Olen ollut polttamatta 20tuntia , muutaman purkan syönyt ja muutaman pussin salmiakkia , onkohan täs mitään järkee? sauhut maistuis niin saakelin hyvälle , mutta kun ei osaa polttaa vaan muutamaa tupakkia päivässä,se on aski tai ei ollenkaan , tupakointi vuosiakin on jo kuitenkin noin 15 kertynyt , eli haitatkin suurinpiirtein tiedossa , mutta kun päässä ei pyöri muuta kun "hyvät sauhut"
ps: menee hermot
20 tuntia
4
305
Vastaukset
- nuutunut
Samat sanat mulla.Minä olen kans joko tai polttaja.Se on 30 tupakkaa päivässä tai ei yhtään.Nyt olen ollut 12 päivää poltamatta.Minä kans jo mietiskelen onks tässä lakossa mitään järkee,mutta kerran aloitin niin kyllä yritän jatkaa.Onko sulla mitään nikotiinipurkkaa tai laastareita apuna?Mun mielestä kannattaa ainakin kokeilla.Itse yritän nyt Zybanin voimalla.Älä anna periksi.Meitä on monta kärsijää sun kans.
- Vanamo04
mä olen jo tässä about 2kk välissä ratkennut ja se ei tosiaan kannattanut yhtään.Eilen meinasin juosta kauppaan ja ostaa lohtutupakka syyllä tupakkaa,mutta hillitsin itseni ja olen hiton tyytyväinen tänään siitä!Nostaa itsetuntoa kun tajuaa,että ite tätä asiaa ja elämää pystyy edes jotenkin hallitsemaan.Nyt olen seurannut vierestä kun tupakoiva tuttuni yskii tupakkaa yskää,on herännyt monena aamuna 4-5 aikaan yskimään ja sellaista en itse halua.Paljon terveempi olen ilman.Yritän keksiä ja löytää taas ne parhaat ja hyvät puolet ja syyt lopettaa ja jatkaa mitkä mulla oli motivaationa lopettamisen alussakin.Taistelua tämä välissä on mutta MINUN TAISTELUNI ja monen muun taistelu!!!
- elisa
Kolmas päivä menossa ja nyt tuntuu, että ei ole syitä jatkaa.... vaan olen nyt päättänyt että röökaaminen loppu mun kohdalla! Eli karjun, huudan , vittuilen ja sitä rataa. Toivottavasti perhe ymmärtää... Ei tästä niin helposti eroon pääse, kun on takana yli 15-v tupakointia...
- Vanamo04
Onnea sinulle matkaan Elisa!!Eiköhän sinun perheesi ymmärrä ja toivon että he jaksavat kannustaa sinua!Täältä palstalta saat ainakin varmasti tukea!Ja hyvää nimpparia! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461