H-D kuskien haukkuminen on aikamoista stereotypiaa

Mika....

Itse en aja Harrikalla enkä tällä erää edes haaveile semmoisesta, mutta customila ajavana tunnen kiinnostusta tietenkin kyseiseen merkkiin, joka on kai yksi maailman suosituimmista prätkistä ja castomeista varmaan ylivoimaisesti suosituin ja ainakin suomessa suurin osa kustomeista on harrikoita muiden merkkien jäädessä aika marginaalisiksi.

H-D klubi mainostaa että jäseniä sillä olisi kuutisen tuhatta, joka on moninkeraisesti mihinkään muuhun merkkikerhoon verrattuna. H-D klubissa on jäseniä kymmenen kertaa enemmän kuin vaikkapa intruder klubissa. Eli H-D:n suosio on ihan kiistaton ja H-D:lä ajaa todellakin kirjava joukko ihmisiä dosentista proletaariin ja paljon huomiota saanut rikoksilla elantonsa ansaitsevat ovat todella pienessä vähemmistössä.

Minua ihmetyttää, että tällä palstalla H-D provokaatiot keskittyvät viittaamaan juuri näihin rikollisiin yhteyksiin, joka ei kuitenkaan kosketa suurinta osaa H-D harrastajista. Kuinka paljon esimerkiksi Golf-kerhoissa mahtaa olla epärehellisin keinoin rahansa veroparatiiseihin piilottaneita rikollisia? käykö tämä provoaja golf-palsoilla mesoamassa siitä?

Mitä tulee H-D:n laatuun, niin ihan hyviä pyöriänän ne kuuluvat olevan. Se että niitä korjaillaan ja tuunataan ja puunataan ja laitellaan, on osa harrastusta ihan samalla tavalla kaikki muutkin kustomistit palastelevat pyöränsä ajokauden päätteeksi kootakseen sen jälleen keväällä.

Kaikille h-d harrasajille toivotan tsemppiä ja hyviä kelejä.

13

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykytrendi

      Onko käyttäjistä ihan empiiristä tutkimusta? Vai ihan sinun mutu tuntumaa.Aika lailla saman näköistä porukkaa näyttää roikkuvan sarvissa, on ne sitten tohtoreita tai duunareita.Mikä lie on tänä kesänä käynyt, mutta harvakseltaan noita tulee vastaan verrattuna aikaisempiin kesiin, ennemminkin kyykyt on vallanneet alaa.

    • kykkimä

      H-d se todellinen kyykkypyörä on, omistajat viettävät suuren osan aikaansa kyykyssä h-d:tä korjatessa.

    • Pussi Kuski

      Toisin päin, Tarja Halostakin äänesti Suomessa kuulemma yli 50%. Voihan sitä sitten ajaa Harrikallakin.

    • MC pulttilinko oy

      HD:tä haukutaan ainakin sen takia, kun kaikki HD:llä ajavat haukkuvat kaikkia muita. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

    • Mika....

      En ymmärrä miksi japsipyörillä ajavilla on niin kamalan huono itsetunto, että sitä pitää pönkittää kamalalla räksytyksellä. Joku tolvana H-D kuski on joskus sanonut pahasti niin se on niin hirveä narsistinen loukkaus, että pitää mellastaa loppuikä HD:palstalla haukkumassa kaikki HD kuskit maanrakoon.

      Minä ajelen itse japsikustomilla enkä perkele häpeä sitä yhtään ja ihan pystypäin olen parkkeerannut harrikoitten viereen eikä ole kukaan koskaan vittuillut. Minusta HD:t on hienoja ja jokainen on tietenkin omastaan ylpeä, mutta prätkiähän nämä kaikki vain ovat, miksi pitää niin kamalasti provosoida ja provosoitua.

      Tälläkin palstalla ovat suutaan soittaneet kaikki muut paitsi HD:la ajelevat.

    • MC pulttilinko oy

      En minäkään ymmärrä japsipyörillä ajavien räksytystä. Itse kun en sellaisella aja. Moottoripyöriä näet tehdään muuallakin kuin Amerikassa, tai japanissa. Silti HD:llä ajavat jaksavat aina vaan ylenkatsoa sellaisia, jotka ei HD:llä ajele, saatikka sellaista omista.

      • pompi vittuusi

        Älä yleistä että HD:llä ajavat ylenkatsovat muita saatanan vieteripussi.


      • pompi anuksiin
        pompi vittuusi kirjoitti:

        Älä yleistä että HD:llä ajavat ylenkatsovat muita saatanan vieteripussi.

        Sinä olet juuri tyypillinen HD:llä ajava huumerunkkari, pompi sinä vaan poikaystäviesi perseeseen, niin siellä olet turvassa pahalta maailmalta.


    • MC pulttilinko oy

      Täytyypä heittää vielä hieman lisää vettä kiukaalle siinä määrin, että kahdella suurvallalla ei näytä tekniikan suhteen olevan juurikaan eroavaisuuksia. Jenkki tekee vaan hieman silmälle nätimmäksi. Siinä se suurin ero.

      • Mutta mulla on :)

        Harrikoiden haukkuminen on pelkkää kateutta, ei enempää eikä vähempää! Monet vaan jäävät ilman omaa pyörää juuri kovan hinnan vuoksi, sori.


      • Mika....
        Mutta mulla on :) kirjoitti:

        Harrikoiden haukkuminen on pelkkää kateutta, ei enempää eikä vähempää! Monet vaan jäävät ilman omaa pyörää juuri kovan hinnan vuoksi, sori.

        Itseasiassa sitä itse pyörää ei olla viimeaikoina kovin paljoa haukuttu, vaan enemmänkin harrkikalla ajavia. Mutta olet oikeassa, että kyse on varmasti kateudesta. Minä luulen etteivät he kadehdi sitä pyörää, vaan nimenomaan sitä, että joku tietää mitä haluaa ja kykenee tuntemaan intohimoa. Jokainen joka itse pystyy tuntemaan intohimoa yhtään mihinkään, tietää mitä se tarkoittaa eikä siksi tule soittamaan suutaan toisille. Tällä palstalla pyörii yksi, joka ei sihen pysty ja tuntee siksi jäävänsä hiekkalaatikon ulkopuolelle (eihän edes harrikan osto auttaisi häntä kun ei se sittenkään tajua) ja eikä voi riittävästi loukata toisia kostaakseen tuota pakahduttavaa yksinäisyyttä.

        Kyse ei ole pyöristä, vaan siitä että jollakin toisella ihmisellä on ystäviä ja intohimoa harrastukseensa. Katsoo vaikka noita kommentteja joista joka ikinen ilmentää torjutuksi tulemisen loukkausta "...miksi hd-tyypit on miiteissä omassa porukassaan...", "....miksi hd-tyypit haukkuu muita....", etc. Kaveri dallailee tuolla ja sitä vituttaa nähdä toisten ihmisten viihtyvän keskenään tajuamatta että ongelma on sen oma kyvyttömyys ja se voi olla liian vaikea asia kohdattavaksikin.


      • HD-Yamasaki
        Mika.... kirjoitti:

        Itseasiassa sitä itse pyörää ei olla viimeaikoina kovin paljoa haukuttu, vaan enemmänkin harrkikalla ajavia. Mutta olet oikeassa, että kyse on varmasti kateudesta. Minä luulen etteivät he kadehdi sitä pyörää, vaan nimenomaan sitä, että joku tietää mitä haluaa ja kykenee tuntemaan intohimoa. Jokainen joka itse pystyy tuntemaan intohimoa yhtään mihinkään, tietää mitä se tarkoittaa eikä siksi tule soittamaan suutaan toisille. Tällä palstalla pyörii yksi, joka ei sihen pysty ja tuntee siksi jäävänsä hiekkalaatikon ulkopuolelle (eihän edes harrikan osto auttaisi häntä kun ei se sittenkään tajua) ja eikä voi riittävästi loukata toisia kostaakseen tuota pakahduttavaa yksinäisyyttä.

        Kyse ei ole pyöristä, vaan siitä että jollakin toisella ihmisellä on ystäviä ja intohimoa harrastukseensa. Katsoo vaikka noita kommentteja joista joka ikinen ilmentää torjutuksi tulemisen loukkausta "...miksi hd-tyypit on miiteissä omassa porukassaan...", "....miksi hd-tyypit haukkuu muita....", etc. Kaveri dallailee tuolla ja sitä vituttaa nähdä toisten ihmisten viihtyvän keskenään tajuamatta että ongelma on sen oma kyvyttömyys ja se voi olla liian vaikea asia kohdattavaksikin.

        Mikalla on näkemystä, jonka ikä tuo mukanaan.

        Onhan tämä nettimaailma laajentanut minunkin maailmankuvaani: tämän palstan vakioräksyttäjän kaltaisia sinnikkäitä puskapotaskanpuhujia en esimerkiksi reaalielämässä oikeastaan koskaan ole tavannut. Nyt tiedän että sellaisiakin on.


    • look at yourself

      Kirjoitat täyttä potaskaa. kirjoittele vaan omasta puolestasi moista sontaa. Älä tyrkytä moskaasi muille, ja vilkaisehan joskus peiliinkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2069
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1311
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1204
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1107
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 12
      997
    Aihe