olen maalannut noin vuosi sitten seinäni trend 7 maalilla. Seinässäni oli kolhu ja päätin repäistä sen kohdalta maalipintaa joka repsotti. No se maalihan lähtee kuoriutumaan koko seinästä ja vie vielä mukanaan seinän edelliset kerrokset!! Ei ole kyseinen seinä edes betonia. Mun pitäis maalata nuo seinät valkoseksi kun muutto lähestyy, mutta voiko tuon päälle enää maalata? mitä teen??
Sisäseinämaali repeää!!!!!!!
apuaaa!!!
3
1026
Vastaukset
- apapap
ruskeata seinää vaan paljastuu alta, eli se edellinen valkonen pintakin lähtee irti D:
- olas
kaikki irtoava pois ja lisää trendin paskaa päälle
- Tipinä
Rajaa veitsellä irroitettava alue tai saat vielä repiä puoli seinää alas. Jos ei kovin syvää koloa tullut, uutta maalia vain pintaan (ihmettelen kyllä mitä se ruskea voisi olla: maalia, kipsilevy). Jos kunnon kolo, vähän tasoitetta ja kuivuttua 2 kertaa maali päälle kyseiseen kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069