Mitä iltapalaksi ?
Mulla mustikoita ja viiliä.
Hyvää.
Mahdollinen iltapalanne ?
22
159
Vastaukset
- valonki söin kaapist
Varpaan kynsiä. Kauhee nälkä.
- 6791
Pähkinöitä ja manteleita, vettä kans, hirmunen jano. Mehujäät tulikin tossa jo imeskeltyä.
- Lasi maitoo.
Suolakurkkua, tomaattia, ruisleipää.
- huonosti menee
Pari porkkanaa...en oikein muuta ole syönytkään tänään. Aamulla veteen keitetyn kaurapuuron.
- :))
Mä keitin päivällä siikli perunoita maasta noukittuja ja voi että oli hyvää sillin kanssa.
- Mun perinteinen
kupillinen marjoja, just semmosia puoleksi sulaneita mustikoita, mansikoita, mustaherukoita ja vadelmia, ja ilman sokeria, nammmmmm kuinka ne voikaan olla hyviä ;).
- :))
Marjat on ! :)
- :))
Siis söin ne peräkkäin. :D
1. viili
2. mustikattämä selvä...ette halua sekoittaa niitä keskenää...minäkin pidän tuosta periatteesta..
Öitä täytyy herätä viideltä...
- :))
Hyvää yötä.
Menen myös aika pian jo untenmaille. - mikrossa lämmitys
Minä syön arvatkaapas vain
niin siis kötpotattismuslåda. - En keksi nimimerkkiä
Viilissä on parasta se pinnalla oleva kerros. En ole pitkään aikaan syönyt viiliä, mutta tykännyt siitä aina. Lapsena laitettiin talkkunaa päälle, hyvää kaurasta tehtyä talkkunaa. :)
Iltapalaani en kerro, kun en tiedä, en ole syönyt sitä vielä.
Pähkinät ja marjat on hyviä, porkkanatkin.
Oletteko maistaneet pluoteja? Aika hyvän makuisia. - - K -
Ikävä ja kaipuu sekä telkusta Peter Gabriel, eli huomenna olen voimaton.
Ei haittaa, vasta tiistaina on seuraava työpäivä. - terveellistä on
Suolakeksejä, karkkia, jätski, spriteä, vesimeloonia.
- 2j3
Tein maukkaan mansikkasmoothien. Päivälläkin tulee syötyä kevyesti kun helteillä ei oikein nälätä.
- savolaane homomies
Söin hatullisen paskaa notta
- omathampaatkin
Omat hampurilaiset.
- sefu hoi!
Kuuluiskohan tää ruokapalstalle tai yksinäisyys-palstalle!@@
- sefu hoi!
Kuuluiskohan tää ruokapalstalle tai yksinäisyys-palstalle!@@
- sefu hoi!
Kuuluiskohan tää ruokapalstalle tai yksinäisyys-palstalle!@@
- HÄH?
sefu hoi! kirjoitti:
Kuuluiskohan tää ruokapalstalle tai yksinäisyys-palstalle!@@
Tää mikään yksinäisyyspalsta ole, tää on IKÄVÄPALSTA!
Ymmärrä noiden sanojen erilainen merkitys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664