Köyhälle kaikki on kallista

Köyhät kyykkyyn

Ei voi sanoa, kuin Jihaaa!!!

Myin oman ok-talon 4kk sitten sikahinnalla nuorelleparille. Tänään vihdoin löysin hakemamme, lähes uuden ja todella ison hirsirivitalon ja maksoin kysymättä täyden hinnan. 4kk kyttäämistä kannatti. Nyt on rahaa tilillä, sijainti järkyttävän hyvä, kaksi lämmintä autotallia ja maalämpö sekä oma tontti yhtiöllä. Tikkua ei tartte laittaa ristiin. Lumet luodaan ja nurtsit leikataan puolestani. Minä grillaan parasta härän sisäfilettä Weberin grillilläni kuumalla, lasitetulla terassillani. Maksoi muuten paljon. Enemmän, kuin monen uusi hirsi- tai kiviomakotitalo, lautakasoista nyt puhumattakaan. Kaikki velattomia, uusi avoBMW mukaanlukien. Elämä hymyilee, eikä paljoa kiinnosta mihin suuntaan asuntojen hinnat liikkuu. Mä oon liekeissä ja syystäkin. Takukkaa te täällä, mä meen grillaan.

Yhden jutun vielä kerran sanon. Voittoja ei tehdä myydessä, vaan ostaessa. Mulle toki sama, ei paljoa kiinnosta, kun ei oo velkaa. Kk kulut hurjat 230€. Repikää siitä tuhnut ja velkamuulit

4

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitsäheräsit!

Kusetat, ok-kauppa on ollut seis viimeisen vuoden. Kukaan ei osta ei varsinkaan ylihintaan. Homehdu siellä korsussas vaan.

• nopea olet

Tänään ostit ja jo muutit ja grillikin jo nyt kuumana. Oliko muita muuttotavaroita kuin grilli ja vanhat vuokrakuitit?

• jack8

miks sulla on vaan avobemari jos kerran oot niin rikas ?

• noi bemarit tiedetää

se avobemukin on 325 vm 86 josta joku teinihörhö on leikannut katon pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe