Kurpizza uhkailee.. onko se nyt oikein luotsilta?

-Raippari

Hän ei anna minun roolipelata. Tämä on törkeää, sillä luotsit eivät saa mellastaa miten vaan? Toivottavasti hänet eroitetaan luotseist! Kurpizza ei ole oikeuden mukainen. Lukekaa muuten uusi Suolistotarinani, jos olette kiinnostuneita historiasta tai toisesta maailman sodasta!

22

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt ois semmone on juttu, että teet joka päivä yhden (1) uuden aloituksen, ja kirjoitat sitten siihen yhteen ja samaan ketjuun kaikki, mitä päivän mittaan tulee mieleen. Voit sinä kaksi tai kolmekin tehdä, mutta siinä alkaa olla aika maksimi sun kohdalla. Kerron vaan, että miten saat tän homman toimimaan.

• En ole nähnyt sinua roolipelissä, mutta jos osaat pelata sääntöjen mukaan ja ilman yhdyssanavirheitä, niin en näe estettä pelaamisllesi.

• -Raippari

Tietty osaan pelata sääntöjen mukaan! Mutta kun Kurpizza ei anna!

• -Raippari kirjoitti:

Tietty osaan pelata sääntöjen mukaan! Mutta kun Kurpizza ei anna!

Milloin Kurpizza on sinua estänyt? Anna kun arvaan: luultavasti laitoit hahmon nimeksi Homo-Petteri, iäksi 50 ja ammatiksi homoilun. Lemmikkinään homosorsa. Osuinko oikeaan?

• -Raippari
        icepicked kirjoitti:

Milloin Kurpizza on sinua estänyt? Anna kun arvaan: luultavasti laitoit hahmon nimeksi Homo-Petteri, iäksi 50 ja ammatiksi homoilun. Lemmikkinään homosorsa. Osuinko oikeaan?

Noup, hahmo oli asiallinen, paitsi, että murhaajat. Mutta murhaajat on kai sallittuja, kunhan ei tapa muiden roolipeli hahmoja?

• -Raippari kirjoitti:

Noup, hahmo oli asiallinen, paitsi, että murhaajat. Mutta murhaajat on kai sallittuja, kunhan ei tapa muiden roolipeli hahmoja?

Riippu tietysti roolipelistä, mutta tuossa zombiropessa murhaajat ovat sallittuja. Muiden hahmoja ei voi tappaa, ellei saa siihen lupaa, sillä muuten se on autohittausta.

• -Raippari kirjoitti:

Hahmosi oli pegasos, joten oletin, ja oletan edelleen, että se oli trollausta, etenkin, kun samaan aikaan pyöritit trolliaaltoa ympäri suolistoa...
        Tiesitkö muuten, että täällä on kaksi luotsia?

• -Raippari
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Hahmosi oli pegasos, joten oletin, ja oletan edelleen, että se oli trollausta, etenkin, kun samaan aikaan pyöritit trolliaaltoa ympäri suolistoa...
        Tiesitkö muuten, että täällä on kaksi luotsia?

Kaksi luotsia??! ja oletko ikinä kuullut ihmisistä joilla on siivet? Tai poniihmisist tai jostain sellaisesta?

Mutta täällähän piti olla vain yksi natsiluotsi?

• -Raippari kirjoitti:

Kaksi luotsia??! ja oletko ikinä kuullut ihmisistä joilla on siivet? Tai poniihmisist tai jostain sellaisesta?

Mutta täällähän piti olla vain yksi natsiluotsi?

Niinpä tietysti! Zombiropessa hahmon on oltava zombi tai ihminen. Mikään muu ei vain käy.

• Vittu minä olen nero. Koko päivä poissa koneelta ja Suolistossa "offline" ja siltikin onnistun kuulemma poistelemaan Naipparin kirjoituksia!

• motari

rape o vaa tyhmä

• motari kirjoitti:

rape o vaa tyhmä

Itse sanoisin että vainoharhainen. Ihan kuin minulla ei olisi muuta tekemistä kuin kiusata Naipparia.

• motari
        kurpizza kirjoitti:

Itse sanoisin että vainoharhainen. Ihan kuin minulla ei olisi muuta tekemistä kuin kiusata Naipparia.

koita kestää pizzaseni. näit lapsii o vaa kestettävä

• motari kirjoitti:

koita kestää pizzaseni. näit lapsii o vaa kestettävä

Kakarahan minäkin vielä olen... Ja kyllä sitä nyt on ihan hyvin mennyt ja pääkin pysynyt ihan kasassa... Niin kasassa kuin se edes on...

• kurpizza kirjoitti:

Kakarahan minäkin vielä olen... Ja kyllä sitä nyt on ihan hyvin mennyt ja pääkin pysynyt ihan kasassa... Niin kasassa kuin se edes on...

Huomasitko IT:lle selvästi vittuilevan Gazan-tukijan? Harmi vain herre ei voi itse huomata häntä tänään...

• icepicked kirjoitti:

Huomasitko IT:lle selvästi vittuilevan Gazan-tukijan? Harmi vain herre ei voi itse huomata häntä tänään...

Joo, muttei aloituskaan... noh, niin fiksu ehkä ole...

Ai tänään on sapatti! No ihmekös ei ole paikalla. Tällä viikolla on kyllä ollut koneettomia päiviä...

• kurpizza kirjoitti:

Joo, muttei aloituskaan... noh, niin fiksu ehkä ole...

Ai tänään on sapatti! No ihmekös ei ole paikalla. Tällä viikolla on kyllä ollut koneettomia päiviä...

Minä muistan tästä ajan kulun. Huomenna on toivottavasti enemmän porukkaa...

• icepicked kirjoitti:

Minä muistan tästä ajan kulun. Huomenna on toivottavasti enemmän porukkaa...

Katsotaan. Sain vihdoinkin itseäni niskasta kiinni ja aloin kirjoittamaan jatkoa.

• kurpizza kirjoitti:

Katsotaan. Sain vihdoinkin itseäni niskasta kiinni ja aloin kirjoittamaan jatkoa.

Hyvä! Minä lähden huomenna hevonperseeseen, jossa on vielä huonompi netti kuin täällä. Automatkalla voi olla Suolistossa.

• icepicked kirjoitti:

Hyvä! Minä lähden huomenna hevonperseeseen, jossa on vielä huonompi netti kuin täällä. Automatkalla voi olla Suolistossa.

Aivan sama missä sinä olet. Olet siltikin täällä aina. XD

• kurpizza kirjoitti:

Aivan sama missä sinä olet. Olet siltikin täällä aina. XD

En voi päästää Suolistosta irti. XD Menen leirille, jossa ei ole mitään tekemistä, joten...

Tasan vuosi sitten väittelin Lomatoytin kanssa ajankulukseni.

• icepicked kirjoitti:

En voi päästää Suolistosta irti. XD Menen leirille, jossa ei ole mitään tekemistä, joten...

Tasan vuosi sitten väittelin Lomatoytin kanssa ajankulukseni.

Leiri, jossa ei ole mitään tekemistä?

Onnea. Varmasti antoisaa. Uhkasiko hän tehdä sinustakin soppaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2583
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      226
      2222
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1593
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      179
      1425
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      56
      1300
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1086
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      67
      1066
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      36
      991
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      962
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe