Eiköhän ole tälläkin sivulla aika ryhtyä selvittelemään tämän vuoden abiristeilyjä..;)
Eli kuka menee, milloin menee ja millä menee?
abiristeilyt 2005
5
512
Vastaukset
- Tozzer
olisikohan ollut 14.2 ja M/S Romantika...
- Napa
Me ollaan lähössä Vikingin Mariellalle, ilmeisesti penkkareiden jälkeisenä perjantaina. Meijän lukiossa on ollu tapana mennä jo penkkari-torstaina, mut nyt ne sähläs ja saatiin paikkoja vasta perjantaille... Damn.
Meidän lukiosta risteilemään lähtee noin 5 ihmistä, eli ne rikkaimmat.ajatelkaas sitä hintaa...halvin oli muistaakseni 80 euroa ja sitten tietty matkat kotoa laivalle ja takas.aika huima summa maksettavaksi opiskelijoilta...vai?itse kävin juuri ruotsinristeilyllä joka maksoi 25 euroa ja sisälsi vielä matkat porista turkuun ja takaisin linja-autolla. Minä en ainakaan silti lähtis vaikka ilmaseks pääsisin... miettikääs:muutama tuhat noin 18-vuotiaita tyyppejä ryyppäämässä yhtä aikaa, samassa paikassa? tulos ei voi olla kovin kaunis...
- Napa
jannamarian kirjoitti:
Meidän lukiosta risteilemään lähtee noin 5 ihmistä, eli ne rikkaimmat.ajatelkaas sitä hintaa...halvin oli muistaakseni 80 euroa ja sitten tietty matkat kotoa laivalle ja takas.aika huima summa maksettavaksi opiskelijoilta...vai?itse kävin juuri ruotsinristeilyllä joka maksoi 25 euroa ja sisälsi vielä matkat porista turkuun ja takaisin linja-autolla. Minä en ainakaan silti lähtis vaikka ilmaseks pääsisin... miettikääs:muutama tuhat noin 18-vuotiaita tyyppejä ryyppäämässä yhtä aikaa, samassa paikassa? tulos ei voi olla kovin kaunis...
Moi.
Mä oon ihan samaa mieltä. Kallista on ja tosiaan, onko siellä välttämättä edes kauhean hauskaa..
Itse on kyllä siis lähdössä, oon kuullu et on toisaalta ihan elämys (negatiivisessa mielessä)... Yks kaveri oli myöskin ihan tavallisella risteilyllä kesällä, hinta 11 euroa, kuljetuksineen!!! Olis ehkä pitäny vaan kerätä kaveriporukka ja valvoja ja mennä risteilemään omin nokkinensa. Hauskempaa ois ollu ja halvemmaks tullu. Mutta kuten sanottu, menossa ollaan (lähes kaikki meidän lukion abit lähtee), että ei auta kuin jättää ennakkoluulot narikkaan ja pitää näillä eväillä mahdollisimman hauskaa. Rahaahan se vaan on ja nuoria ollaan vain kerran. - *-*
Napa kirjoitti:
Moi.
Mä oon ihan samaa mieltä. Kallista on ja tosiaan, onko siellä välttämättä edes kauhean hauskaa..
Itse on kyllä siis lähdössä, oon kuullu et on toisaalta ihan elämys (negatiivisessa mielessä)... Yks kaveri oli myöskin ihan tavallisella risteilyllä kesällä, hinta 11 euroa, kuljetuksineen!!! Olis ehkä pitäny vaan kerätä kaveriporukka ja valvoja ja mennä risteilemään omin nokkinensa. Hauskempaa ois ollu ja halvemmaks tullu. Mutta kuten sanottu, menossa ollaan (lähes kaikki meidän lukion abit lähtee), että ei auta kuin jättää ennakkoluulot narikkaan ja pitää näillä eväillä mahdollisimman hauskaa. Rahaahan se vaan on ja nuoria ollaan vain kerran.Täältäkin päin Suomee ois tarkotus lähtee la 19.2. Mariellalle.
..ja tosta hinnasta: en ois itsekä lähteny jos hintaa ois tullu se päälle 80 kuljetukset. Mut me varattiin paikat vasta niin myöhään, loppuvuodesta, että hintaa jäi risteilylle päälle 50 ;) haittana tietysti, että hajanaiset hyttipaikat saatiin ja mukaan mahtui vaan vajaat kaksi luokallista ihmisiä. Mut eihän se menoo haittaa ;) BailaBaila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455030Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121590Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481189Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101119- 131093
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2862Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57769Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27733