Vet någon en bra huskur ?
Hjälp mot kliande insekbett ?
3
108
Vastaukset
Äppelcidervinäger lindrar nog lite. Låt det sedan lufttorka.
Själv har jag fått två myggbett i ena armen, brevid varandra. Det blev en enorm bula, halva armen är röd och svullen och den hettar till ordentligt, varm som bara den...Jag tvättade bettet med kallt vatten, sedan strök jag på äppelcidervinäger och lät det lufttorka. Sedan la jag på hydropkortisonkräm och svalde en antihistamin tablett. Nu kliar det inte lika mycket, svullet är det och varm, men kliandet har minskat.
Jag har också Xylocain kräm, vill helst inte anväända den.- höstmänniska
Ättika kan man försöka med,tandkräm,blanda matsoda i vanlig hudsalva och stryka på.Det finns otroligt aggressiva kryp som biter och sticker i år,beror det på den här värmen månne ?
- litet skrämmande
Om man är väldigt allergisk då kan det bli jobbigt.Jag måste åka till akuten när hela armen svullnad och jag kände mig jättedålig.Jag fick en kortisonspruta och ännu annan medicin.....Det var första gången som jag reagerade så starkt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686757
- 562058
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes502055Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521190- 541182
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571174Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141061Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927