3 kuukauden ryypppyputki

6+3

Täytän pian 18vuotta ja sitten ryyppäään ainakin 3kuukautta putkeen. Eikä kukaa voi puuttuu mun juomiseen.

9

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalaa1

Ja ajattelit olla tuon jälkeen vielä ihan elävien kirjoissakin? Saa olla aikamoinen tekijä, et vetää 3 kk putkeen.

• servattu

Miks kukaan haluais puuttua sun juomiseen. Omapa on valintas.

• juma

:DDDD hurjaa

• kohta18

asiaaaaaaaa noin meikäki aikoo tehä! reputan sit ku massit loppuu xD

• Alkoholismi

Tolla tavalla voi tulla alkoholistiksi. Ryyppyputken jälkeen sinulla on hirveä krapula ja juoppohulluus, joten joudut juomaan lisää oireiden lievittämiseksi. Yli 2 kk ryyppyputket lamaa aivoja pitkäaikaisesti putken jälkeen.

• ei kannata

Itse ryyppäsin joskus muutaman päivän putkeen, mutta kun alko sattuu joka paikkaan nii päätin lopettaa.

• viinanuori

haha vitu lelu meikä o 15 ja oon tissutellu ny 10 viikkoo putkee sillee et koko aja pienes sieväs ja sit 3-4 kertaa viikos kunno kännit. vittumikäkesä!!! yolo ja nii eespäi

• okokokk+

vaan 3kk?

• Hei 6 3!

Täysi-ikäisyys on ilman muuta juhlimisen arvoinen etappi elämässä. Mutta onko siihen tarpeen käyttää kolmea kuukautta? Toivottavasti olet ottanut huomioon alkoholin käytön vaikutukset terveyteesi, ihmissuhteisiisi, työhön / opiskeluun ja talouteesi. Täysi-ikäisyys tuo vapauden lisäksi myös vastuuta.

Viestisi herättää miettimään, mikä tällaisessa suunnitelmassa on taustalla. Ja miksi julkaiset tällaisen viestin, jos et halua kenenkään siihen puuttuvan.Jos kuitenkin haluat keskustella asiasta, juttele ihmeessä läheistesi tai paikkakuntasi päihdetyöntekijän kanssa.

Terveisin NettiSaapas-ohjaajat Tuija ja Nina

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe