ja oletko päässyt toteuttamaan sen?
Mikä on suurin haaveesi?
40
2852
Vastaukset
- vaalea vaaka
perustaa kodittomien eläinten huostaanotto talo.sinne voisi tulla koirat,kissat,linnut ym.heitteille jätetyt ja kodittomat eläimet.Eläisin niiden kanssa jossain talo pahasessa maaseudulla,saisin eläinten rakkauden ja välittämisen aitona ja voisin auttaa niitä.
Sais olla luonnon tilassa välittämättä onko kutrit kunnossa ja kajalit suorassa,elää oikein eko-elämää!! Kuolla orgasmiin,käsi hamuillen viskilasia.
- utelias keltainen
jääkö haaveeksi?
- Mies 50+
utelias keltainen kirjoitti:
jääkö haaveeksi?
Tämmöisiä jos puhelee livessä,niin varmaan joutuu kuntotestiin,ennen kuin on puhettakaan mistään muusta.
- taika
haaveilen lähteväni vielä joskus rinkka selässä mailmaa kiertämään kunhan viimeinen lapsi lentää pesästä.
- maurix
Haaveni on että tytär tai poika ilmoitta että sinuta tulee pappa olen 50v mies..
- Ellumari
Caprilla on haaveeni, joka toteutuukin vielä joskus.
Jos en saa sitä taloa jostain Napolin lahden tienoilta, niin sitten Sisiliasta.
Sen talon seinää peittäisi bouganville köynnös ja siinä olisi suuri parveke, mistä olisi näköala Välimerelle.
Minulla olisi koira, hyvin koulutettu, sekä kanarialintuja.
Mieskin olisi ihan kiva, mutta ehkä en jaksaisi sellaista enää kouluttaa. - Eemeli
Ellumari kirjoitti:
Caprilla on haaveeni, joka toteutuukin vielä joskus.
Jos en saa sitä taloa jostain Napolin lahden tienoilta, niin sitten Sisiliasta.
Sen talon seinää peittäisi bouganville köynnös ja siinä olisi suuri parveke, mistä olisi näköala Välimerelle.
Minulla olisi koira, hyvin koulutettu, sekä kanarialintuja.
Mieskin olisi ihan kiva, mutta ehkä en jaksaisi sellaista enää kouluttaa.Että olet eläimiin sekaantuja.
- Ellumari
Eemeli kirjoitti:
Että olet eläimiin sekaantuja.
Eivätkö matelijat jo ala vaipua talvihorrokseen?
Ryömi koloosi! - Eemeli
Ellumari kirjoitti:
Eivätkö matelijat jo ala vaipua talvihorrokseen?
Ryömi koloosi!Kuka ryömii valitsemiinsa koloihin. Kuka taas odottaa, että koloihinsa ryömitään.
- Ellumari
Eemeli kirjoitti:
Kuka ryömii valitsemiinsa koloihin. Kuka taas odottaa, että koloihinsa ryömitään.
jolla on ukkona oikea tupauuno, joka vikisee, ettei eukko jaksa pyyhkiä enää hänen persettään illalla raskaan työpäivän jälkeen.
- Eemeli
Ellumari kirjoitti:
jolla on ukkona oikea tupauuno, joka vikisee, ettei eukko jaksa pyyhkiä enää hänen persettään illalla raskaan työpäivän jälkeen.
Yleistystä, vaiko Eemelille osoitettu hengentuote.
- Ellumari
Eemeli kirjoitti:
Yleistystä, vaiko Eemelille osoitettu hengentuote.
Siellä pankolla olet sitten aamulla valmiina syljeskelemässä kattoon ja odottamassa, että eukko tulee passaamaan kun ehtii.
- Eemeli
Ellumari kirjoitti:
Siellä pankolla olet sitten aamulla valmiina syljeskelemässä kattoon ja odottamassa, että eukko tulee passaamaan kun ehtii.
En ole pankolla ja ei ole eukkoa. Tyrkyllä ehdokkaita kyllä on. Liity joukkoon, katsotaan josko onni Sinua potkaisee. Sitäpaitsi tyyliini kuuluu palvella viehättäviä naisia henkilökohtaisesti.
- Ellumari
Eemeli kirjoitti:
En ole pankolla ja ei ole eukkoa. Tyrkyllä ehdokkaita kyllä on. Liity joukkoon, katsotaan josko onni Sinua potkaisee. Sitäpaitsi tyyliini kuuluu palvella viehättäviä naisia henkilökohtaisesti.
"palvelu on nautinto."
Mitä taas sinun tyyliisi tulee, niin törkeyksien lateleminen kuuluu sinun tyyliisi.
Äläkä tule sanomaan, että minä olen törkeyksiä ladellut!
Painu nyt sinne pankollesi odottelemaan vaimosi valmistamaa aamiaista, jonka hän kiireissään töihin lähtiessään sinulle joutuu valmistamaan. - Eemeli
Ellumari kirjoitti:
"palvelu on nautinto."
Mitä taas sinun tyyliisi tulee, niin törkeyksien lateleminen kuuluu sinun tyyliisi.
