Ei voi sanoa, kuin Jihaaa!!!
Myin oman ok-talon 4kk sitten sikahinnalla nuorelleparille. Tänään vihdoin löysin hakemamme, lähes uuden ja todella ison hirsirivitalon ja maksoin kysymättä täyden hinnan. 4kk kyttäämistä kannatti. Nyt on rahaa tilillä, sijainti järkyttävän hyvä, kaksi lämmintä autotallia ja maalämpö sekä oma tontti yhtiöllä. Tikkua ei tartte laittaa ristiin. Lumet luodaan ja nurtsit leikataan puolestani. Minä grillaan parasta härän sisäfilettä Weberin grillilläni kuumalla, lasitetulla terassillani. Maksoi muuten paljon. Enemmän, kuin monen uusi hirsi- tai kiviomakotitalo, lautakasoista nyt puhumattakaan. Kaikki velattomia, uusi avoBMW mukaanlukien. Elämä hymyilee, eikä paljoa kiinnosta mihin suuntaan asuntojen hinnat liikkuu. Mä oon liekeissä ja syystäkin. Takukkaa te täällä, mä meen grillaan.
Yhden jutun vielä kerran sanon. Voittoja ei tehdä myydessä, vaan ostaessa. Mulle toki sama, ei paljoa kiinnosta, kun ei oo velkaa. Kk kulut hurjat 230€. Repikää siitä tuhnut ja velkamuulit
Köyhälle kaikki on kallista
Köyhät kyykkyyn
4
476
Vastaukset
- sitsäheräsit!
Kusetat, ok-kauppa on ollut seis viimeisen vuoden. Kukaan ei osta ei varsinkaan ylihintaan. Homehdu siellä korsussas vaan.
- nopea olet
Tänään ostit ja jo muutit ja grillikin jo nyt kuumana. Oliko muita muuttotavaroita kuin grilli ja vanhat vuokrakuitit?
- jack8
miks sulla on vaan avobemari jos kerran oot niin rikas ?
- noi bemarit tiedetää
se avobemukin on 325 vm 86 josta joku teinihörhö on leikannut katon pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243