På simstranden igår såg jag otaliga karlar med stora ,präktiga bröst,de får ändå fritt sola utan bikiniöverdel.Inte är nu deras tisur alltid så estetiskt vackra de heller.
Varför är "gubbtissar " inte störande ?
8
132
Vastaukset
- 3113w
På badstranden kan man nu ännu godkänna dem.men tyvärr ser man dom på alla möjliga ställen.
- jämlikhet
Det finns ju personer som anser att en ammande mamma störande.
- :-)
Man ska va glad för tissar, hälsade på en bekant som fått cancer och gick på strålbehandling , inget man önskar någon medmänniska .......
- lamf
Absolut,men det hindrar ju inte att damer också kunde få sola utan överdel.Varför skall en kvinnas bröst alltid förknippas med sex ?Babymatbehållare är de ju.
- :-)
lamf kirjoitti:
Absolut,men det hindrar ju inte att damer också kunde få sola utan överdel.Varför skall en kvinnas bröst alltid förknippas med sex ?Babymatbehållare är de ju.
Vad vor lived utan sex???? :*
- min åsikt
:-) kirjoitti:
Vad vor lived utan sex???? :*
Klart att sex är viktigt,men gubbtissar är inte särskilt upphetsande.
- Pro tissar
Finskspråkig skriver igen .... och gör felen... men saken är för intressant...
På vilket grad börjar de ståra gubbtissarna vara störande på kvinnor åsikt? Jag menar, ett i många gubbar har ju solida tissar också.- snyggare
Mig stör de här stora tissarna som dallrar ......usch.Gubbarna kunde använda bikiniöverdel..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696921
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622502- 562148
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621282Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957