28.7. Tukiainen: ”Jeesus hiuksissani on myös merkki Suomelle!”

Landoma

Tuksun Olympiastadionin "ihmeen" jatkohorina:

”Oli spekuloitu, milta Jeesus Kristus nayttaa. Tassa on yksi kuva kasvoista, samanlaiset kasvot nakyvat siis vasemmalla puolella hiuksiani lavalla ollessani, Davidin seisoessa edessani ja siunaajan kadet takanani.

Ihmiset odottivat konkreettisia ihmeita, etta joku lahtee kavelemaan vaikka pyoratuolista suoraan (vaikka sellaistakin olen nahnyt) mutta joskus Jumala toimii hitaasti, antaa merkkeja jne.ja olen saanut karsia paljon, niin tallainen Jumalan kosketus oli sellaista, etten voi sanoin sita kuvailla.

Monia julkisuuden henkiloita on kuollut lahiaikoina myos Suomessa ja uskon, etta tama oli merkki myos koko Suomelle, en osaa sanoa viela, millainen.”

Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/28/p18tv8m6b21fgmr959e37fv1qjr4.jpg

7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Raamatun-mukainen-kuva-Jeesuksen-kasvoista-/1048881

29

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sun kätes´Herra ...

Kansamme on valittu! :)

• IS 28.7.

Iltasanomat raportoi 28.7.14:

”Nähtiinkö stadionilla sittenkin ihme: ilmestyivätkö Jeesuksen kasvot Johanna Tukiaisen tukkaan? Katso itse!

Tarkkaavaiset ihmiset ovat huomanneet IS:n aiemmin julkaisemassa kuvassa jotain erikoista. Viime viikonloppuna järjestettiin Olympiastadionilla Ihmeiden Aika -tapahtuma, jonka tärkein esiintyjä oli amerikkalainen parantaja-evankelista David Herzog…”

IS-artikkeli kuvat: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288719336129.html#

• uskoo ken haluaa
        IS 28.7. kirjoitti:

”Nähtiinkö stadionilla sittenkin ihme: ilmestyivätkö Jeesuksen kasvot Johanna Tukiaisen tukkaan? Katso itse!

Tarkkaavaiset ihmiset ovat huomanneet IS:n aiemmin julkaisemassa kuvassa jotain erikoista. Viime viikonloppuna järjestettiin Olympiastadionilla Ihmeiden Aika -tapahtuma, jonka tärkein esiintyjä oli amerikkalainen parantaja-evankelista David Herzog…”

Tuksu taisi käydä Davidin kampaajalla ennen shöytä. Tuohan on ihan tekemällä tehty. Paljonko Tuksu sai palkkaa pikku keikastaan?

• Landoma
        IS 28.7. kirjoitti:

Tuksu 28.7. ”IHMEITA TODELLAKIN TAPAHTUU!!!!!!

David Herzogia arvosteltiin etukateen mediassa vaikka mista, kabbalismista, jne.jne. Mutta Iltasanomien nettisivuilla olevissa kuvissa nakyy hiuksissani ihan selkeasti Jeesuksen kasvot.

Artikkelin mukaan tapaus on maailmanlaajuisesti harvinainen, oli lyhyesti tutkittu asiaa artikkelissa, mutta kasittaakseni ei ole loydetty ainakaan heti vastaavaa, etta ihmisen hiusten kohtaan ilmestyisi Jeesuksen kasvot.

Koin itse asian hyvin voimakkaana Pyhan Hengen kosketuksena. Jokainenhan saa tietysti uskoa itse mihin haluaa. Kyseessa ei ollut vain Davidin karisma, vaan takanani ollut ihminen rukoili puolestani myos ja hanen puoleltaan nousi valkoinen valo. ”

7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/IHMEITA-TODELLAKIN-TAPAHTUU/1048879

• Praise Lord!

Tuo on aivan varmasti toivonkipinä myös ihmiskunnalle.

• merkki kansalle

"Monia julkisuuden henkiloita on kuollut lahiaikoina myos Suomessa ja uskon, etta tama oli merkki myos koko Suomelle, en osaa sanoa viela, millainen."

Ehkäpä Tuksu kertoo vielä sen.

• Sädekavennus

Minusta nuo kasvot hiuksissa ovat pikemminkin hieman demoniset kuin lempeän jeesusmaiset.

• cockerspanielin kasv

Minä näe taas lähikuvassa lurppakorvaisen spanielin kasvot.

• Mäyrä

Taas Tunkero on hukannu äö-pilkut! Näin monesti käy, ku sillä on "oikeaa asiaa". Mistähän moinen, reenaako jo Maijjjaamia varten?

• 1metallimuija

"Monia julkisuuden henkilöitä on kuollut lähioaikoina myös Suomessa ja uskon , että tämä oli merkki myös koko suomelle, en osaa sanoa vielä, millainen."
      No niin nyt alkoi madamella uusi humpuukitemppu! Jokainenhan kuolee aikanaan oli sitten julkkis tai tavan tallaaja.Mutta nämä uskontohuijaukset ja huijarisaarnaajat Jenkkilän tyyliin on sellaista kusetusta ja humpuukia ettei ole tosikaan.Moni on tullut uskoon hiljaa sen kummemmin hehkuttamatta ja ovat siten päässeet eroon päihteistä, mutta toi kaikki ensin raitistumispyrkimykset Emelien hoteissa ja sitten tämä Herzog näytelmä on tuksun suurta näytelmää jossa madame toivoo, että kaikki tulevatkin tuomiotkin muuttuisivat YKP;ksi ja nyt kun Jesse on ilmestynyt muka madamen hiuksiin niin nyt saatiin jutunjuurta seiskaan ja vastuu Tuksun tekosista siirtyi suoraan hiusjesselle kun madame sai muka armon.

• Jeesustukkainen

Pyhätukkaiselle YKP annetaan anteeksi, so. ei tarvitse suorittaa yhdyskunyapalvelua ollenkaan.

• pappi Piikittelijä

Kampaaja sen tukan muokkasi. Viinapirun lärvihän se siinä korvajuuressa pällistelee.

Epäilen, että Tunkero on viime päivät tehnyt töitä päästäkseen huijarisaarnaajaan völjyyn. Ei se noilla kiloilla ja hajuilla ota mukaansa.

• niinmakaa kuin petaa

Tuolla jossain hän kirjoitti, että on kärsinyt niin paljon? Entäs sitten parahin sisko, eikö hän sitten vasta kärsinytkin ennen kuukahtamistaan ja kuka auttoi häntä tai lohdutti, ei sisko ainakaan? Piti sitä vaan huomionhakuisuutena ja raahas keikalle sairaala vaatteissa. Kuinka monta kertaa sisko itki, ettei halua elää tälläistä elämää ja saiko siihen siskoltaan tukea? Aina hänet hööpötettiin johonkin keikalle, että saadaan ne paratiisirahat kokoon ja muutetaan sinne. Jos hän kärsii huonosta omastatunnosta niin hyvä niin, mutta siskoa se ei tuo enää takaisin? Itse hän on nuo kärsimyksensä hankkinut oli kyse sitten tuomioista tai läheisten menetyksistä tai omista maksapoksahtaa jutuista.

• rusoposki

Mulle maksaläikät muodostaa Putinin kuvan poskipäähän. Siinä sitä viestiä Suomen kansalle vasta onkin.

• Miten käy kansamme?
        rusoposki kirjoitti:

Mulle maksaläikät muodostaa Putinin kuvan poskipäähän. Siinä sitä viestiä Suomen kansalle vasta onkin.

Herrajumala, nyt meitä ei taida pelastaa enää mikään!

• rusoposki
        Miten käy kansamme? kirjoitti:

Herrajumala, nyt meitä ei taida pelastaa enää mikään!

Juu,...nyt vaan ruotsiin evakkoon, jos vaikka pääsisin maksaläikistä. Kansa, nyt on aika tarkkailla kaikkia ruumiin karvoituksia, rusketus rajoja, ihottumia yms. Jos vaikka tulisi lisää viestejä.

• pedon merkit
        rusoposki kirjoitti:

Juu,...nyt vaan ruotsiin evakkoon, jos vaikka pääsisin maksaläikistä. Kansa, nyt on aika tarkkailla kaikkia ruumiin karvoituksia, rusketus rajoja, ihottumia yms. Jos vaikka tulisi lisää viestejä.

Sanokaa minun sanoneeni, lopun ajat ovat todella koittaneet.
        Mulla oli eilen pakki sekaisin ja tuli Tuksun kuva housuun. Toinen ilmestys oli kun näin viime viikolla Marttiinan häkissä Korkeasaaressa.

• Oma paatti
        rusoposki kirjoitti:

Pitäisiköhän Suomen kansan rakentaa itselleen Nooan arkki?

• IS 29.7.
    • voi taivas

Voi höpö, höpö. Tehty kampaus tukassa Jeesuksen kasvot. Mielikuvituksella ei ole rajoja. Aivan samat kasvot tulee kun kyseinen henkilö pyllistää. Jeesuksen kasvot tukassa on Jumalan pilkkaa.

• Goljatti

Jep, en nyt viitsi sanoa minkä itse jotenkuten hahmotin kampauksessa.
        Tuksun pitäis nyt vähän rauhottua, tosin parempi ehkä tämä kun ryyppäminen ja jatkuva väkivalt. nujakointi.

• Ilmestys kansalle!

Tuksu 29.7.14:

”Vene joka oli edessamme, mielenkiintoista......

Ystavani kertoi, etta jokaisella veneella on oma nimi, tallainen kiikkui edessamme kun juttelimme syvallisia ja tapasin jonkun avovangin, jolle tarjosin omaa tekemaani ruokaa.

Ihmeita, merkkeja ja Jumalan sanomaa on kaikkialla ymparillamme, ne pitaa osata vain nahda ja tulkita oikein. Helsingin Kauppatorilla tanaan kavellessamme pysahdyin eraan liikkeen eteen koska pinkki ihana vaate heratti huomioni.

Myyja tuli innoissaan minua vastaan, ettei voi uskoa mita oli nahnyt yliluonnollisen ihmeen kanssa kun luki Iltasanomia jne.koskien vklopun tapahtumia. Sanoin, ettei se ole tiedetta, ei photoshoppausta, ei harhaa, vaan ainoastaan Jeesuksen kosketus.

Ensin pelastyin itse kun katsoin ne kuvat, mutta sehan on ihanaa, Pyhan Hengen kosketus tuli paalleni. Ja tarkoitus oli varmasti tapahtuneella herattaa koko Suomea. Ennen tapahtumaa edellisena yona minun annettiin katsoa kamala naky paholaisista ja ihmisista, joihin on mennyt paha henki. Saikahdin ihan hirveasti ja soitin heti unen/nayn nahtyani eraalle ystavalleni joka ohjasi minut seuraavana pvana Olympiastadionin tapahtumaan.

Minua ovat vainonneet pahat ihmiset kauan aikaa ja Jumala halusi nayttaa koko taman suuren ilmestyksen koko Suomen kansalle, se pitaa ottaa vakavasti.”

Kuva veneen nimestä: http://aijaa.com/aghCiB

7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Vene-joka-oli-edessamme-mielenkiintoista/1048927

• Minä vaan

• Tutkivilta
        Minä vaan kirjoitti:

Tää on hauska:)
        http://tutkinta.blogspot.fi/

Tutkiva ryhmä raportoi 29.7.14: ”Isot pojat palaverissa

”Hei Jesse, äkkiä tänne! Nyt on palaverin paikka”, huuteli Jumala. ”Ja ota se Pyhis mukaan tullessas.”

Jumala, Pyhä Henki ja Jeesus istuivat Jumalan toimistossa. Oli kriisipalaverin paikka. Jesse oli taas mennyt nuorimpana keulimaan.

”Sun piti sitten mennä tagaamaan naamaris sen Tukaisen tukkaan?”, Jumala aloitti. ”Jos sitä naamaria nyt joka paikkaan pitää tunkea, oliko ihan pakko pistää se just Tukiaisen kuontaloon?

Tiedät itsekin ihan hyvin, että nyt kun se on nähnyt naamarin lehtikuvissa, siitä ei päästä millään eroon. Se vinkuu kaikenlaisia ihmeitä, se pitäis parantaa alkoholismista, sen pitäisi päästä painostaan eroon ja sitten sen pitäis vielä löytää se joku rikas miljonääri jostain Amerikasta. Ootko sinä valmis ottamaan ne kaikki rukoukset vastaan, hän? Mä en vaan enää jaksa”, Jumala päätti.”

Osa 1 (3).

• Tutkivilta
        Minä vaan kirjoitti:

Jatkoa, osa 2 (3):

”Jeesus oli vähän hämillään..... ”No joo, mä mokasin”, hän aloitti. ”Ajattelin, että tota Taivaan mainostoimiston photosoppaamaa naamaria ei vähään aikaan ole käytetty, niin tommonen ihmeidentekijän järjestämä häppening vois olla hyvä paikka muistuttaa kuolevaisia taas siitä minkänäköinen mä olen. Eikö?

Ja sitäpaitsi en tiennyt että ne hiukset olivat Johannan, meidän kirjanpito näytti että ne oli jonkun Ljudmilan. Mistä mä oisin voinu tietää että Johannalla oli tekotukka kun Pyhis on peruuttanut Seiskan tilauksenkin?”

”Mutta ethän sä edes ole sen näköinen minkä kuvan siihen tukkaan länttäsit”, Pyhä Henki protestoi. ”Sähän näytät siinä kuvassa joltain etelä-erooppalaiselta hevibändin laulajalta, mutta todellisuudessa oot tommonen tappi. Muistutat enemänkin vihanneskauppiasta Jerusalemin torilla. Eikä sulla ole edes pitkää tukkaa niinkuin noissa tageissa mitä viljelet ympäriinsä. Milloin sun naamari on perunassa, milloin paahtoleivässä, milloin missä. Ja nyt Tukiaisen tukassa. Hei kamaan, jotain rajaa nyt!”

”No niin, otetaanpas rauhallisesti”, Jumala rauhoitteli. ”Tässä on ollut niin paljon kaikkea hässäkkää, on ollut sotia ja lentokoneiden tippumisia, etten ole viime aikoina ehtinyt päivittää meidän majoitusluetteloa”, hän jatkoi. ”Eikös meillä ole täällä joku Tukiainen jo kirjoilla?”

Pyhä Henki avasi tietokoneen, selasi sitä hetken ja totesi: ” Juu, meiltä löytyy täältä Julia -niminen Tukiainen, joka on ilmoittanut tittelikseen prinsessa. Onko jollain jotain tietoa, että onko tää prinsessa oikeasti?”, Pyhis kyseli muilta herroilta.

Jeesus vastasi: ”No ei tasan oo prinsessa, titteli on varmaan tullut kirjatuksi ihan vaan siksi, että tämä esikoissisko, jonka tukkaan siis länttäsin kuvani, on lähetellyt sen verran taajaan rukouksia, että pojat miettivät, että on kaikille helpompaa pistää se titteli paikoilleen kun alkaa vääntää asiasta. Näin ainakin muistelen, että Luukas olis sanonut kun viimeksi oltiin opetuslapsien kanssa bissellä. Sitäpaitsi muistaakseni Markus, vai oisko se ollut Matteus, tais lähtee sen Julian kanssa pilvenreunalle kimpassa sieltä baarista.”

