Turhaan liian huolissani?

Arght

Mieheni asuu toisella paikkakunnalla.. Jos on vaan mahdollista niin hän käy paikallisessa baarissa poikien kanssa. Itseäni huolestuttaa se että kaikki naiset kokosjan tulevat juttelemaan hänelle! Vaikka olisin siellä mukana niin ei tarvitse kun naistenhuoneessa pyörähtää niin takasin tullessa siellä on heti joku nainen juttelemassa sille. Olen mustasukkaistatyyppiä mutten itsekkään ajatellut häiriintyväni näin herkästi. Ja kyllä minäkin käyn tyttöjen kanssa kapakoissa muttei minulla ole hirveetä laumaa miehiä perässäni koska ollaan tyttöjen kanssa niin ollaan myös tuttöjen kanssa,ei sitä hirveästi kiinnosta mitä ympärillä tapahtuu.
Onko tämä nyt ihan sairasta? Että minua häiritsee erittäin paljon tämä muiden naisten antama huomio?

4

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quuu

      Miten mies sitten reagoi näihin naisiin? En itsekään varmaan tykkäisi jos koko ajan joku nainen olisi miehen kimpussa, mutta tavallaan sehän on hyväkin asia, miehesi on varmaan ainakin todella hyvännäköinen ;D Mutta niin, paljonhan se riippuu siitä miten miehesi näihin suhtautuu.

    • Niinpäniinjoo

      Minun miesystäväni asuu toisella paikkakunnalla myös ja on töissä grillin tyylisessä paikassa jossa tiedän naisten käyvän ihan avoimesti hänelle flirttailemassa. Mieshän nauttii tästä huomiosta, tumma ja komea...joskus epäilys herää että olisiko valmis johonkin muuhunkin jonkun tämmöisen tyrkyn kanssa, etenkin kun minä olen sen verran kauempana eikä vaaraa että tulisin ykskaks käymään.

    • niinpaaa

      Mulla sama. Mies asuu monensadan kilometrin päässä ja käy työkavereiden kanssa oluella. Mukana aina myös yksi nainen, mutta se onko siellä muita niiden poikien kera, sitä en tiedä.. kai sitä luotan niin kauan kunnes jotain toisin todistetaan

    • edelliseen_lisäten_siis

      Tehtiin nytten diili, että hän käy omien kavereidensa pileissä (myös tän naisen, missä on miespuoleisia työkavereita) ja minä meen omiini pileisiin jossa on myös miehiä (joilla on siis nainen)... mies meni vähän hölmöksi kun sanoin että alan koulukavereitteni kanssa käymään sitten paarissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe