1)Mikä on wifi sovitin? Siis sellanen tikku langan päässä?
2)Mulla on reititin jossa nettitikku sillä saan langattoman esim mökille. Mutta se vähän pätkii välillä. Voisko yhteyttä mitenkään vahvistaa? Muuten tyytyväinen.
Mikä on wifi sovitin?
5
952
Vastaukset
1. Sillä voi tuoda wlanin sellaiseen koneeseen missä sitä ei ole.
2. Hankkimalla mokkulalle lisäantennin tai muuttamalla noiden paikkaa.- Thanks...
Käytännössä jos laitan wifi sovittimen ipadiin, niin miten se eroaa reitittimen nettitikun kautta saadusta wlan yhteydestä?
Sitä ei voi laittaa Ipadiin. Siinä on sisäänrakennettu wlan.
- Thanks...
Sorry tyhmyyteni, mutta millaisiin laitteisiin voi luoda wlan yhteyden wifisovittimella?
Kameraan? Tulostimeen? Tämä vain omaksi tiedokseni kun kaikki tää ala menee niin nopeasti eteenpäin ja laitteita niin paljon.
Ja vapunen hei, kai sullakin on joskus lomaa. Olet kiltti, kun jaksat vastata yksinkertaisten ihmisten ( minä) hoopoihin kysymyksiin. Tietokoneisiin. Ne tukee niitä parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810