Kuulin jutun, että varmemmin löytyy isopenis, kun mies mahtuu seuraaviin raameihin:
-pitkä
-isot jalat
-pitkät raajat
-peukalo-etusormi etäisyys suuri
-pitkä kaula
-iso nenä
-iso aataminomena
Löytyykö vahvistavia havaintoja? Yksittäin nämä eivät tunnu täsmäävän.
Ison peniksen tunnusmerkit?
65
8703
Vastaukset
- Average
Kaikki ominaisuudet löytyvät, mutta penis on vain 15cm. Täysin turha lista siis.
- kokemuksen ääni
varmimmin löydät jättikullin 170cm pitkältä laihalta "pätkältä" kuin hongankolistajilta
- peniksenkokomaster
kokemuksen ääni kirjoitti:
varmimmin löydät jättikullin 170cm pitkältä laihalta "pätkältä" kuin hongankolistajilta
Tuommosel kääpiöl jo 5cm penis näyttäää yli 20cm öitkält joten laskeppa uuelleen
- tervehdysvaan
peniksenkokomaster kirjoitti:
Tuommosel kääpiöl jo 5cm penis näyttäää yli 20cm öitkält joten laskeppa uuelleen
No.. jätkän pituus harvemmin korreloi mulkun kokoon, niin se vaan on jotta niele katkera totuus :)
Sitä sanotaan et koura korreloi kyrvän kanssa. Jos pikkuset käpälät niin ei tartte odottaa mitään erityistä sieltä housuistakaan. Osihan se aika humoristista kaipaa pikkusormin joku jortikka housuistaan, kyll se vaan niin on et käsipäivää kertoo paljon :) - uimahallimies
tervehdysvaan kirjoitti:
No.. jätkän pituus harvemmin korreloi mulkun kokoon, niin se vaan on jotta niele katkera totuus :)
Sitä sanotaan et koura korreloi kyrvän kanssa. Jos pikkuset käpälät niin ei tartte odottaa mitään erityistä sieltä housuistakaan. Osihan se aika humoristista kaipaa pikkusormin joku jortikka housuistaan, kyll se vaan niin on et käsipäivää kertoo paljon :)Kullin kokoa on vaikea päätellä mainituista vinkeistä. Ei siis pidä nuo vinkit paikkaansa.. Iso kulli voi löytyä minkälaisesta lahkeesta hyvänsä.. Ihan kuten häpäreiden koko naisilla on aina ylläri. Joillakin on herkulliset isot fileet pimpsassa, vaikka esim huulet ovat pienet ja kapeat.
- isomarAhuussiissaa
uimahallimies kirjoitti:
Kullin kokoa on vaikea päätellä mainituista vinkeistä. Ei siis pidä nuo vinkit paikkaansa.. Iso kulli voi löytyä minkälaisesta lahkeesta hyvänsä.. Ihan kuten häpäreiden koko naisilla on aina ylläri. Joillakin on herkulliset isot fileet pimpsassa, vaikka esim huulet ovat pienet ja kapeat.
Vittu haistakaa paska kaikki mä oon 160 cm pitkä ja mun meisseli on 30 cm pitkä joten repikää siitä saatana!!
- itsellä myös.
Paksut sormet,, sinä yksi varma merkki. Paksuista sormista muodostuu kookas nyrkki. Lyhyehköllä miehellä todennäköisesti kookas paksu kalu, harvemmin pitkällä miehellä. Eli lyhyehkö mies jolla paksut sormet saat 90% varmuudella kookasta.
- pik dik
Yleensä kova testosteronitaso nuoruudessa tyrehdyttää miehen pituuskasvun, mutta toisaalta sama testosteroni kasvattaa mulkkua silloin kun se on kasvuvaiheessa. Sen takia lyhyillä etelän ihmeillä on usein isot mulkut ja bodarit usein lyhyitä, sillä heillä kasvaa patti helpommin.
- dude maan
pik dik kirjoitti:
Yleensä kova testosteronitaso nuoruudessa tyrehdyttää miehen pituuskasvun, mutta toisaalta sama testosteroni kasvattaa mulkkua silloin kun se on kasvuvaiheessa. Sen takia lyhyillä etelän ihmeillä on usein isot mulkut ja bodarit usein lyhyitä, sillä heillä kasvaa patti helpommin.
siis onko tossa oikeasti jotain perää "kova testosteronitaso nuoruudessa tyrehdyttää miehen pituuskasvun"?
- jättimulkkunen 172cm
dude maan kirjoitti:
siis onko tossa oikeasti jotain perää "kova testosteronitaso nuoruudessa tyrehdyttää miehen pituuskasvun"?
Katsos homma on vähän sama kuin mersu miehillä joille se auto on niinku yleensä mulkun jatke,bodareilla taas patti on mulkun korvike
- heh hehe
jättimulkkunen 172cm kirjoitti:
Katsos homma on vähän sama kuin mersu miehillä joille se auto on niinku yleensä mulkun jatke,bodareilla taas patti on mulkun korvike
Ja sinä homo kääpiö kirjoitit käytännössä kaikki ketjun vastauksista.
- n19
Enpä menisi tuon perusteella yleistämään, mutta kieltämättä kookkain näkemäni kalu oli nimenomaan pitkällä, isonenäisellä, suurikätisellä ja muutenkin kookkaalla miehellä.
- Muurmelli
Tässä neljännesvuosisadan miesten seisovia kaluja katsastelleena yksi seikka näyttää varmalta: jos miehen kengännumero on 46 tai siitä ylöspäin, varsustus ei koskaan ole ollut pieni. Ja jos nyt lukutaito pettää, sanon jo valmiiksi: isoja mulkkuja on myös pienijalkaisilla miehillä.
- Keskikoko+
Itsellä lenkkari nro 49 ja varustus vain 16cm.
- mulkkumikamulkku
"isoja mulkkuja on myös pienijalkaisilla miehillä."
Isoja mulkkuja on myös pienijalkaisilla naisilla. Niistä ei joskus pääse eroon edes avioeropapereilla.... - kajakkiyksikkö
Keskikoko+ kirjoitti:
Itsellä lenkkari nro 49 ja varustus vain 16cm.
Ei toi oo enää lenkkari. Se on kanootti.
- pellehermannionkunkku
kajakkiyksikkö kirjoitti:
Ei toi oo enää lenkkari. Se on kanootti.
Hyvä huomio hermanni.
- Anonyymi
Mulla on kenkännumero 46 mutta nappula on pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kenkännumero 46 mutta nappula on pieni.
Mullakin on pieni pippeli.
- mä vaan
Heh heh, meillä on töissä kaksimetrinen 150-kiloinen kaveri, jolla on 5 senttinen "mulkku".
- Xcvcx
Ja oot siis juhlakunnossa pelin nähnyt?
- mä vaan 2
Xcvcx kirjoitti:
Ja oot siis juhlakunnossa pelin nähnyt?
Vittu kai mä oon sen nähny otin siltä suihin herää vitu pösilö
- dildonaama
iso on semmone kovana 140cm (:
mulla on näin, tuli muijan suusta ulos. - Lisa
Toisinpäin: Urheiluautoista pitävät miehet ja hevosvoimista pitävät miehet ovat yleensä pienikaluisia. Myös rohkeutta vaativat harrastukset vetävät pienikaluisia miehiä puoleensa.
- Johnny33
Unohdit tärkeimmän listalta: oikein musta ihon väri on varma merkki isosta
Peniksen koko määräytyy äidin raskausajan adrenaliini tasosta...
- heerraa
Löydä unelmatyttösi täältä http://flaturl.com/OuSV
- Taru kertoo....
Kun luoja jakoi peniksiä, ne oli laitettu hyllyille niin, että pienimmät oli ylähyllyillä. No, isot miehet ottivat sieltä omalta korkeudeltaan ja kurottelivatkin ahneuksissaan ja saivat pieniä kikkeleitä. pienet miehet ottivat mihin ylettyivät ja saivat isoja jöötejä.
- hihhulihomppeli
Vitun hihhuli mee muualle satuilemaan
- taru kertoo
hihhulihomppeli kirjoitti:
Vitun hihhuli mee muualle satuilemaan
elä hermostu, tuo juttu on oikeasti eräässä kansantarinakirjassa. Lue enemmän niin luulet vähemmän. Totuuden siemeniä yleensä löytyy näistä kansanviisauksista.
eikä kannata hermostua, vaikkei olekaan isokaluinen. Ite oon aina saanu parhaat kyydit aivan normikaluisilta miehiltä. Itse pystyy niin paljon vaikuttamaan siihen miltä tuntuu. Kun ei odota valmista vaan osallistuu itsekin hommiin, on takuuvarmaa, että tuntuu hyvälle oli kalu millainen tahansa.
Joo ja tosi himokas nainen omaa ison pään. Mulla on siksi aina baarissa mittanauha megessä.
- caleidoss
No minä olen kokenut isoimman kalun latinokundilta, joka oli n 189cm pitkä, hoikka ja atleettinen, isonenäinen, ja paksuhuulinen. Sinäsnä aika siro, ei mikään pieni, mutta enemmän jäntevä kuin mikään jättiläinen. Sen kalu olsi siis sellaista jättiläismela linjaa.
Miten on alkanut tuntumaan että miehen huulet korreloi peniksen koon kanssa? Mitä muhevammat huulet, sen isompi kalu. - puuma53
Iso vehje löytyy usein laihoilta ns.pieniltä miehiltä.Tää harmittaa mua,koska satun tykkäämään isoista körmyistä:)
- totuus julki
Ei niissä oikeesti kokoeroa ole niin paljoa, mutta laihassa kropassa normi vehje näytttää isommalta, koska isolla miehellä osa peniksen varresta on uponnut vatsaläskiin, eikä siis tavi olla edes välttämättä mikään läski. pehmytkudosta vaan siolla on enemmän kuin pienellä
- fffffff
Jos miehellä on suuri muna, niin penis on useimmiten pitkä ja paksu.
- kokkikaxyt
Kumpi munista pitää olla suurempi, vai toinen vain? Toki strutsin muna hihasta vedettynä voisi taata varmasti suurimman peniksen?
- uyuyuy
kokkikaxyt kirjoitti:
Kumpi munista pitää olla suurempi, vai toinen vain? Toki strutsin muna hihasta vedettynä voisi taata varmasti suurimman peniksen?
"Kumpi munista pitää olla suurempi"
Ei se jota rapsutat juuri nyt, vaan se toinen.
- 15,5 on OK
Entinen naisystäväni kertoi saaneensa niin suurta kyrpää, että kaks tuntia sitä piti alkuun sovitella. Siinä meni sitten ihan paikat löysiksi. Koko pillu repes ja repsotti kuin vanha Hesari....vaikealukuiseksi myös muuttui, vaikka lukulaseja yritin käyttää ( 2.5) eikä muakaan enää sitte hirveesti huvittanu. Nyt ollaan jo erottu.
- uhihuhuh
Minulla on taas ilmennyt useita kertoja selainen ongelma, että kun on sisään työntänyt niin vasta vartin pästä pääsee irti.
Onko jollain muulla samanlaisia ongelmia?
- Pieni-aivoinen,
Kyllä on pienimunaisten isojen miesten vaikea sulattaa,sitä ,että pienillä on aika komeita kullia,tiedän itsestäni koska on pieni ja olen aika kookas.Kyllä keksitään jos mitä,että saataisiin muka isossa miehessä muna muka suuremmaksi,pieni mikä pieni.Ja näytää siltä!!!
- Madam ex
On noita vehkeitä tullut nähtyä joka lähtöön ja ei kyllä korreloi mitenkään taikka minkään kanssa.Sitten sen näkee kun veitikka juhlakunnossa jöpöttelee mitä on tarjolla. Aikanaan olin silloisen poikaystäväni kanssa menossa ensimmäistä kertaa sänkyyn ja kaveri otti housut pois niin sellainen söpö 3-5cm tatti siinä törrötteli´ja minä iha shokissa :) Noh kun veitikka siitä juhlakuntoon hoideltiin niin pituutta riitti varmasti 20cm tienoilla.Ja on tullut vastaan sellaisiakin vehkeitä että levossa jo 15cm? Mutta erektiossa ei sitten mittaa tullutkaan juuri mitään lisää.Mutta kyllä se suomalaisen miehen 15 senttinenkin on minulle kelvannut ja riittänyt nautinnon takaamaan että nämä kokohöpinät on vähän niin ja näin.Ky.pä tekee aina hyvää oli pieni tai suuri kunhan ei liian suuri tai pieni.12-18cm on se paras koko minun mielestä kunhan paksuutta on ettei aivan heinällä kutitteluksi mene.
- Nainen0100
Ei pidä merkit paikkaansa.
Jossain vaiheessa itsekin kuvittelin, noilla joillakin olevan yhtäläisyyksiä, mutta kaikki on kyllä tullut kumotuksi matkan varrella. - tietäväinen
Jos nainen on normaali kunnossa niin normaali vehje riittää eikä 90 % naisista haluakkaan isompaa kun seksi sen kans ei ole kivaa kun sattuu ja saa varoa ja jos meis on vanhempi niin mitä isompi niin sen huonommin se toimii ,mitä isompi niin sitä vermemmin se ei ensimmäisen orkun jälkeen nouse uudelleen pystyyn kuten normaali kokeoiset nousee.
Suositelen kiristys leikkausta - valegynekoloogi
Tässä Fakta tietoa
Virallinen mulkun mittaus tehdän pystyssä olevan vehkeen etupuolelta siis mahan ja mulkun välistä keskimääräinen normaali mitta yleensä on on 13-14 cm
10 cm pikku mulkkukin on 20 cm jos se alapuolelta mitataan.
Lepoasennossa olevasta munasta ei voi sanoa yhtään mitään joillakin se voi olla saman kokoinen kun seisovana ja toisilla viides osa vaan siitä.
lepotilassa olevaa munan kokoa voi kasvattaa huijaamalla esim. ympäri leikkaamalla,pitämällä esinahka takana lepoasennossakin tai peniksen kehittimellä härnäämällä sitä enne uimarannalle menoa mutta juhlakunnossa olevaan vehkeesee näillä toimilla ei ole vaikutusta. jotkut jopa leikkaavat jänteitä poikki että se roikkuu pidemällä lepoasenossa vaikka sen toiminta kyky heikkenee huomattavasti.
Isosta munasta ei ole mitään muuta kuin haitaa koska normaali naisille rittää normaali muna lisäksi normaali muna toimi vanhenmuuten varmemmin kuin normaalia isompi.- ytuyiuy
"Isosta munasta ei ole mitään muuta kuin haitaa "
Totta. Toissaviikolla aamukusella ollessani ote lipsahti irti, muna heilahti ylös ja löi silmän mustaksi.....
- varjokuvako
Isot munat löytyy pieniltä miehiltä.....tai sitten ne vaan näyttää isoilta!!!
4 ja 6 pitävät paikkaansa ainakin mulla. Hyvä koko ja paksuuttakin komeasti :)
- pitkä jöötiukkeli
Mulla on 5 metrinen python nii älkää tulko lesoo jollain 20 senttisellä kastemadolla
- pitkä jöötiukkeli
Mulla on 5 metrinen python nii älkää tulko lesoo jollain 20 senttisellä kastemadolla
- Tietävämpi
Nenän, jalan tai käden koolla ei ole tutkimuksissa huomattu korrwloivan peniksen koon kanssa. Nuo väitteet ovat myyttejä, joita naiset itse ylläpitävät.
Myöskään miehen pituuden ja peniksen koon välinen korrelaatio ei ollut tieteellisesti merkittävä.
Toisin sanoen: Iskit aitten iso tai pieninenäisen, lyhyen tai pitkän miehen, niin todennäköisimmin sieltä löyty ihan keskiverto penis. - Minävaan
No tuo ei kyllä päde millään. Mieheni on 171cm ja jalat/kädet pienet yms. Penis ei ole mikään maailman pisin(18cm) mutta paksu kuin 0,5l pullo. Mikä on kenenkin mielestä hyvä, mutta naisen vagina on keskimäärin 10cm pitkä, että miettikää sitä.
- Anonyymi
Totta töriset. Itse olen laiha 186cm noin,nimetön pidempi kuin etusormi,43-jalka,isohkot kädet, ja mitä niitä nyt olikaan..17,5 senttiä penistä , täyttää vaimoni kokonaan, mutta en ole 'väkivaltainen' runnoja. Itselleni täydellinen tunne, kun vastetta täysin sisään työnnettynä, ja vaimokin tykkää, mutta ei huuda kivusta. Kyllä, täysin sisään työnnettynä, koska pillu antaa myös myöten, vaikka 'peruskoko' on n.10-12 senttiä (pillulla siis).
