Täytän pian 18vuotta ja sitten ryyppäään ainakin 3kuukautta putkeen. Eikä kukaa voi puuttuu mun juomiseen.
3 kuukauden ryypppyputki
9
441
Vastaukset
- Jalaa1
Ja ajattelit olla tuon jälkeen vielä ihan elävien kirjoissakin? Saa olla aikamoinen tekijä, et vetää 3 kk putkeen.
- servattu
Miks kukaan haluais puuttua sun juomiseen. Omapa on valintas.
- juma
:DDDD hurjaa
- kohta18
asiaaaaaaaa noin meikäki aikoo tehä! reputan sit ku massit loppuu xD
- Alkoholismi
Tolla tavalla voi tulla alkoholistiksi. Ryyppyputken jälkeen sinulla on hirveä krapula ja juoppohulluus, joten joudut juomaan lisää oireiden lievittämiseksi. Yli 2 kk ryyppyputket lamaa aivoja pitkäaikaisesti putken jälkeen.
- ei kannata
Itse ryyppäsin joskus muutaman päivän putkeen, mutta kun alko sattuu joka paikkaan nii päätin lopettaa.
- viinanuori
haha vitu lelu meikä o 15 ja oon tissutellu ny 10 viikkoo putkee sillee et koko aja pienes sieväs ja sit 3-4 kertaa viikos kunno kännit. vittumikäkesä!!! yolo ja nii eespäi
- okokokk+
vaan 3kk?
Hei 6 3!
Täysi-ikäisyys on ilman muuta juhlimisen arvoinen etappi elämässä. Mutta onko siihen tarpeen käyttää kolmea kuukautta? Toivottavasti olet ottanut huomioon alkoholin käytön vaikutukset terveyteesi, ihmissuhteisiisi, työhön / opiskeluun ja talouteesi. Täysi-ikäisyys tuo vapauden lisäksi myös vastuuta.
Viestisi herättää miettimään, mikä tällaisessa suunnitelmassa on taustalla. Ja miksi julkaiset tällaisen viestin, jos et halua kenenkään siihen puuttuvan.Jos kuitenkin haluat keskustella asiasta, juttele ihmeessä läheistesi tai paikkakuntasi päihdetyöntekijän kanssa.
Terveisin NettiSaapas-ohjaajat Tuija ja Nina
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311070Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.284906