Halpa laajakaista opiskelijalle !

ihatetietotekniikka

Mistä saisin mahdollisimman halvan ja toimivan laajakaistan opiskelijakotiin? Kaksi käyttäjää (läppäri ja tabletti) puhelimet, joten mikään mokkula ei nyt aja asiaa tässä tapauksessa. Eli mieluiten modeemi, jossa WIFI. Netti tulee peruskäyttöön; uutisten lukemiseen, koulujuttujen tekemiseen mutta pitäisi myös päästä pelaamaan ps3 kautta onlineen. Kuinka nopea netti riittää tälläiseen käyttöön?

Kotona minulla on ollut käytössä lasikuitukaapelista tuleva nopein yhteys (en kuollaksenikaan muista tarjoajaa). Nyt kun olen muuttamassa niin nettikysymys tuli esille, joten etsinnässä halpa, mutta toimiva nettiyhteys. Espoon seudulle muuttamassa, tietääkseni taloyhtiössä ei ole lasikuitukaapelia.

(kyllä olen nainen, enkä ymmärrä näistä oikeastaan mitään...)

2

1761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgyju9euqj9ujgu

      No ensin kannattaa tarkistaa mitä yhteyksiä siihen paikkaan saa mihin olet muuttamassa.

      Sonera ja Elisa lienevät parhaat ja suosituimmat. DNA on kai ihan hyvä mutta itse en sitä ottasi kiinteäksi yhteydeksi.

      Sitten tietysti mahdollsista hoitaa homma mokkulalla mutta se tuskin on kannattavaa jos meinaat pidempään kyseisessä paikassa asua. Jos kyse on tilapäisestä asumsesta niin mokkula lienee se vaivattomin useasti muuttavan valinta. Se kun kulkee aina mukana käytönnössä.
      Toki yksi vaihtoehto en myös puhelimeen nettiyhteys ilman käyttökattoa niin voi puhelimen yhdistää tietokoneeseen ja sillä pääsee nettiin. Tabletilla en tiedä onnistuuko tämä.

      Kysy Soneraa ja Elisaa mitä tarjoavat kyseiseen osoitteesen:
      http://www.sonera.fi/tutustu ja osta/nettiyhteydet/kodin laajakaista?intcmp=BB-kodinnetti-tutustu-pieni5

      http://elisa.fi/nettiliittymat/
      http://elisa.fi/viihde/

    • 3G-4G

      Sellaisia wifi-reitittimiä kaupataan muutamalla kympillä johon voi liittää mokkulan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe