Varasimme kyseiseltä yritykselta kallioltalaskeutumisen polttareihin. Odotimme innolla laskeutumista ja odotukset olivat korkealla. Lopputulos oli kuitenkin se, että että esivalmistelut ja erilaiset säädöt kestivät pitempään kuin itse laskeutuminen, joka kesti n. 9-20 sekuntia laskeutujasta riippuen. ''Kallio'' oli naurettavan matala ja hintaa elämyksellä oli kuitenkin 50€ per nuppi. Aluksi naureskelimme porukan kanssa asialle, mutta mitä pidempään asiaa on pohtinut niin suoraan sanottuna harmittaa, että meitä oli noinkin helppo höpläyttää. Ei todellakaan 50 euron arvoinen ''elämys'', enkä suosittele kenellekkään kyseistä yritystä.
Vastaukset 1
- polttari
Itse olen puolestaan ollut kyseiseen yritykseen todella tyytyväinen ja voin suositella. ohjaus on ollut todella asiantuntevaa ja meidän polttarit oli huippujuttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94898Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31804- 66693
- 32635
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43533- 10476