Enkeleistä tehty kauppatavaraa.

Ahneus on synti.

New Age piireissä on laitettu enkelit myyntiin, myydään enkelienergiaa, enkeliparannusta, enkelitulkkausta.....
Sitten puhutaan hengellisyydestä, nöyryydestä, pyyteettömyydestä jne.

Onko raamatussa sanottu jossakin kohtaa että enkelit ovat kauppatavaraa ja tarkoitettu myytäväksi ?

Itse en tunne ko. teosta mutta joku asiasta enemmän tietävä voisi valottaa asiaa.

6

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avo jaguaari.

      No se on sitä nöyryyttä, sitä pyyteettömyyttä, sitä henkisyyttä kun auttaa toisia lähes ilmaiseksi 100 euron tuntihintaan myymällä enkelienergiaa.

      UUH ! mitä rakkautta

    • life is light

      Todellinen henkinen ihminen ei ole rahaorientoitunu ja sillä on luontainen avun annon taito ja se saa siitä "kiksit" se ei pyydä toiselta yhtään mitään jos apua tarvitseva pyytää,avunannosta saa jo tarpeeks itelleen ;) se on aitoa henkisyyttä ;) new age on aika kaupallista paskaa vaikka siinä on vähäsen hyvääkin mutta toi että vetää ihmiseltä rahoja melkeempä turhasta nii se on aika itsekästä. new age oli ponnahduslauta mun omassa henkisessä kehityksessä et on siitä ollu mulle suuri apu että mä oon nyt tässä ja elän parempaa elämää ku jos en olis löytäny new age uskontoa :) nykyään en edusta mitään uskontoa tai siis edustan ehkä kaikkia uskontoja pikkasen mutta oon tyytyväinen vaikka hurahdinki joskus tähän ;) rakastakaa toisianne,olkaa kilttejä ja auttakaa pyyteettömästi toisianne ;)

    • tuomitseminen on syn

      Ei se ainakaan multa ole pois jos joku saa hyötyä jostain ja haluaa itse ihan vapaaehtoisesti maksaa siitä toiselle. Samahan se on miksi sitä kutsuu jos kerran siitä on jollekkin apua. Sitäpaitsi miten kukaan voisi omistautua tekemään mitään kokopäiväistä työtä kenenkään hyväksi ilman minkäänlaista palkkaa? Täytyyhän sen auttajankin maksaa laskunsa. Ja raamattu ei tähän liity mitenkään.

    • Olematon energia.

      Silloin kannattaa vaan lopetaa lorut nöyryydestä ja pyyteettömyydestä, kysehän on kaupankäynnistä, että ihan turha esittää mitään suurta hengellistä auttajaa.

      Hyvin moraalitonta toimintaa, myydään ostajalle tyhjää.

      • Lipereillä

        Ai niin, unohdin kertoa, että olen itse palkkaa saava pappi.


      • Uskonnon uhrit.
        Lipereillä kirjoitti:

        Ai niin, unohdin kertoa, että olen itse palkkaa saava pappi.

        Niinpä niin, pappihan sinä ja me muuthan olemme tietenkin ihmisenkeleitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe