Jaro Koikkalainen valtuustoon!! Siinä on mies paikallaan. pääsee varmasti jos mitataan hauiksen mukaan! onko kukaan samaa mieltä?
vaalit
12
1079
Vastaukset
- jaro-fani
Samaa mieltä, Jaro valtuustoon!
Jaro on helvetin vahva jässikkä, vaikka ei ihan heti uskois..- kaikenlaista..
vai sellaista,että vielä vahva jässikkä=).on siinä miehessä kyllä ainakin virtaa,jos ei muuta,eriasia sitten kuka HELVETTI sitä vauhkoamista jaksaa kuunnella..
- ei mitata
hauiksen koolla,vaan aivojen,joita sillä miehellä ei ole muuta kuin sen verran,että ei kakkase housuun vaan tajua tehdä sen naapurin pottaan!,,.,mutta kyllähän sekin riittää S-linnassa!
- DrDeath
mitä se haluaa ajaa kuin omaa etuaan, en usko miehestä olisi mihinkään mitä olen tavannut vauhkoaa vain aivan turhanpäiväisistä asioista kuten Suomalaiset miehet eivät saa mennä naimisiin suomalaisten naisten kanssa vaan pitää mennä mielellään tumma ihoisen kanssa, ei se rakkaus mitään syntyperiä katso. Tai mies haastaa oikeuteen yla-aste ikäisen pojan kunnian loukkauksesta, jonka olisi voinut selvittää toisin ja vielä valtuustoon ja PÖH. Minusta mies on vain pelkkä kiihkoilia ja voi verrata täysin HITLERIIN kirjaimellisesti.
- BigF
Jaro on hyvä käytöksinen ja kaikin puolin asiallinen nuorimies. Jotkut yläasteen pojat eivät pidä hänestä, koska Jaro pitää kovaa kuria ja sanoo mielipiteensä suoraan. Juuri noin pitääkin toimia murrosikäisten kanssa, joille muut tahot eivät aseta rajoja.
Mies on myös hyvin koulutettu ja uskoo omaan asiaansa.
Yöelämässäkin toisinaan viihtyvä maisteri täytyy saada valtuustoon. Ainakin minä annan ääneni. - mitä kiukuttelet?
Olet auktoriteettia vastaan kiukutteleva pikku teini.
Kunhan kasvat isoksi ymmärrät (maybe), että ei se Jaro niin paha ollutkaan.. - seppo seponseponheimonsepon...
mitä kiukuttelet? kirjoitti:
Olet auktoriteettia vastaan kiukutteleva pikku teini.
Kunhan kasvat isoksi ymmärrät (maybe), että ei se Jaro niin paha ollutkaan..Ol kyl paha paikka valita jaron ja vänän väliltä, vänälle kuitenkin annoin ääneni
- ei niin vaikeeta..
seppo seponseponheimonsepon... kirjoitti:
Ol kyl paha paikka valita jaron ja vänän väliltä, vänälle kuitenkin annoin ääneni
mut jos vänän ja jaron välillä,niin ehottomasti vänä.
- jaro valtuustoon
ei niin vaikeeta.. kirjoitti:
mut jos vänän ja jaron välillä,niin ehottomasti vänä.
Jos oli vaikea niiden väliltä valita, ni aika hukassa olet!Jarolla on sentään herneet päässä, mut vänältä ne putosi jo äidin massussa!!! Jaro valtuustoon ehdottomasti!!!!!!!
- pyörii
jaro valtuustoon kirjoitti:
Jos oli vaikea niiden väliltä valita, ni aika hukassa olet!Jarolla on sentään herneet päässä, mut vänältä ne putosi jo äidin massussa!!! Jaro valtuustoon ehdottomasti!!!!!!!
niin rajusti,että pää ei pysy kasassa,vai vielä valtuustoon. silloin on laakerit aivan jumissa.
eli kiinni leikanneet kiinni.ajatelkaa vähän.
bilund on poikaa asiain hoidossa.
- Anonyymi
Ei hyvää päivää taas kerran. Hauiksen paksuudellahan sitä valtuustoon mennään,siellä tarvitaan enemmän älyä kun hauiksen paksuutta.
- Anonyymi
Ei sinne hauiksella mennä vaan kullin pituus ja naisilla kuppikoko on ratkaisevat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184