- Anonyymi
Miten saan kasvatettua Penistäni kunnolla
Luonnon kokoiseksi kun ei kulliputki riitä siihen hommaan yksistään .TV.jok - Anonyymi
Kulli on sen mittainen millaiseksi se on sattunut kasvamaan. Tää on aika varma tieto. vai onkohan jollain vasta väitteitä.
- Anonyymi
Kyllä sen sormista näkee. Tämä on pitänyt aina kohdallani paikkaansa.
Iso käsi, paksut sormet niin kalua löytyy. Iso leveä lesti ja nenä sekä leveät hartiat tähän pakettiin lisäksi niin on isoa. Itse miehellä mittaa 170cm.
Myös toinen jolla 170cm pituutta, pienet korvat, pieni nenä, pieni jalka, pienet sormet niin pientä löytyi housuistakin.
Eräällä oli pitkät kapeat sormet niin housuista löytyi pitkää ja kapeaa.- Anonyymi
Luin joskus tutkimuksesta, missä oli todettu miehen nimettömän sormen ollessa etusormea pidempi olevan merkki isosta peniksestä.
Olen 172cm mies, leveäharteinen, isokourainen, paksut ja lyhyet sormet, kengässä leveä lesti. Kaiken kruunaa reilu ylipaino.
Ei hätää kuitenkaan, housuistani löytyy 20cm pitkä ja melkein 6cm paksu penis yläpuolelta mitattuna.
Velttona koko vaihtelee 7-13cm välillä riippuen lämpötilasta ja kehon muista toiminnoista puhumatta katoaa näkyvistä osittain läskeihin, ei ole siis mikään saunailloissa esiteltävä kalu.
Itse olen ollut tyytyväinen lähes aina, kun olen nyt nelikymppisenä tajunnut sen olevan iso. Silloin en ole tyytyväinen, kun nainen ei ota sitä peppuunsa, mutta ei kaikkea voi saada.
- Anonyymi
Olisi kiva jos täällä osattaisiin keskustella aikalailla tärkeästä asiasta vähän sivistyneemmin... j ilman ainakin 'karskeimpia' kirosanoja tai muita brutaaleja ilmaisutapoja.
Joillekin on kovin arka asia se, jos on pieni penis - toisille taas voi olla ongelma liian iso ja kolmannelle ties mikä.
Itselläni ehkä tuollainen keskikokoinen (--), mutta toivoisin sen olevan keskikokoinen ( )
Joten josko porukalla keskusteltaisiin 'sivistyneesti' ja siten kuin reilut kaverit keskenään eli ns. tyyliin 'Mies - Miehelle'.
Ja kiitos teille kaikille, jotka olette niin tehneetkin - onpa täällä kunnon kavereitakin...
Terveisin,
"Koon kasvattaja" - Toivottavasti
P.S. Eivätpä ole Naiset juurikaan valittaneet, päinvastoin minua on kehettu usein hyväksi rakastajaksi nuorempana sekä vanhempana. Ja käsittääkseni monet jäivät minua aikoinaan kaipaamaankin, niin olen kuullut.
Menin vähän vanhempana naimisii, mutta olemme saaneet kaksi tervettä lasta, jotka ovat jo aikuisia - eikä vaimokaan ole valittanut seksiasioissa, päinvastoin.
Mutta hieman on askarruttanut joskus, kun toisilla näkee yleensä kookkaampia 'aseita'... - Anonyymi
Ei mullakaan iso ole. Se on vain pitkä ja paksu.
- Anonyymi
Mulla osuu kohdalle ainakin tuo iso nenä raajojen pituuksista en tiiä mut koko pituus suoraan seisten meikällä on 167cm eli ei mikään pisin jätkä mutta pippelillä mittaa 17cm ja ympärys 16cm eli onko kaksmetrisillä poikkeuksetta 20-25cm😳 ainakin noiden "raamien" mukaan näin luulisi olevan😅 toki mä saatan viel kasvaa ku oon 18 (jotkuthan kasvaa vielä armeijassakin)
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 https://seksi24.online/H/Z2y7V1
- Anonyymi
Kengät koko 42 kyrpä 18cm ympärys 15,5
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/I4c4D4
- Anonyymi
Vasta näin hallissa nuoren pienen miehen, jolla oli uskomattoman iso ja komea kulli. Kyllä siinä nainen saa makoisat nautinnot alapäähänsä. Onnea toivotan !
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849