Moi! En tiedä oikein että mitä enään tekisin otsikon kyseiseen mopoon. Kun mopon ostin se toimi aivan täydellisesti. Myyjä sanoi että hän on käyttänyt 95E10 bensiiniä. En tiennyt tällöin kumpaa pitäisi tankata. Sitten kun ensimmäisen kerran bensa loppui, tankkasin juuri sitä 95E10 ja sen jälkeen mopo rupesi käyttäytymään aivan oudosti. Mopo rupesi "booaamaan" kun kaasua väänsi ja kierrokset jäivät hetkeksi leijumaan. Kaveriltani kuulin että 98E pitää tankata 2-t mopoon joten otin kaikki 95E ulos tankista ja laitoin 98E ja oireilee samalla tavalla.. kaasari puhdistettu, neulan sokka tällä hetkellä ylimmäisessä kohdassa (oli ollut keskellä mutta vaihdoin ylimpään ihan kokeilun vuoksi). Kaasuttimen seosruuvi/ilmaruuvi ei vaikuta yhtään kun sitä säätää. Kaasariin on kokeiltu pienempää suutinta jos saa liikaa bensiiniä, mutta ei lähtenyt käyntiin kuin mäkistartilla ja kierrokset jäivät oikein kunnolla leijumaan. Tällä viikolla aion hankkia uudet läpät jos ne auttaisi asiaan yhtään. Anteeksi kun kirjoitin tämmösen sekavan romaanin ja haluaisin vastauksia, kiitän etukäteen.
Yamaha DT 50 -08
YamahaDT08
2
184
Vastaukset
- YamahaDT08
Niin ja silloin kun ensimmäisen kerran tankkasin sitä 95E10 bensiiniä niin rupesin säätelemään kaasaria kun se käyttäytyi oudosti ja hyvä että se edes pysyi ilman ryyppyä silloin käynnissä.
- YamahaDT08
Ja ostaessa neulan sokka oli ylimmässä välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876