”Eikö siitä oo ollut puhetta, että touhuilu enkeleiden kanssa ei saa vaikuttaa kenenkään taivaspaikkaan?, Jumala huokasi. ”Nyt se prinsessa -tittelin kanssa joudutaan elämään ikuisuus, joka meillä kaikilla on edessä. Tsekatkaa nyt ihmeessä sen vielä maan päällä vaikuttavan siskon tittelistatus, eihän silläkin vaan ole tuo prinsessa? Kaksi prinsessatukiaista samaan aikaan täällä taivaassa, kuka sen kestää?”

Osa 2 (3).

• Tutkivilta
        Minä vaan kirjoitti:

Jatkoa, osa 3 (3):

”Joo, mä tsekkaan sen, mutta muuten meidän pitää sitten vaan koittaa elää sen kanssa, että Jesse oli niissä hiuksissa”, Pyhä Henki aloitti. ”Vai onko jollain jotain parempia ideoita? Johannan viestit rukouksien muodossa voidaan toki blokata taivaan puhelinyhtiön toimesta, tai jälleenohjata ne suoraan tonne alakerran porukalle. Eli mitä tehdään? Kukaan meistä ei kuitenkaan jaksa sitä pommitusta mitä tulemme vastaanottamaan esikoissiskolta, vai kuinka? Muistatte varmaan sen malariahässäkän? Sehän oli silloin jo tulossa tänne, mutta ihan viime hetkellä saatiin estettyä se. Moista paniikkia tuskin kukaan enää haluaa?”

”Pyhis puhuu järkeä”, sanoi Jumala. ”Tehdään nyt sillai, että annetaan sille esikoiselle raittius ainakin hetkeksi, eiköhän se siitä rauhoitu. Katellaan sitä sitten myöhemmin. Jos ja kun niitä yhteydenottoja alkaa tulla liikaa, Jesse saa vastata niistä. Koko hässäkkähän johtuu kuitenkin hänestä. Ja Pyhis, tilaa se Seiska, että pysytään ajantasalla. Tiedän, että tilaajalahjana saa repun, se on sitten mulle”, Jumala päätti palaverin.”

Osa 3 (3).

Pagina: http://tutkinta.blogspot.fi/2014/07/isot-pojat-palaverissa.html

• Nimim. ”pirts´akka”

Nimimerkki ”pirts´akka” kommentoi (30.7.):

”Jumaluuskompleksi -- Olemme viime päivinä saaneet konkreettisesti todeta, että on ihmisiä, joilla on tuo kompleksi.

"Jumaluuskompleksi on mielentila, jossa henkilö uskoo, että hänellä on yliluonnollisia voimia tai jumalallisia kykyjä. Tällainen henkilö usein uskoo olevansa yhteiskunnan sääntöjen yläpuolella ja ansaitsevansa erikoista huomiota. Leimallisia piirteitä ihmisissä, jotka potevat jumalakompleksia, ovat itsekeskeisyys, manipulatiivuus, välinpitämättömyys ja empatian puute."

7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Jumaluuskompleksi/1048990

• 15+15

Kyllä se oli Sarasvuo joka näkyi Tukiaisen hiuksissa. Sarasvuo on uusi Messias.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      328
      2707
    2. Veriteko Kajaanissa.

Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.
      Kajaani
      28
      1941
    3. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      141
      1767
    4. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      58
      1468
    5. Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat

Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko
      Sinkut
      161
      989
    6. Olet kamalin ihminen mitä tiedän M

Toivottavasti ei ikinä nähdä enää.
      Ikävä
      68
      979
    7. Mitä sanoisit jos uskaltaisin

Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha
      Ikävä
      69
      939
    8. Taitaa olla kaikki ohi

Meidän väliltä.
      Ikävä
      69
      929
    9. Mikä sai sut

Rakastumaan häneen ja miten pitkään siinä meni? Mikä nyt on tilanne?
      Ikävä
      55
      840
    10. Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!

Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,
      Tv-sarjat
      14
      819
    Aihe