIMLAA ei nyt ymmärrä (mitään), niin et ole tehnyt väärin.

        1. Sinulla on ensisijaisena "aseena" näppäintaso, jolla on mahdollisuutta kirjoitella joka ikiseen viestiketjuun ja jokaiseen sen sisällä olevaan viestiin, niin asialliseen viestiin kuin häiriöviestiin. Tätä mahdollisuutta ei ole keneltäkään otettu pois.
        1.1 Säännöt eivät kiellä kommunikaatio yrityksiä häiriköiden kanssa palstalla
        - Yrityksiä saada häirikkökäyttäjät miettimään omaa toimintaansa.
        - yrityksiä saada häirikkökäyttäjiä toimimaan eri tavalla.

        1.2 Säännöt eivät kiellä ilmoittamasta perusteluja häirikkökäyttäjän avaukseen.
        - Säännöt eivät velvoita edellä mainittua kohtaa tehtäväksi.

        1.3 Säännöt eivät kiellä käyttämästä maalaisjärkeä ja muita kykyjä palstalla toimitessa.
        - Säännöt eivät kiellä poistamasta poistotyökaluilla omia viestejä
        - Näitä viestejä voivat olla omat keskusteluavaukset, joiden vuoksi
        häiriköinti syntyy, eli käyttäjät voivat tarkoituksenmukaisesti
        hyökätä ainoastaan luotsin aloittamaa aihetta kohtaan ja mikäli
        oman viestin poistaminen on se helpoin työ, niin tämä on silloin
        suotavaa. Luotsin ainoat keinot palstalla toimimiseen ei ole suora
        toiminta käyttäjiä kohtaan, luotsin työkaluilla.

        - Älykkäällä luotsilla on tunneälyä ja mahdollisuus eläytyä tilanteeseen, kuten palstalla vuorovaikuttamalla kaikkien, asiallisten ja asiattomien henkilöiden kanssa. Säännöt eivät pakota tätä tekemään, vaan asiaa voi ajatella myös itse, kuten jos palstan häiriköinti liittyy aina ja ainoastaan luotsiin, niin tällöin luotsin kannattaa tehdä itse kaikista edullisin ratkaisu.

        - Säännöt ei kiellä olemasta luova keskustelupalstalla, Suomi24:sen sääntöjä ja ohjeistuksia noudattaen luotsi saa toimiessaan käyttää omaa harkintaa ja hoitaa palstaa niin, että se on mahdollisimman käyttäjämukainen ja ystävällinen. Tähän luotsi saa käyttää kaikkia oikeuksiansa, myös itseensä, jotta se palsta on mahdollisimman käyttäjämukainen ja ystävällinen.
        - Palstan luotsin ei tarvitse pitää keskustelupalstalla omaa aihetta, mikäli se
        tauotonta häiriö viestiä, mihin Suomi24:sen ylläpitokaan ei pysty tauotta
        reagoimaan, mikäli poistotyökalulla oman keskustelun poistaminen lopettaa
        ongelman, on tällöin luotsi tehtäviensä tasalla ja riittävän monipuolinen ja
        käyttäjät huomioon ottava.

        Toivottavasti tässä oli jotain apua teille.


      • lindqvist kirjoitti:

        Herra / rouva vapunen. =)

        Vaikka KIMLAA ei nyt ymmärrä (mitään), niin et ole tehnyt väärin.

        1. Sinulla on ensisijaisena "aseena" näppäintaso, jolla on mahdollisuutta kirjoitella joka ikiseen viestiketjuun ja jokaiseen sen sisällä olevaan viestiin, niin asialliseen viestiin kuin häiriöviestiin. Tätä mahdollisuutta ei ole keneltäkään otettu pois.
        1.1 Säännöt eivät kiellä kommunikaatio yrityksiä häiriköiden kanssa palstalla
        - Yrityksiä saada häirikkökäyttäjät miettimään omaa toimintaansa.
        - yrityksiä saada häirikkökäyttäjiä toimimaan eri tavalla.

        1.2 Säännöt eivät kiellä ilmoittamasta perusteluja häirikkökäyttäjän avaukseen.
        - Säännöt eivät velvoita edellä mainittua kohtaa tehtäväksi.

        1.3 Säännöt eivät kiellä käyttämästä maalaisjärkeä ja muita kykyjä palstalla toimitessa.
        - Säännöt eivät kiellä poistamasta poistotyökaluilla omia viestejä
        - Näitä viestejä voivat olla omat keskusteluavaukset, joiden vuoksi
        häiriköinti syntyy, eli käyttäjät voivat tarkoituksenmukaisesti
        hyökätä ainoastaan luotsin aloittamaa aihetta kohtaan ja mikäli
        oman viestin poistaminen on se helpoin työ, niin tämä on silloin
        suotavaa. Luotsin ainoat keinot palstalla toimimiseen ei ole suora
        toiminta käyttäjiä kohtaan, luotsin työkaluilla.

        - Älykkäällä luotsilla on tunneälyä ja mahdollisuus eläytyä tilanteeseen, kuten palstalla vuorovaikuttamalla kaikkien, asiallisten ja asiattomien henkilöiden kanssa. Säännöt eivät pakota tätä tekemään, vaan asiaa voi ajatella myös itse, kuten jos palstan häiriköinti liittyy aina ja ainoastaan luotsiin, niin tällöin luotsin kannattaa tehdä itse kaikista edullisin ratkaisu.

        - Säännöt ei kiellä olemasta luova keskustelupalstalla, Suomi24:sen sääntöjä ja ohjeistuksia noudattaen luotsi saa toimiessaan käyttää omaa harkintaa ja hoitaa palstaa niin, että se on mahdollisimman käyttäjämukainen ja ystävällinen. Tähän luotsi saa käyttää kaikkia oikeuksiansa, myös itseensä, jotta se palsta on mahdollisimman käyttäjämukainen ja ystävällinen.
        - Palstan luotsin ei tarvitse pitää keskustelupalstalla omaa aihetta, mikäli se
        tauotonta häiriö viestiä, mihin Suomi24:sen ylläpitokaan ei pysty tauotta
        reagoimaan, mikäli poistotyökalulla oman keskustelun poistaminen lopettaa
        ongelman, on tällöin luotsi tehtäviensä tasalla ja riittävän monipuolinen ja
        käyttäjät huomioon ottava.

        Toivottavasti tässä oli jotain apua teille.

        Tuo oli linkvisti herkkää =) tais itsellä mennä roska silmään =D


      • Godsmack kirjoitti:

        Tuo oli linkvisti herkkää =) tais itsellä mennä roska silmään =D

        onneks meil on meijän herkkis-lindqvist


    • Mä lähden nyt tonne realityelämään ;)

      • Kyllä, en ole poistanut noita... On aina hyvä tolle "hyökkääjälle" antaa muistutus mitä palsta oli ennen mun tuloa


      • kimlaa kirjoitti:

        Kyllä, en ole poistanut noita... On aina hyvä tolle "hyökkääjälle" antaa muistutus mitä palsta oli ennen mun tuloa

        sähän teet vääryyttä kun et poista.
        Samasta asiasta narisit mulle.
        Joten poju koitappa nyt sitten kasvaa aikuiseksi ja rauhoittua asialliseksi.


    • Kylmästi tuhoan hyökkäävät viestit.
      Sääntöjen mukaan luotsilla on tähän oikeus mutta tietysti kukin tyylillään ja tilanteen mukaan.

      • Säännöillä mennään =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Säännöillä mennään =)

        Tai siinä rajalla kuitenkaan ylittämättä niitä.


      • ml77 kirjoitti:

        Tai siinä rajalla kuitenkaan ylittämättä niitä.

        Maalaisjärki mukana, sitä kun ei hirveen monella ole =)


      • Godsmack kirjoitti:

        Maalaisjärki mukana, sitä kun ei hirveen monella ole =)

        Miksi minusta tuntuu että sinun on aina saatava viimeinen sana =)


      • ml77 kirjoitti:

        Miksi minusta tuntuu että sinun on aina saatava viimeinen sana =)

        Sori jos sait sellasen kuvan, annoin vaan neuvon, pahoittelut siitä.


      • Godsmack kirjoitti:

        Sori jos sait sellasen kuvan, annoin vaan neuvon, pahoittelut siitä.

        Mitkä pahoittelut?
        Olen kiitollinen neuvoista Godsmack ja maalaisjärki toimii niin netissä kuin oikeassa elämässäkin ja minulla sitä on.


    • Anonyymi

      Cooll -sefu on kova hyökkimään. Tänään klo 22:00 hän hyökkäsi kimppuuni aivan syyttä suotta. Minusta Cool ei sofi sefuksi, sillä hän on puolueellinen. Hän puolustaa kavereitaan, eikä suhtaudu kehenkään puolueettomasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe