Vet någon en bra huskur ?
Hjälp mot kliande insekbett ?
3
84
Vastaukset
Äppelcidervinäger lindrar nog lite. Låt det sedan lufttorka.
Själv har jag fått två myggbett i ena armen, brevid varandra. Det blev en enorm bula, halva armen är röd och svullen och den hettar till ordentligt, varm som bara den...Jag tvättade bettet med kallt vatten, sedan strök jag på äppelcidervinäger och lät det lufttorka. Sedan la jag på hydropkortisonkräm och svalde en antihistamin tablett. Nu kliar det inte lika mycket, svullet är det och varm, men kliandet har minskat.
Jag har också Xylocain kräm, vill helst inte anväända den.- höstmänniska
Ättika kan man försöka med,tandkräm,blanda matsoda i vanlig hudsalva och stryka på.Det finns otroligt aggressiva kryp som biter och sticker i år,beror det på den här värmen månne ?
- litet skrämmande
Om man är väldigt allergisk då kan det bli jobbigt.Jag måste åka till akuten när hela armen svullnad och jag kände mig jättedålig.Jag fick en kortisonspruta och ännu annan medicin.....Det var första gången som jag reagerade så starkt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082