Kiinnostaako poikia panna anaaliin? :D

Kokeilunhaluinen.

Niin siis kiinnostaako ketään jätkää anaaliseksi? Ihan vaan kysyn, kun oon nyt reilu kolme vuotta seurustellut, eikä hätkää kiinnosta oikeen muu kun lähetyssaarnaaja pimeessä huoneessa peiton alla. Oon kuitenkin lukenut näitä fantasioita ja pistää mietityttään onko toi poika jotenkin poikkeustapaus, kun itseeni kiinnostaa vaikka mikä; anaali, sitominen, alistaminen (minä tai jätkä), kaikki asennot ja paikat yms.

7

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anaaliinpanija

      Minkäs ikänen oot ja mistä päin?

      • Kokeilunhaluinen.

        Oon siis 16v ja Tampereelta, mutta tän aloituksen tarkoitus ei sitten ollut seuranhaku, vaan mua lähinnä kiinnostaa muiden mielipide asiasta


      • sdhsh
        Kokeilunhaluinen. kirjoitti:

        Oon siis 16v ja Tampereelta, mutta tän aloituksen tarkoitus ei sitten ollut seuranhaku, vaan mua lähinnä kiinnostaa muiden mielipide asiasta

        Ootko kysyny siltä?


    • hboy

      Ei se mikään poikkeustapaus ole.Monelle vaan toi seksi ja seksuaalisuus on jotenkin hävettävä juttu,johtuu usein miten asiaan on kotona suhtauduttu.

      Sun pitää vaan saada kundi vapautumaan,jo alkaa tapahtua.
      Aluks voisitte opetella seksiä ihan valot päällä,siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin. ;)

    • Painajaa

      Kiinnostaa kyllä. Ainakin itse panen paljon mielummin anaaliin, koska sehän on luonnollisestikin paljon tiukempi. Valitettavan harva tyttö vain on ollut kiinnostunut kokeilemaan anaaliin. Ja parilla ollut vain kerta kaikkiaan niin tiukka ettei mahdu sisään vaikka kuinka liukastaisi. Ja itseäni kyllä kiinnostaisi kokeilla suunnilleen kaikkea mitä vain mieleen tulee, juurikin noita mitä tuossa itse mainitsitkin, bdsm- hommat, piiskaaminen, jne, lista olisi loputon...

    • Kokeilunhaluinen.

      Oon joo puhunut sen kanssa tästä asiasta useampaankin kertaan ja kysynyt, onko sillä jotain mitä se haluaisi kokeilla, mutta hän vaan aina toteaa, että kaikki on hyvin nyt. Tietää kyllä näistä minunkin fantasioista, mutta ei vaan ole itse millään tavalla kiinnostunut. Haluaa kyllä seksiä ja sitä ihan myös pyytää/tekee aloitteen, mutta se vaan on just tätä perinteistä. Tavallaan harmi, koska mua innostais paljon enemmän kaikki uus, mutta näin tää vaan on mennyt...

      • trhhythy

        Kurjaa!

        Seksin ideahan on tehdä sitä mitä toinen haluaa ja samalla kiihottua siitä kun toinen nauttii. Toisen näkeminen (kaikilla tasoilla) on kaikkein tärkein juttu. Sanoisin jopa että sulla on oikeus vaatia vähän muitakin asentoja. Kokeilkaa nyt ainakin nainen päällä - ja ne valot kans.

        En ole itsekään erityisen kokeilunhaluinen, varmaan siksi että niissä perusjutuissakin piisaa vielä haastetta ja kiihottavuutta, mutta jos tyttöystäväni kertoisi haluavansa anaaliseksiä niin miksi kieltäytyisinkään? Miehelle se on teknisenä suorituksena aika sama mikä reikä naisella on käytössä. Naiseltahan se vaatii taitoa ja kokeilunhalua ottaa anaaliinsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe