Uskallanko tarttua siihen, mitä nyt työasioissa mulle ollaan tarjoilemassa?
Sagamar 7
5
64
Vastaukset
Juuri nyt tarvitset itsevarmuutta että onnistut, etsiä tai luoda omin keinoin eteenpäin. Jatkoon; luoda oma elämä, ottaa omaa vastuuta, tehdä kaikki sen avulla, jättää pelot. Kun katson ajallisesti mitä kortit mahtavat tarkoittaa niin odotat että tilanne kääntyy, jätät ongelman myöhempään ajankohtaan koska tilanne ei ole täysin selvä, vaikeita tilanteita, suljettuja oveja, jokin ei kehity kun odotat tilanteessa missä olet hävinnyt jotain, tarvitset täydennystä ehkä. Olet huolestunut taloudellisesta tilanteesta. mutta tämän kauden jälkeen, ehkä vuosi niin menet työssä eteenpäin, otat vastaan jonkun uuden mahdollisuuden.
- 4 Smile
Kiitos Sagamar,
Kyse on vain aika isoista summista rahaa mitä pitäis sijoittaa ja vaovaisena ihmisenä - en tosiaankaan luota siihen, et tulevaisuus on niin ruusuinen kun lupaillaan.
Pelottaa vaan et jos nyt ryhdyn siihen, mitä on tarjolla - jos tuleekin taas hiljanen kausi ja oon loukussa isojen rahasummien kanssa, jotka kumminkin on pakko maksaa.
Nyt mun tilanne on sikäli hyvä, että olen velaton. Tässä työssä vaan, on liikaa aaltoliikkeitä kesäisin.
On niin paljon kaikkia juttuja, miten selviän kun jos pitää palkata työläinen - riittääkö kapasiteeti maksaa hänelle se, mitä kuuluu.
Tiedostan myös, että jossain vaiheessa tulee seinä vastaan tuon vanhan kulkineen kanssa. Miljoona kilsaa on jo ylitetty ja se on mille tahansa autolle paljon!
En tiedä.., ehkä teen niinkun sanoitkin - lykkään tätä tsäänssiä tuonnemmaksi. - 4 Smile
mites nuo mun miesasiat???
Välillä on niin perin tylsää olla yksin. Sit toisinaan, ei vähempää vois miehet kiinnostaa..
Kaikki varatut ukkomehtot ovat kilvan soitimellaan, mutta kun ei kiinnosta..
Keskityt enemmän toiveisiisi, olet löytänyt henkisen ymmärryksen, se auttaa sinua löytämään oikean tien, pysyä etäällä vaikeuksista. Ethän ole tyytyväinen ja tiedät mitä haluat elämässäsi nyt jotta voit rentoutua ja kehittyä siihen suuntaan kuin haluat, tiedät että aikanaan löydät sen mitä haluat. Kaikkeen menee aikansa, juuri nyt keskityt itseesi. Onni ja rakkaus tulee kyllä tämän kasvuajan jälkeen, kun tunnet että sinua ei rajoita enää asiat vaan olet valmis satsaamaan.
- 4 Smile
lämmin kiitos Sagamar 7
pitäi alkaa maate, mut kesken illan..,
aamul puol 2, ei kyl naurata, ku herätä pitäis..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004847182- 2272558
- 262551
- 1571844
- 1141738
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31339Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01244Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41125