H-E-L-P M-E !!!!!!!!!!!!!!!!

:'(

Vihaako sua kukaa niin paljon että haluis hakata sut??nimittäin mull on sellanen vihamies joka haukkuu mua huaraksi vaikka kehun sitä jonkun mun kaverin kautta,taij jos mä vaikka chatis juttelen sille niin se sit sanoo kaikille että mulla menee järki tohon yhteen lehmään.!!musta se ei tunnu yhtään hauskalta!!ja tää miks se rupes vihaamaan mua niin mä sanoin vaan parille kaverille siitä kuulleen huhun ja ne nyt sit meni sanoon sille,ja se ei anna mulle anteeksi,kysyy vaan että PALJON MAKSAT :'( ja se hakkais mut ihan varmasti jossain festareilla IHAN VARMASTI!aina ku nään sen niin pelkään et se tuloo tekeen mulle jotn,väistyn aina sivuun ku se tuloo mua vastaan/ohi..mä ihan oikeesti pelekään sitä,AIVAN HELVETIN PALJON!!voij että ku te osaisitte auttaa mua!!!!!

6

777

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta pelkosi on. Olen itsekin törmännyt tuollaiseen tilanteeseen. Jos olet todella varma asiasta, ota yhteyttä koulukuraattoriin tms. ja yritä selvittää asiaa sitä kautta.

Itsehoitona suosittelisin jotain kamppailulajin alkeiskurssia. Antaa käytännön välineitä ja itseluottamusta sekä parantaa kuntoa. En rupea suosittelemaan mitään lajia, mutta otappa selvää paikkakuntasi mahdollisuuksista. Vanhemmatkin yleensä ovat suosiollisia tuollaiseen harrastukseen, sillä se on hyödyllistä ihan maalaisjärjelläkin ajateltuna.

Tsemiä ja voimia hankalaan tilanteeseen!

• johanna

NUOLE SEN PERSETTÄ! se ei kannata koska sit se huomaa et sä mielistelet sitä ja tekisit mitä vaan sen eteen.. ja niin se pääsee pompottaan sua! oot vaan niin ku sua ei vois vähempää kiinnostaa et ootko sen kanssa väleissä vai et!! noin mä oon ainki menetelly mun yhen vihamiehen kaa..!! ja se on auttanu.. se ei tosin oo koskaan uhannu hakkaavansa mua!!.. oot kova kovaa vastaan, niin kyl se siitä!! ja älä pelkää mennä johonki paikkaan missä se on ja aina ku se tulee sua vastaan eikä väisty niin et sä joutusit väistyyn ettet kävelis sitä päin.. niin et tosiaankaan väisty!! kävelet vaan sitä rataa mitä oot kävellykkin!!.. suomi on vapaa maa!!..

• hmmm

Jos toi tilanne on noin "paha" niin sun kannattaisi vaan antaa sen olla. Kierrä se henkilö kaukaa.. ja jos se on tehnyt selväksi ettei haluu olla sun kanssa nii älä säkään ota siihen kontaktia millään tavalla. Mutta jos sä oikeesti pelkäät tätä henkilöä niin sun varmaan pitäisi puhuu ihan jollekin ammattihenkilölle esim. terapeutille tai jollekin..

• Sannuli92

kannattaa alottaa joku itsepuolustus laji, ihan vaan mielenrauhan säilymiseks. Vaik mitään vaaraa ei välttämättä oo, tekee hyvää ku tietää voivansa puolustautua. Itse harrastan judoa. Se on kivaa, se ei juurikaan satuta vastustajaa ja on helppoa!

• monttu

hei....

jos joku kiusaa sinua kannattaa kertoa jollekkin vanhemmalle esim: opettaja, terveydenhoitaja, kuraattori, tai omat vanhemmat!!!ei kannata liikkua yksin pimeellä, koska voi olla että tämä henkilö seuraa sinua ja odottaa oikeaa aikaa millon tulla kimppuun...!!!jos kuljet pimeällä pyydä joku muu mukaan joka voi puolusta pahan tullen!

T:monttu

p.s:toivotan parasta!
      älä suotta pelkää!

• Nyyhky

Suosittelen kyllä että kerrot jollekin joka sua voisi auttaa... Esim aikuiselle tai muulle. Ei täällä netin välityksellä kukaan sua voi tosissaan auttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      122
      2263
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2197
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      31
      1485
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      95
      1437
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1407
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1171
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      66
      1170
    9. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1170
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1030
    Aihe