Hää ongelma, mitä teen?

Kysymys :)

Moi, mulla on suuri ongelma yhen häite kanssa, ei minun vielä. Nämä ovat ekat häät mulle ikinä ja en oikein tiedä mitä tehdä. Nämä häät ovat reilun kuukauden kuluttua ja tyttöystäväni on kaaso morsialle. Morsia on hänen paras ystävä. Minut on kutsuttu miehen poltareihin, tunnen hänent tyttöystävän kautta. Olemme ystäviä, mutta ei mitään sen suurempia, pari kertaa olltu samoissa juhlissa koska sekä morsia että hänen tuleva mies kuuluu mun tyttöystävän parhaaseen kaveri porukkaan. Olen siis seurustellut just vuoden verran tyttöystävän kanssa.

Mutta joo, ongelmaan. Minut on kutsutu poltareihin, mikä mulle oli pieni yllätys, mutta minulle on sanotu suulisesti että olen tervetulut kirkkoon hääivänä ja illallisen jälkeen niin sanotuna jälkijuhliin. Heillä on ollu budjetti ja sen ymmärrän hyvin, siis minulla ei ole paikkaa illalisessa kirkkon jälkeen. Mitä teen? Tyttöystävä sanoi mulle että hän haluaa että tulisin jälkijuhliin ja ymmärrän sen hyvin eihän yksin häissä halua olla.

Ongelma on että mun parhaat kaverit lähtevät kaverin mökkille, kerrankin koko porukka on koossa, viimeks kun oltiin hänen mökkillä on 3 v. Tämä mökkireissu on juuri enen kuin koulu alkaa (saman päivänä kuin häät) ja ennen kuin kaverit lähtee takas opiskelee ympäri suomea. Moni kaveri on sanonut että jos mulla ei ole kutsua illaliseen tai paikkaa niin sit mun on turha lähteä juhliin ja hyvin voisin lähteä kavereiten kanssa. Mitä teen?

Toivotavasti ymmärrätte mitä haen ja toivon että ei ole hirveen paljon kirjoitusvirheitä, mutta hyvää ratkaisua ongelmaan toivoisin saada:) kiitos

5

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 50

      Yksinkertaisesti. Sinua ei ole kutsuttu hääjuhlaan. Menet sinne, mihin olet todella odotettu.
      Tyttöystävälläsi on ihan riittämiin sitä omaa kaveriporukkaansa siellä häissä.

    • voiharmi

      Sinua ei ole kutsuttu hääjuhliin. Jälkijuhliin (mikähän se on?) sen sijaan on. Sano, että sinä menet sinne, missä kelpaat pääjuhliin. Tyttöystäväsi tuskin joutuu olemaan juhlissa yksin.

      Hyvin käyttäytyessäsi sanot, että olet jo aikaisemmin lupautunut muihin juhliin, joten et voi suureksi harmiksesi osallistua jälkijuhliin.

    • mökille mars :)

      Meet kavereiden kans mökille tietysti. En oo koskaan ees kuullu tommosista jälkijuhlista. Köyhät taitaa olla häät, jos kaason poikaystävää ei oo varaa kutsua.

    • piparminttuli

      Kerro tyttöystävälle tilanne. Kerro että et ole saanut varsinaista kutsua häihin ja kaverit on kutsuneet sinut mökille. Eli menet sinne mökille ja sovit tyttöystävän kanssa missä ja koska seuraavan kerran tapaatte.
      Toivota tyttöystävälle hauskaa iltaa ja pyydä hurmaamaan kaikki häävieraat kauneudellaan.

    • Mökillemökille

      Aika törkeetä kutsua polttareihin mutta ei häihin! Ja jos menisit kirkkoon ja jälkijuhliin, missä viettäisit väliajan..? Itse menisin mökille kavereitten kanssa, EHKÄ mahdollisuuksien mukaan voisin mennä iltajuhliin (kirkon jättäisin väliin), jos mökille meno on jo perjantaina ja häiden jälkijuhlat lauantai-iltana JA välimatka ei ole suuren suuri. Uskon kuitenkin tyttöystäväsi pärjäävän juhlissa mainiosti yksinään! Etenkin, koska hän on kaaso, hänellä on varmasti myös tekemistä illan aikana -> saattaisit jopa tylsistyä juhlissa. t.kokemusta on (sekä hääjuhlien skippaamisesta että tylsistymisestä)
      Eli mökille vaan omien kavereitten seuraan!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe