Missä vika, jenkkikaapin pakastin kylmenee yli 20 asteen pakkaseen mutta jääkaapin lämpötila n. 10-15 astetta vaikka lämmönsäätö kylmimmillään. Kompura käy koko ajan.
Rosenlew jenkkikaappi - jääkaappi viilenee huonosti
5
745
Vastaukset
- aa ja oo
Joskus lauhdutinkenno kaapin alla on useamman sentin paksuisen villakoiramaton peitossa..
Kylmäaine vähissä eli laite vuotaa. Suurin osa kylmäaineesta on höyrystynyt jo pakastinosiossa ja ei voi enään sitoa jääkaappiosion lämpöenergiaa.
Jenkkikaapeissa lauhdutin on muuten laitteen takana (esim. side by side kaapeissa alla).- Jäämies?
ustra kirjoitti:
Kylmäaine vähissä eli laite vuotaa. Suurin osa kylmäaineesta on höyrystynyt jo pakastinosiossa ja ei voi enään sitoa jääkaappiosion lämpöenergiaa.
Jenkkikaapeissa lauhdutin on muuten laitteen takana (esim. side by side kaapeissa alla).Ei kai muu auta kuin uusi kaappi tilalle. Jääkaappi on ns. hevonkuusessa, korjaajalta menisi liki työpäivä käydä korjaamassa jos tuota korjata voi.
- kauppaan mars
Jenkkikaapit yhdellä koneella ja näillä tiedoilla varmaan kylmäainevuoto, ei kannata korjata.
kerran olin kimppakämpässä jossa oli jääkaappi jonka lauhdutin meni
10 cm paksuun jäähän kun lämpötilansäätö minimissä ja kaappiin heite
ttiin paljon lämmintä kaljaa. säteilylämpömittarilla takaseinä on ollu -10 asteen
lämpötilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815