Äläkä tule sanomaan, että minä olen törkeyksiä ladellut!
Painu nyt sinne pankollesi odottelemaan vaimosi valmistamaa aamiaista, jonka hän kiireissään töihin lähtiessään sinulle joutuu valmistamaan.En mene olemattomalle pankolleni odottelemaan olematonta vaimoani. Ajattele (millä?) mitä kaikkea kivaa me voitaisiin juuri nyt tehdä. Sensijaan, että Eemeli ottaa vastaan Sinun suunpieksäntää.
- Ellumari
Eemeli kirjoitti:
En mene olemattomalle pankolleni odottelemaan olematonta vaimoani. Ajattele (millä?) mitä kaikkea kivaa me voitaisiin juuri nyt tehdä. Sensijaan, että Eemeli ottaa vastaan Sinun suunpieksäntää.
Shakin peluuseenkaan sinun aivokapasiteettisi ei yllä.
Enkä minä mitään suutani pieksä. Asiallista puhetta kaikki.Totisinta totta. - Eemeli
Ellumari kirjoitti:
Shakin peluuseenkaan sinun aivokapasiteettisi ei yllä.
Enkä minä mitään suutani pieksä. Asiallista puhetta kaikki.Totisinta totta.Tai vaikka kaksikin. Kestä tappiosi kuin nainen.
- Ellumari
Eemeli kirjoitti:
Tai vaikka kaksikin. Kestä tappiosi kuin nainen.
ja sinä et osaa pelata kuin nokkapokkaa eukkosi kanssa.
- Eemeli
Ellumari kirjoitti:
ja sinä et osaa pelata kuin nokkapokkaa eukkosi kanssa.
Mikähän tuossa EX-eukossani eroottisuuttasi hivelee. Hivelisin vaikka Sinua, tai enpä tiedä. Voisin, jos osaisit käyttäytyä.
- Ellumari
Eemeli kirjoitti:
Mikähän tuossa EX-eukossani eroottisuuttasi hivelee. Hivelisin vaikka Sinua, tai enpä tiedä. Voisin, jos osaisit käyttäytyä.
ja mitä eroottista sinä siinä näet kun pasautat itseäsi.
Uuno Turhapuro elokuvat ovat varmaan olleet lempikatseltavaasi siellä pankolla päiväkaudet makoillessasi.
Uunokin uskoi olevansa vastuttamattoman eroottinen ja seksikäs.
Hyvää yötä vaan! - Eemeli
Ellumari kirjoitti:
ja mitä eroottista sinä siinä näet kun pasautat itseäsi.
Uuno Turhapuro elokuvat ovat varmaan olleet lempikatseltavaasi siellä pankolla päiväkaudet makoillessasi.
Uunokin uskoi olevansa vastuttamattoman eroottinen ja seksikäs.
Hyvää yötä vaan!Kuvia uniisi. Silloin nukut rauhallisesti ja hyvin.
- Mies 50+
Eemeli kirjoitti:
Kuvia uniisi. Silloin nukut rauhallisesti ja hyvin.
Hah haa noin se homma etenee.Ootteko ollu kauankin naimisissa,kun on niin yhteinen sävel
- Minna
Voi Maurix, miten ihana haave - ja vielä miehen suusta!! Olet aarre, kultakimpale!
- Angiina
Minulla on alkava puheripuli. Useimmiten puhelen seinille tai kiivailen itseni kanssa. Itsensä kanssa väittely on siitä hauskaa, että kävi miten tahansa, aina voittaa. Minulla ei tietenkään ole haaveita. Mitäs meikäläisellä. Tai on minulla yksi, mutta sitä en voi vielä kertoa. Lupaan kertoa, mikäli se tässä lähitulevaisuudessa toteutuu. Yksi toive minulla on Luojalleni esittää: en haluaisi kuolla tukehtumalla. En osaa uida. Lisäksi olen astmaattinen. Minun on vaikea kuvitella mitään kamalampaa kuin se, että ei kykene hengittämään.
minäkin pelkään tukehtumis kuolemaa, isäni kuoli sillä tavoin.
Osaan uida, mutta kuivalla maallakin voi tukehtua.
Voi kun minäkin oppisin väittelemään itseni kanssa,pääsisivät vähemmällä täällä palstoilla.
Taitaa olla toteutumaton haave,kun joka kinaan itseni työnnän.- Mies 50+
Ei muuta kuin kylille paasaamaan ja kinaamaan,ei ole tärkeää,että on asiassa oikeassa vaan se,että voittaa kinan.Tai käyhän se täälläkin.
- kirjosieppo
Mies 50+ kirjoitti:
Ei muuta kuin kylille paasaamaan ja kinaamaan,ei ole tärkeää,että on asiassa oikeassa vaan se,että voittaa kinan.Tai käyhän se täälläkin.
itsensä kanssa tappelussa ?:)
- Angiina
Mies 50+ kirjoitti:
Huomenta. Kylälle voisin tietenkin lähteä, mutta kun nämä onnettomat puhuvat kieltä, josta en mitään ymmärrä. Ja kyläkin on niin hiivatin iso, että jos kauas lähden, en taatusti takaisin löydä. En asu Suomessa, tosin mielelläni asuisin. Olen pahasti paikkakuntarajoitteinen. Duunikin on sellaista, että mikäli toivon saavani jotain aikaiseksi, on istuttava yksin päätteen äärellä päivät pitkät. Pysy siinä sitten täysipäisenä!
- Sumppi-Ruusa
.. minulle on päästä vielä joskus rintojen pienennysleikkaukseen ;D.
Vaikka se kuulostaisi jonkun korviin kuinkakin elitistiseltä, niin minulla se on ykkössijalla.- ceekuppi
asiallinen toive se on ja varmasti myös mahdollista toteuttaa. Jos on riittävän isot ja niistä aiheutuu esim. niskahartaiseudun kipuja, hoitunee asia terveyskesuksen kautta, muuten rahalla saa. Itselleni se on tehty n. 15 vuotta sitten, ja kyllä kannatti!
- Sumppi-Ruusa
ceekuppi kirjoitti:
asiallinen toive se on ja varmasti myös mahdollista toteuttaa. Jos on riittävän isot ja niistä aiheutuu esim. niskahartaiseudun kipuja, hoitunee asia terveyskesuksen kautta, muuten rahalla saa. Itselleni se on tehty n. 15 vuotta sitten, ja kyllä kannatti!
...siinä määrin kuin vielä esim. 10 vuotta sitten.
On siitä prosessista ihan omakohtaisia kokemuksia :(.
Vasen käsi alkaa oleen kohta työkyvytön, puhumattakaan niskahartiaseudusta, päänsäryistä yms. vakivaivoista. Vaikka en valittajatyyppi olekaan, niin VALItettavasti kuppikokoni on E ja F, vali-vali-vali ;). - ceekuppi
Sumppi-Ruusa kirjoitti:
...siinä määrin kuin vielä esim. 10 vuotta sitten.
On siitä prosessista ihan omakohtaisia kokemuksia :(.
Vasen käsi alkaa oleen kohta työkyvytön, puhumattakaan niskahartiaseudusta, päänsäryistä yms. vakivaivoista. Vaikka en valittajatyyppi olekaan, niin VALItettavasti kuppikokoni on E ja F, vali-vali-vali ;).kovin monta vuotta, kun työtoverini pääsi ko. leikkaukseen yleiseen sairaalaan. Paikkakunnilla voi olla tietysti eroja. Oman leikkaukseni maksoin itse.
- Sumppi-Ruusa
ceekuppi kirjoitti:
kovin monta vuotta, kun työtoverini pääsi ko. leikkaukseen yleiseen sairaalaan. Paikkakunnilla voi olla tietysti eroja. Oman leikkaukseni maksoin itse.
.....vuodesta 2000 asti, eikä toiveita leikkaukseen pääsystä ole, koska paikallisessa keskussairaalassa voidaan hoitaa vain onnettomuudessa tms. syyn takia plastiikkakirurgiaa tarvitsevat.
Itsehän se varmaan pitää maksaa jos siihen aikoo päästä ajoissa..... - ceekuppi
Sumppi-Ruusa kirjoitti:
.....vuodesta 2000 asti, eikä toiveita leikkaukseen pääsystä ole, koska paikallisessa keskussairaalassa voidaan hoitaa vain onnettomuudessa tms. syyn takia plastiikkakirurgiaa tarvitsevat.
Itsehän se varmaan pitää maksaa jos siihen aikoo päästä ajoissa.....niin on,että eri paikkakunnilla on erilaiset mahdollisuudet päästä ko.leikkaukseen. Toivottavasti vuorosi vielä tulee. Kallistahan se yksityisesti on, mutta kannattaa varmasti. Harmi, että silikonit saisi halvemmalla!
- Minna
Minulla on monta haavetta tietysti. Olen haaveksija : )
Yksi haaveistani on, että saisin pitää rakkaani. Että meidän rakkautemme kestäisi.
Minun piti elää yli 50 vuotta ennenkuin sain kokea mitä todellinen rakkaus on.- Rituli
Onnittelut sinulle siitä, että löysit oikean
rakkauden. Sinulla on hieno elämä edessäsi.
Nauti siitä, äläkä huoli huomisesta.
Laulussakin lauletaan:
Mä päivän tahdon kerrallaan....... - Pirre
saaritontista ja pikku saunamökistä siellä. Tänään, ihan äsken minä tilasin pikkuruisen saunamökin saaritontillemme!!! Jihuuu ja hyppy ilmaan kantapäitä yhteen kolautelle..hyp..hyppp...:DDD
- Pirre
Pirre kirjoitti:
saaritontista ja pikku saunamökistä siellä. Tänään, ihan äsken minä tilasin pikkuruisen saunamökin saaritontillemme!!! Jihuuu ja hyppy ilmaan kantapäitä yhteen kolautelle..hyp..hyppp...:DDD
mie istun mökin rappusilla kuin pikku Myy,kulmat kurtussa, nenä tuuleen ja tuiskuun suunnattuna ja tiirailen ulapalle - jihuuuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857