Etsin kämppistä itselleni Vesijärvenkadulle. Asunto on vanhempieni yrityksen omistuksessa ja minun remontin alaisuudessa. Olen ammatti remonttimies ja lopputulos remontin päädyttyä on sen mukainen. Asunnossa on 2 huonetta keittiö eli toinen huone minulle ja toinen huone kämppikselle.
Olen itse miespuolinen 25 vuotias LAMK opiskelija tekniikan laitoksella(Maininta tähän että samaan suuntaan kyyditseminen ei ole ongelma).
Vuokralaisen tulisi olla rauhallinen, pitää huoneensa ja myös omalta osaltaan keittiön ja eteisen puhtahtaana, mutta myöskin opiskelija elämän puitteissa elävä henkilö joka ei kavahda hieman isompiakaan opiskelija pippaloita sillointällöin.
Vuokra on 350€-285€, 2kk vuokravakuus, riippuen siitä miten huoneet jaetaan, toinen huone on noin kolmanneksen isompi ja sieltä on pääsy parvekkeelle(tämä voisi olla tupakoitsijan vaihtoehto koska en itse polta).
Ei kotieläimiä ja maksukyky täytyy olla kunnossa. Vanhemmat pitävät hyvin tiukasti kiinni luottotietojen puhtaudesta mutta tässä tapauksessa minulla on vapaatkädet valita kämppikseni.
Näytöt teen itse koska olen paikalla 8-16 joka viikonpäivä tekemässä remonttia.
Yhteydenotto puhelimitse numeroon: 0400-525185 tekstiviestillä tai puhellen, kertokaa samalla vähän itsestänne ja haluamastanne näyttö ajasta.
Valmistumisaikataulun dead-lineksi on laskettu 25.08. Aikataulu saattaa muuttua kumpaankin suuntaan mutta heti kun remontti on valmis niin voi muuttaa.
Kämppis Lahteen veskulle 01.09.2014 alkaen.
LFKämppis
1
180
Vastaukset
- zzz1
Onko kaikki lemmikit ehdoton ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664