På simstranden igår såg jag otaliga karlar med stora ,präktiga bröst,de får ändå fritt sola utan bikiniöverdel.Inte är nu deras tisur alltid så estetiskt vackra de heller.
Varför är "gubbtissar " inte störande ?
8
137
Vastaukset
- 3113w
På badstranden kan man nu ännu godkänna dem.men tyvärr ser man dom på alla möjliga ställen.
- jämlikhet
Det finns ju personer som anser att en ammande mamma störande.
- :-)
Man ska va glad för tissar, hälsade på en bekant som fått cancer och gick på strålbehandling , inget man önskar någon medmänniska .......
- lamf
Absolut,men det hindrar ju inte att damer också kunde få sola utan överdel.Varför skall en kvinnas bröst alltid förknippas med sex ?Babymatbehållare är de ju.
- :-)
lamf kirjoitti:
Absolut,men det hindrar ju inte att damer också kunde få sola utan överdel.Varför skall en kvinnas bröst alltid förknippas med sex ?Babymatbehållare är de ju.
Vad vor lived utan sex???? :*
- min åsikt
:-) kirjoitti:
Vad vor lived utan sex???? :*
Klart att sex är viktigt,men gubbtissar är inte särskilt upphetsande.
- Pro tissar
Finskspråkig skriver igen .... och gör felen... men saken är för intressant...
På vilket grad börjar de ståra gubbtissarna vara störande på kvinnor åsikt? Jag menar, ett i många gubbar har ju solida tissar också.- snyggare
Mig stör de här stora tissarna som dallrar ......usch.Gubbarna kunde använda bikiniöverdel..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131712Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 701192
- 541163
- 741065
- 109989
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6911Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840