taas on yksi perunkirja jakoineen pulkassa ja hermot riekaleina. Sen verran riitaisa pesä ja perijät toistensa kurkuissa.
Mielestäni näissä perintöasioissa on liikaa tulkinnanvaraa joka mahdollistaa riitoja aivan liiaksi.
Katseltuani taas kerran miten lapset putsasivat lesken ei voi kun ihmetellä ettei lakia vaikka lesken oikeuksista hieman täsmennettäisi. Yhteisen asunnon käsite on vuosien kuluessakin muuttunut. Samoin irtaimen osalla on puutteita jne.
Hyvä ettei vainajan kalsonkeja ehdotettu leikattavaksi neljään osaan, sen verran tiukaksi meni väittely kipoista ja kupeista.
Laki kulkee omia latujaan, käytäntö on jotain muuta.
Laki täynnä reikiä
hohhoijaa
1
251
Vastaukset
jos nyt saan oman mielipiteeni sanoa,kun olen väkisinkin joutunut tutkimaan lakikirjoja,niin kyllä leskellä on jo aika hyvin laki puolellaan monessa asiassa.tietenkin jokainen juttu on erillainen mutta aika hyvin on pullat lesken uunissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222