On ostanut minulle jo 5 dildoa. Kaikki erilaisia. Nyt hankkii kuudennen. Miksihän se niitä ostelee kun en niitä käytä mihinkään? Minulle riittää sormet. En edes saa mitään tyydytystä dildolla. En minä tarvitse seksileluja. Minulle riittää ihan mieheni ja hänen vehkeet. Mikä tämä juttu on? En kehtaa kysyä.
mies ostaa minulle dildoja. Miksi?
20
2959
Vastaukset
- penispuppu
ehkä mies haluaa että aktin aikana survaiset jonkun niistä dildoista miehen peräsuoleen.
- ominavuin
No ei todellakaan. Sen tiedän. Se menisi jo jotenkin homostelun puolelle. Kyllä ne dildot ihan mun käyttöön on.
Miestäsi kiihottaa katsella kun leikit niillä... haluaisi jopa tirkistellä kun leikkisit niillä
- suosittelen
Mies on mulle pari hsnkkinu ja Se tykkää niillä panna mua kun olen saanut orkun työntyy hän omalla kalullaan sisääni on aivan taivaallinen tunne...
- lelukivaa
suosittelen kirjoitti:
Mies on mulle pari hsnkkinu ja Se tykkää niillä panna mua kun olen saanut orkun työntyy hän omalla kalullaan sisääni on aivan taivaallinen tunne...
Just näin! Kiihotus on ihan järkky kun näkee miten sauvalla tulee orkut naiselle, samalla naisen paikat tulee tosi hyvän tuntuiseksi päästää äänetön yhtiömies jatkamaan kun nainen eka tullut jo kerran. Ota yhteisiin leikkeihin mukaan vaan. Sitä dildon värisevää osaa voi käyttää klitoriksellekin, anna palaa ja pidä näytös miehellesi.........
- ominavuin
lelukivaa kirjoitti:
Just näin! Kiihotus on ihan järkky kun näkee miten sauvalla tulee orkut naiselle, samalla naisen paikat tulee tosi hyvän tuntuiseksi päästää äänetön yhtiömies jatkamaan kun nainen eka tullut jo kerran. Ota yhteisiin leikkeihin mukaan vaan. Sitä dildon värisevää osaa voi käyttää klitoriksellekin, anna palaa ja pidä näytös miehellesi.........
Ai jaa? Minä en tuollaista tiennytkään? Olen mä koittanut sitä yksin ja miehenkin kanssa. Se yleensä lähtee tupakalle kun dildon kanssa yritän jotain. Klitorikseen se on musta huono kun en kauheesti tunne sitä. Mä tartten aika kovakouraista käsittelyä. Jos mies sitten käyttääkin dildoa minuun niin se haluaa siitä hyvästä suihinoton. Siinä se homma sitten onkin ohi. Mies ei ylipäätään pidä siitä että tyydytän itseäni hänen nähtensä ja lähteekin mieluiten pois. Teen mä sitä silti paitsi kun mies jämäkästi kieltää niin sitten en. Mä en nyt varmaan vaan osaa jotain juttua. Jossain meen metsään...
- lelukivaa
ominavuin kirjoitti:
Ai jaa? Minä en tuollaista tiennytkään? Olen mä koittanut sitä yksin ja miehenkin kanssa. Se yleensä lähtee tupakalle kun dildon kanssa yritän jotain. Klitorikseen se on musta huono kun en kauheesti tunne sitä. Mä tartten aika kovakouraista käsittelyä. Jos mies sitten käyttääkin dildoa minuun niin se haluaa siitä hyvästä suihinoton. Siinä se homma sitten onkin ohi. Mies ei ylipäätään pidä siitä että tyydytän itseäni hänen nähtensä ja lähteekin mieluiten pois. Teen mä sitä silti paitsi kun mies jämäkästi kieltää niin sitten en. Mä en nyt varmaan vaan osaa jotain juttua. Jossain meen metsään...
No tuo tekee asian vieläkin mutkikkaammaksi, ostaa dildoja, eikä halua katsoa? Outoa? Ja että on suuseksiä vailla jos tekee sulle dildolla? No tää ehkä selittää motiivin dildojen ostoon, kivaa sulle ja toisenlaista kivaa hänelle?
Saatko orgasmeja sitten muulla tavalla ja miten? Kokeiles tuikata dildo ykköseen ja päästä mies mellastamaan kakkosen puolelle tai päin vastoin. Tai mahtuuhan sinne ykköseen tarvittaessa dildon lisäksi miehen elinkin ja saat kunnon venytystä.
No, ainakin hän yrittää piristää seksielämäänne, vaikka ei kestäkään katsella niillä leikkiä. Onko ne samankokoisia vai isompia kun tupakkimiehen oma ase? Huomattavasti isompi kertoisi epävarmuudesta riittääkö oman vehkeen koko ja sen vuoksi ei kestäisi katsella edes?
Pyydä ihmeessä vaihtamaan ostokset vaikka laadukkaaseen klitoriskiihottimeen, jonka tehokas hierontapää kyllä hoitaa sen kovakouraisen puolen. Vai tarttetko nimenomaan määrätietoisen voimakasta panemista saadaksesi? - ominavuin
lelukivaa kirjoitti:
No tuo tekee asian vieläkin mutkikkaammaksi, ostaa dildoja, eikä halua katsoa? Outoa? Ja että on suuseksiä vailla jos tekee sulle dildolla? No tää ehkä selittää motiivin dildojen ostoon, kivaa sulle ja toisenlaista kivaa hänelle?
Saatko orgasmeja sitten muulla tavalla ja miten? Kokeiles tuikata dildo ykköseen ja päästä mies mellastamaan kakkosen puolelle tai päin vastoin. Tai mahtuuhan sinne ykköseen tarvittaessa dildon lisäksi miehen elinkin ja saat kunnon venytystä.
No, ainakin hän yrittää piristää seksielämäänne, vaikka ei kestäkään katsella niillä leikkiä. Onko ne samankokoisia vai isompia kun tupakkimiehen oma ase? Huomattavasti isompi kertoisi epävarmuudesta riittääkö oman vehkeen koko ja sen vuoksi ei kestäisi katsella edes?
Pyydä ihmeessä vaihtamaan ostokset vaikka laadukkaaseen klitoriskiihottimeen, jonka tehokas hierontapää kyllä hoitaa sen kovakouraisen puolen. Vai tarttetko nimenomaan määrätietoisen voimakasta panemista saadaksesi?Minä saan normaalin seksin aikana 3-7 orgasmia. En edes tarvitse lämmittelyä. Yleensä mies sitä tarvitsee ja saakin aina. Ei se kylmiltään pystyisikään. Yksi dildoista on pitempi kuin miehen elin, mutta toisaaltaan miehellä on kyllä paksumpi. Muuten ne kyllä häviää aidolle. Tuli mieleen, että mies periaatteessa haluaisi katsella minun puuhastelua naisen kanssa niillä leluilla, mutta sitten kun on niin hän häipyy sinne tupakalle! Kyllä hän sitten panemaan vaivautuu, mutta naisen lämmittelyt jää mulle. Niin ja tietty hänet pitää lämmitellä. Ihme paikka se parveke kun sinne täytyy hävitä. Joskus tuntuu, että se on mustasukkainen mun sormille kun omat sormeiluni ärsyttää ja dildottelut ei liikuta suuntaan tai toiseen. Jokin kumma tässä on kun ei niitä esileikkiinkään käytetä. Mä saan esileikkiä ehkä 1-2 kertaa vuodessa ja mies aina. Ollaan kyllä koitettu sitä et dildo ykköseen ja mies kakkoseen, mutta ei se kyllä miestä kiihota. Onhan se kyllä musta hauskaa:D Ei kai ne kaikki dildot sitä yhtä hommaa varten ole??
Se menee röökille... ja haluaa yllättää sunt... leikkimästä...
- ominavuin
Ai että kun kaivan dildon esille ja alan leikkiä niin mies häipyy tupakalle. Tulee takas ja yllättyy et yhä pelaan sen dildon kanssa? Saattaa olla niinkin. Suurella todennäköisyydellä dildo on heitetty lattialle ja mä olen sormeillut itselleni vähintään viisi järjetöntä orgasmia kun se polttaa yhden tupakan. Kun se tulee takas niin mulla ei oo päällä kuin itsetyytyväinen virnistys. Miksi mä tuhertaisin dildon kanssa kun sormin saan ekan orgasmin alle 30 sekunnin? Mutta nyt mä oon viisaampi. Oottelen että ukko tulee tupakalta ja jatkan sitten. Otan sen riskin että se painuu olohuoneeseen katsomaan telkkaria. Ei olisi eka kerta muistaakseni sekään. Ehkä se vaan tykkää keräillä dildoja yöpöydän laatikkoon. Vielä on tilaa muutamalle.
- m-sjk
ominavuin kirjoitti:
Ai että kun kaivan dildon esille ja alan leikkiä niin mies häipyy tupakalle. Tulee takas ja yllättyy et yhä pelaan sen dildon kanssa? Saattaa olla niinkin. Suurella todennäköisyydellä dildo on heitetty lattialle ja mä olen sormeillut itselleni vähintään viisi järjetöntä orgasmia kun se polttaa yhden tupakan. Kun se tulee takas niin mulla ei oo päällä kuin itsetyytyväinen virnistys. Miksi mä tuhertaisin dildon kanssa kun sormin saan ekan orgasmin alle 30 sekunnin? Mutta nyt mä oon viisaampi. Oottelen että ukko tulee tupakalta ja jatkan sitten. Otan sen riskin että se painuu olohuoneeseen katsomaan telkkaria. Ei olisi eka kerta muistaakseni sekään. Ehkä se vaan tykkää keräillä dildoja yöpöydän laatikkoon. Vielä on tilaa muutamalle.
heitä ojaan se äijä dildoineen ja tuu mun kanssa sänkypuuhiin nii et pety....
Sä varmaan tykkäisit jos nuolisin sua tunnin
No toiset kerää postimerkkejä
- sdgsdsggsg
Ehkä miehestä tuntuu, että olet vähän nymfo, eikä hän itse saa sua tarpeeksi tyytyväiseksi. Hän ei pysty antamaan sinulle enempää munaa, joten ostaa munan korvikkeita, dildoja, jottet hakisi aitoa kalua jostain muualta. Häntä kuitenkin harmittaa sun masturbointi, mutta pitää sitä kuitenkin parempana vaihtoehtona kuin vieraissa käyminen.
- ominavuin
Taidat olla oikeassa. Eilen kun tätä mietin niin jostain muistini sopukasta löytyi lause "musta tuntuu, että en pysty tyydyttään sua niin kuin sä haluaisit" Joskus varmaan pari vuotta sitten sanoi näin. Onhan sitä meidän sängyssä käyneet naisetkin ihmetelleet että eivät ole koskaan kohdanneet näin seksuaalista ihmistä. Sekö nyt miehelle on uhka? Miksi ihmeessä? Herranen aika kun naapuritkin on tehneet valituksia kun meidän seksielämä on liian äänekästä (minä) Luulisi nyt miehen näkevän että nautin! Pitäisikö tässä nyt sitten alkaa lahnaksi? Maata tuppisuuna paikoillaan? Ei tajua miehiä ei... mutta täytyypä sitten jotenkin vielä enemmän yrittää jotenkin pönkittää miehen itsetuntoa että tajuaisi riittävänsä ihan hyvin. Turhaan se pelkää että muualta lähtisin hakemaan vaikka niitä ehdotuksia on tullutkin.
- jatke2
Omistaako miehesi bemarin ?
- ErilainenMie
Erilaisista mieltymyksistä kannattaa kysellä http://seksiseura.wordpress.com/ blogissa.
- dildonaama
se ei jaksa sua
- Homo
ehkä hän on homo tai ei mies
- MEnkka
Kun olet saanut 50 dildoa, niin sitten mies voi kerskailla baarissa, että hänen vaimokkeellaan onkin kaupungin suurin kokoelma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan493202Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282919- 1212336
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111346
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802