Sagamar 7

4 Smile

Uskallanko tarttua siihen, mitä nyt työasioissa mulle ollaan tarjoilemassa?

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri nyt tarvitset itsevarmuutta että onnistut, etsiä tai luoda omin keinoin eteenpäin. Jatkoon; luoda oma elämä, ottaa omaa vastuuta, tehdä kaikki sen avulla, jättää pelot. Kun katson ajallisesti mitä kortit mahtavat tarkoittaa niin odotat että tilanne kääntyy, jätät ongelman myöhempään ajankohtaan koska tilanne ei ole täysin selvä, vaikeita tilanteita, suljettuja oveja, jokin ei kehity kun odotat tilanteessa missä olet hävinnyt jotain, tarvitset täydennystä ehkä. Olet huolestunut taloudellisesta tilanteesta. mutta tämän kauden jälkeen, ehkä vuosi niin menet työssä eteenpäin, otat vastaan jonkun uuden mahdollisuuden.

• 4 Smile

Kiitos Sagamar,

Kyse on vain aika isoista summista rahaa mitä pitäis sijoittaa ja vaovaisena ihmisenä - en tosiaankaan luota siihen, et tulevaisuus on niin ruusuinen kun lupaillaan.
        Pelottaa vaan et jos nyt ryhdyn siihen, mitä on tarjolla - jos tuleekin taas hiljanen kausi ja oon loukussa isojen rahasummien kanssa, jotka kumminkin on pakko maksaa.
        Nyt mun tilanne on sikäli hyvä, että olen velaton. Tässä työssä vaan, on liikaa aaltoliikkeitä kesäisin.
        On niin paljon kaikkia juttuja, miten selviän kun jos pitää palkata työläinen - riittääkö kapasiteeti maksaa hänelle se, mitä kuuluu.
        Tiedostan myös, että jossain vaiheessa tulee seinä vastaan tuon vanhan kulkineen kanssa. Miljoona kilsaa on jo ylitetty ja se on mille tahansa autolle paljon!
        En tiedä.., ehkä teen niinkun sanoitkin - lykkään tätä tsäänssiä tuonnemmaksi.

• 4 Smile

mites nuo mun miesasiat???
        Välillä on niin perin tylsää olla yksin. Sit toisinaan, ei vähempää vois miehet kiinnostaa..
        Kaikki varatut ukkomehtot ovat kilvan soitimellaan, mutta kun ei kiinnosta..

• Keskityt enemmän toiveisiisi, olet löytänyt henkisen ymmärryksen, se auttaa sinua löytämään oikean tien, pysyä etäällä vaikeuksista. Ethän ole tyytyväinen ja tiedät mitä haluat elämässäsi nyt jotta voit rentoutua ja kehittyä siihen suuntaan kuin haluat, tiedät että aikanaan löydät sen mitä haluat. Kaikkeen menee aikansa, juuri nyt keskityt itseesi. Onni ja rakkaus tulee kyllä tämän kasvuajan jälkeen, kun tunnet että sinua ei rajoita enää asiat vaan olet valmis satsaamaan.

• 4 Smile

lämmin kiitos Sagamar 7
        pitäi alkaa maate, mut kesken illan..,
        aamul puol 2, ei kyl naurata, ku herätä pitäis..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 484
      7182
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2558
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1738
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1339
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1244
    8. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    9. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    Aihe