Sain miehenjota olen eroni jälkeen kalastellut jo kauan. Nyt sain hänet omaksein, mies laittoi eron vireille, ja on niin onnellinen että teki sen.
Nyt minusta tulee äitipuoli, johon olen halunnut, ei omia lapsia vaan valmiiksi isot joita voi vähän huudattaa ja juoksuttaa.
En rikkonut sitte mitään, mies ihan omasta halusta halusi jättää exänsä ja perustaa mun kanssa kodin ja perheen.
Nyt mi nä o len äi ti puo li ja a vo vai mo!! Jes... Työttömänä ja tulottomana on se hyväpuoli, että on joku joka tienaa ja elättää. Mun homma on hoitaa kotia, shoppailla ja kasvattaa hänen lapset. ( 13 ja 16 v) joten omatoimisia ja helppoja. Mutta suuri haaste kuitenkin. Vähän häirikköjä ja sillai omalaatuisia kauniisti sanottuna pimahtaneita.
Kun minä huilaan tenavat siivoo.
Mä olen niiin onnellinen!
nyt tärähti onni!
1
111
Vastaukset
- Irmeli hajareisi
Onko se mies kova nussimaan sua ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun704850KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883531
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783229Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502959- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395