Vanhustentalossa soitteli ovikelloa tänään perjantaina,englantia puhuva n.30-40 mies.
Avasin oven ja mies kysyi: do you speak englis.
Jotain sopersin,pelästyin ja laitoin oven kiinni.
Ei aavistustakaan,mistä hän tuli.
Ahlaisissa outo tyyppi
15
354
Vastaukset
- keskustelunavaus
Olisit kysyny että do you speak 9mm bullets.
- ahlaslaslainen
Tänään lauantaina vanhukset kertoivat,että heille on myös ovikelloa soitettu. Rivarissa kun on takaovi myös ja näin kuumalla kaikki ovet auki.
Täällä asuu rollaattorilla kulkevia ihmisiä.
Yhtenä päivänä oli kaupattu silakoita,vaikka silakoista ei ollut mitään havaintoa.
Eilinen soittelija ei kaupannut mitään.
Kaikki ovet kannattaa ja täytyy pitää kiinni ja tuuletin sisällä päälle
- kieliä puhuva
Perkeleen rasistit!
- Friiskerin Hyrrä
Hei.. älkääs ny pelästykö. Kyseessä ulkomaalaisia vanhainkodin ostajia.
Ohjatkaa kyselijät lahoavan vanhainkodin pihaan.- Ahlaslainen
Harvoin talonostajat liikkuvat polkupyörillä? Fiiskerin hyrrä voisi kertoa saman englanniksi,kun tulevat kylään.
- Ahlaslainen
Ahlaslainen kirjoitti:
Harvoin talonostajat liikkuvat polkupyörillä? Fiiskerin hyrrä voisi kertoa saman englanniksi,kun tulevat kylään.
Ahlaisten vanhainkodilla käynyt mies oli puolalainen. Pummasi kaikilta 2€.
Joku vanhus oli antanut rahaa. - Rahat meni
Ahlaslainen kirjoitti:
Ahlaisten vanhainkodilla käynyt mies oli puolalainen. Pummasi kaikilta 2€.
Joku vanhus oli antanut rahaa.Minä annoin kaupan pihalla kahdelle miehelle 60 euroa. Olivat kovin pelottavan näköisiä, joten oli parempi antaa.
Poistuvat kaupan luota pyörillä kirkolle päin.
Joku kertoi, että kuuluvat johonkin huumejengiin. - Ahlaslainen
Rahat meni kirjoitti:
Minä annoin kaupan pihalla kahdelle miehelle 60 euroa. Olivat kovin pelottavan näköisiä, joten oli parempi antaa.
Poistuvat kaupan luota pyörillä kirkolle päin.
Joku kertoi, että kuuluvat johonkin huumejengiin.Tämä puolalainen ei ollut pelottavan näköinen. Hymyili lähes hampaattomalla suullaan.Nooh,kun kaikilta mummuilta kerää 2€,tuleehan siitä muutama kymppi.
Onhan se oikeasti mukavaa,kun edes joku soittaa ovikelloa,kun sukulaiset ovat unohtaneet käydä vanhuksiaan katsomassa.
Do You speak Englis? Yes vastaan seuraavaksi.
- Minä vaan
Kulkevat pyssyn kanssa kuulemma. Joku nähnyt pyssynperän taskussa.
Varokaa..älkää avatko ovia !!!!- Ahlaslainen
Pyssyistä tiedä,mutta onneksi vanhustentaloissa asuu nykyisin paljon miehiä. Yksin asuvia,eikä mitään ikäloppuja. Komeitakin on joukossa.Kyllä polskit lähtevät,kun nämä miehet vetävät omat aseensa esille.
Jes - Kylähoro
Ahlaslainen kirjoitti:
Pyssyistä tiedä,mutta onneksi vanhustentaloissa asuu nykyisin paljon miehiä. Yksin asuvia,eikä mitään ikäloppuja. Komeitakin on joukossa.Kyllä polskit lähtevät,kun nämä miehet vetävät omat aseensa esille.
JesLokissa kokoontuu myös komeita miehiä ja isot aseet on kuulemma.
- Hoonosoomiko
Ettekö te sitten osaa edes perusenglantia? Minä osaan ja annoin hieman rahaa, että pääsevät syömään. Pitää olla hiukka kohteliaisuutta ja vieraanvaraisuutta. Ovat sentään ulkomaalaisia. Lysykää vaikka Hautalalta käytössääntöjä.
- kivihattuukko
miten on ollut varaa tulla tänne jos joutuu kerjään rahat ruokaan??? antamalla rahaa tuette itämafiaa, niiden taskuihin päätyy suurin osa kerjätyistä rahoista
- Rosvot ulos maasta
Olin juuri Unkarissa kuukauden lomareissulla, ja pitää kyllä antaa tunnustusta virkavallalle ja ravintoloitsijoille yms. siitä, että miten osaavat roskaväkeä kohdella. Sama mentaliteetti suomessakin vaan kehiin niin eiköhän pummit ja vanhuksia ryöstelevät tiettyjen ryhmien edustajat ota pikku hiljaa opikseen.
- Huh hellettä
Jep .. nyt kyläyhdistys jakamaan joka miehelle ja naiselle pyssyn ja jos vieras tyyppi kolkuttaa ovelle.. niin pam.
Ei noista pollareista ole apua, koska ne ei Ahlaisten kylällä käy. Joskus harvoin näkee poliisiauton raitilla, mutta sekin yleensä sunnuntai iltapäivällä.
Lähtevät varmaan ajelemaan, kun ei aina viitti abc:llä istua munkkipossu suussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947