Mistä otsonaattori vuokralle?

remontoija

Tarvittaisiin otsonaattori pinttyneen tupakanhajun poistoon 15 neliön huoneesta. Mistäs tämmösen kapistuksen saisi vuokralle Kuusamosta?

8

1155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippi tap

Et sinä millään otsonaattoreilla saa pinttynyttä hajua pois. Ei muuta kuin luutu käteen ja kunnon pesut seinille ja katoille, sen jälkeen maalia Otepohjaa vetelet pinnoille ja sen jälkeen pinta maalit niin hävis hajut eikä tihku läpi..

• Remontoija

Hirsiseinät kyseessä, joten vähän huono maalata.
        Ja kyllä otsoni taitaa olla ainoa toimiva konsti tuohon.

• Hajuhirsi

Kysy joltakin, joka ymmärtää vanhojen hirsirakennusten entisöinnin päälle jotain. Uskon, joku "talotohtori" osaa antaa turvalliset ja toimivat vinkit.
      Jos päädyt kokeilemaan pesemistä itse, muista aloittaa alhaalta, näin ei tule ikäviä valumajälkiä.
      Siivoustarvikefirmoilta löytyy myös hajua poistavia yleispuhdistusaineita, jotka poistavat hajuja yllättävän tehokkaasti. Kuusamossa Sanitar? Oulussa saa ainakin Velimarkilta. Kannattaa pestä kattoa myöten, pelkkä seinien pesu ei auta.
      Myytinmurtajissa tv:ssä saivat haisunäädän hajun katoamaan jollain ruokasoodan ja etikan seoksella, mutta en kokeilisi ainakaan laimentamatta hirsiseiniin.
      Auttaisiko tuohon soodapuhallus?
      Kerrothan mihin päädyit ja miten onnistuit. Asia kiinnostaa varmasti monia.

• örmy79

ettet vaan olis budia kasvattamassa?

• gospodin1

Meijän entisessä talossa mun huoneesta lähti tupankanhaju pois ajan kuluessa(talo nyt tyhjä). Jos haluaa pikaisesti pois niin sen on jo eri juttu

• Anonyymi

Hyvä vuokra paikka on esim www.jppv.fi
      Maksoin parikymppiä auton otsonoinnista.

• Anonyymi

Mulla se ois =)

• Anonyymi

Jaskan autopalvelut vuokraa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1453
    4. 177
      1332
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1101
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      978
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      950
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      872
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe