kertokaa kokemuksistanne fiat tiposta.
onko kokemuksia
4
506
Vastaukset
- jannu
huono auto ei mun mieleen särkyy helposti.muuten kiinnostaako nissan bluebird 2.0 slx
- c-kadet jyrää
surkeaakin surkeampi ainoot oikeeet autot on opel kadet ja wolkkari golf
- seppo62
Tiposta ei ole omia kokemuksia, mutta tuli aikoinaan Ritmon "uudeksi versioksi", joten parannuksiakin pitäisi olla. Tollanen ritmo on ollu kuus vuotta kakkosautona tai kauppakassina, kuinka vaan. Osia on joutunu uusimaan about sata euroo (käsijarrun vaijeri, jarrupalat taakse, norm. suodattimet etc.), että ei kauheen hajoomisherkkä. Sitten ajettavuus on vuosisata eteenpäin C-mallin kadetista (et silleen). Peltejä ja jarruja Italiaanot ei o koskaan osannu tehdä, joten niiden kanssa voi tulla tekemistä.
Riippuu mitä hakee, mut mun mielestä aika aliarvostettu ajopeli. Mä sain kyseisen gondoolin kulkeen yli 180, joten ei sillä jalkoihinkaan jää.
Kyseinen yksilö makaa turhana pihalla, joten Italia autoa, tai peltoautoa, tarvitseva voi hakea pientä korvausta vastaan pois. Ooppeli miesten ei kannata vaivautua, teille on taivaspaikka jo varattuna, sitten joskus.... - mika,
hieno ja hyvä auto.ei kuluta paljoa.en ole mitään huonoa huomannut.kyllä se paras pikku italialainen on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954