olen maalannut noin vuosi sitten seinäni trend 7 maalilla. Seinässäni oli kolhu ja päätin repäistä sen kohdalta maalipintaa joka repsotti. No se maalihan lähtee kuoriutumaan koko seinästä ja vie vielä mukanaan seinän edelliset kerrokset!! Ei ole kyseinen seinä edes betonia. Mun pitäis maalata nuo seinät valkoseksi kun muutto lähestyy, mutta voiko tuon päälle enää maalata? mitä teen??
Sisäseinämaali repeää!!!!!!!
apuaaa!!!
3
993
Vastaukset
- apapap
ruskeata seinää vaan paljastuu alta, eli se edellinen valkonen pintakin lähtee irti D:
- olas
kaikki irtoava pois ja lisää trendin paskaa päälle
- Tipinä
Rajaa veitsellä irroitettava alue tai saat vielä repiä puoli seinää alas. Jos ei kovin syvää koloa tullut, uutta maalia vain pintaan (ihmettelen kyllä mitä se ruskea voisi olla: maalia, kipsilevy). Jos kunnon kolo, vähän tasoitetta ja kuivuttua 2 kertaa maali päälle kyseiseen kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741