Kelpaisko vaaka miehille? ;)

Daniela.

Entä mitä mieltä ravun ja vaa'an parisuhteesta?


Mut mä oon rapu naisena tämänlainen:

Hyvät puolet:
- Kiltti
- Ystävällinen
- Herkkä
- Sosiaalinen
- Ymmärtäväinen
- Sinnikäs
- Seksuaalinen

Huonot puolet:
- Yliherkkä
- Tempperamenttinen
- Mielialat vaihtelee helposti

Ja mä rakastun useimmiten vaaka miehiin, koen että he ovat kuin tarkoitettuja minulle. Koska he ovat myös kilttejä, ystävällisiä, tunteellisia, positiivisiä, energisiä, mukavuuden haluisia, hyvin toisten ihmisten kanssa toimeentulevia ihmisiä. :) ja vaaoissakin toki löytyy ne huonot puolensa, mitä olen huomannut niin raha asiat tuottaa välillä vähän ongelmia (rapu voi mukavasti tasapainottaa tässä...), päättämättömiä (ravulle käy mieluusti, että hän saa tehdä myös päätöksiä...), päihteisiin meneviä (rapu voi hyvin huolehtia vaaka miehestä...)

Mä en ymmärrä, että miksi ravuista aina sönkätään, että he eivät osaisi antaa parisuhteessa vapautta! mä kyllä osaan ja tarvitsen sitä myös itsekin, muuten ahdistun ja lähden karkuun, jos joku on minussa kiinni 24/7 tavalla tai toisella... koen että se tukahduttaa ja imee minut loppuun! mutta minusta tuo tunne on aivan normaali kaikilla ihmisillä, horoskooppi merkkiä katsomatta? eikö jokainen parisuhde tarvitse myös mm. sitä omaa aikaa ja omia menoja, pysyäkseen virkeenä ja hyvänä? minun ei ole myöskään mikään pakko mennä kihloihin tai naimisiin... pärjään hyvin ilmankin! rakkaus kun on tunne tasollinen sitoutuminen toiseen, ei siinä paljon merkitse se, onko sulla joku metalli rinkula sormessa, jos se olisi vain rakkauden sinetti niin aika pinnallisella pohjalla oltaisiin... sisäinen molemminpuolinen tunne siis tärkein!. Mun tuntemat vaaka miehet kyllä ovat tahtoneet naimisiin ja myös lapsia, mutta mä en ole silleen erityisesti edes lapsi rakas, rakastan kyllä lapsia ihan normaalilla tavalla ja haluan niitä, mutta mun ei tarvitse koko ajan hössöttää kuinka in love olen lapsiin, kun en ole myöskään sellainen...

Työskentelen myös ravintola-alalla, tarjoilijana, mistä vaaka miehet pitää oikein paljon, koska he mm. rakastavat juhlia ja menoja.

En voisi kuvitellakkaan ehkä seurustelevani ainakaan toisen ravun ja kalojen kanssa. Tulisi liian lälly suhde... miehessä pitää olla sitä jotain iskua ja särmääkin! näin minä ajattelen rapu naisena.

Joskus tein jonkun astro.fi sivun pika analyysin, minulla oli moni muu merkki mm. nousu merkki, esimerkiksi kaksosissa... Minkälainen ihminen on esimerkiksi siis rapu-kaksonen?

Mutta kaikki kommentit ja mielipiteet ja keskustelu ovat siis tervetulleita! :) mä en kauheemmin usko horoskooppeihin, mutta pidän niitä ihan kivana viihteenä. Pyrin tätä elämää kuitenkin elämään aina elämänä ja kohtaamaan ihmiset realistisesti ihmisenä, enkä miettimään heti ensimmäiseksi heidän merkkejään, koska vaikka horoskooppimerkeissä olisikin jotain perää, niin ei niiden mukaan mun mielestä kannata tätä elämää elää... vaan elää just sillain realistisesti suhtautuvana elämään ja toisiin ihmisiin. Vaikka ihmisillä ois ihan vastakkaiset merkit, niin elämässä ja parisuhteissakin on tehtävä kompromissejä joten siis miksi vastakkaiset merkit ei vois olla myös onnellisessa ja hyvässä parisuhteessa...? ja joka merkistä löytyy ne mukavat ihmiset mutta sitten myös kusipäämäisimmät ihmiset... näin se vaan on. Se on se ihmisen luonne, mitä ei täysin horoskooppi merkitkään määritä. Mut sen verran voin sanoo, et vesimiehet yleensä pyrin kiertämään mieluusti kaukaa... heidän kanssa mulla ei oikeen synkkaa! sit olis ehkä jotkut tietyt kaksoset, oinaat, kalat...? Muiden merkkien edustajien kanssa viihdyn oikeastaan aika mieluusti. :) jousimiehistä en tosin aina ota selvää, minusta he ovat vähän omituisia... omaan makuun siis.

4

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniela.

      Ainiin ja auttavaisuuden olisin voinut lisätä myös vielä mun hyviin puoliin, en aina näköjään kaikkee muista kirjottaa kerralla, no lisäilen sit aina jatkossa tänne kommenttiboxiin jos tarpeellista mieleen tulee... :)

    • Daniela.

      Yks plussa mutta ei yhtäkään vastausta? :o

    • jukkap9

      Kyllä kelpaisi, on kokemusta ja nättejä suurin osa, sekä seksuaalisesti halukkaita. En kyllä tätä omaa ihastustani käyttänyt hyväkseni, mutta halukas oli sänkyyn tuleen. Nyt, jos saisin tilaisuuden saman naisen kanssa,niin ehdottomasti antaisin ja antautuisin.

    • Anonyymi

      ei toiminu meillä. rapunainen hyppäsi vieraisiin lakanoihin. olisi tullut takaisin mutta juna meni jo. ja tunteet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe