olen maalannut noin vuosi sitten seinäni trend 7 maalilla. Seinässäni oli kolhu ja päätin repäistä sen kohdalta maalipintaa joka repsotti. No se maalihan lähtee kuoriutumaan koko seinästä ja vie vielä mukanaan seinän edelliset kerrokset!! Ei ole kyseinen seinä edes betonia. Mun pitäis maalata nuo seinät valkoseksi kun muutto lähestyy, mutta voiko tuon päälle enää maalata? mitä teen??
Sisäseinämaali repeää!!!!!!!
apuaaa!!!
3
935
Vastaukset
- apapap
ruskeata seinää vaan paljastuu alta, eli se edellinen valkonen pintakin lähtee irti D:
- olas
kaikki irtoava pois ja lisää trendin paskaa päälle
- Tipinä
Rajaa veitsellä irroitettava alue tai saat vielä repiä puoli seinää alas. Jos ei kovin syvää koloa tullut, uutta maalia vain pintaan (ihmettelen kyllä mitä se ruskea voisi olla: maalia, kipsilevy). Jos kunnon kolo, vähän tasoitetta ja kuivuttua 2 kertaa maali päälle kyseiseen kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614318KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1383022Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452264- 241873
- 911842
- 281586
- 221549
- 1481384
- 321200