Varasimme kyseiseltä yritykselta kallioltalaskeutumisen polttareihin. Odotimme innolla laskeutumista ja odotukset olivat korkealla. Lopputulos oli kuitenkin se, että että esivalmistelut ja erilaiset säädöt kestivät pitempään kuin itse laskeutuminen, joka kesti n. 9-20 sekuntia laskeutujasta riippuen. ''Kallio'' oli naurettavan matala ja hintaa elämyksellä oli kuitenkin 50€ per nuppi. Aluksi naureskelimme porukan kanssa asialle, mutta mitä pidempään asiaa on pohtinut niin suoraan sanottuna harmittaa, että meitä oli noinkin helppo höpläyttää. Ei todellakaan 50 euron arvoinen ''elämys'', enkä suosittele kenellekkään kyseistä yritystä.
TMI TATU PULKKINEN -Loppi, elämysmatkailu
bacheloretteteam
1
767
Vastaukset
- polttari
Itse olen puolestaan ollut kyseiseen yritykseen todella tyytyväinen ja voin suositella. ohjaus on ollut todella asiantuntevaa ja meidän polttarit oli huippujuttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20211952
- 114768
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523770Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1083131Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102575Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358