Pitääkö paikkansa , että suomenkin relluihin tulee sama takuu kuin ruotsissa eli viisi vuotta?
Renault takuu 5 vuotta
3
199
Vastaukset
- Paikat ei pidä ,
Ruostumattomuustakuu 150 vutta, laakereille vaatimattomat 100 vuotta, tälläistä takuuta uumoillaan juuri renaultilla, tiedä häntä sitten onko perrööööö? Uuden renumallin nimikin huhujen mukaan: RENAULT TaKu de Lukse koMpi kupee.
- osamaksuostajalle +
En minä ainakaan ole siitä mitään lukenut.
Tuo naapurimaita lyhyempi takuu on meillä ollut jo pidempään.
Vaan onhan se silti 2 vuotta pidempi kuin VW:llä ja Opelilla.
Saksassa riittää 2 vuoden takuu Renaultillekin "2 Jahre Neuwagengarantie".
Itse pidän neljän vuoden takuuta hyvänä asiana koska osamaksuostajalle ei mahdollisen kalliin korjauksen maksaminen olisi helppoa. Tavallisessa ajossa 40000km ajomäärä on aika lyhyt takuu jos keskimäärin ajetaan 18 tkm vuodessa.- osamaksuostajalle +
Saksassakin saa lisämaksusta "Renault Plus Garantie (Anschlussgarantie bis zu 48 Monaten bzw. 100.000 km)", eli meillä se kuuluu varusteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222674- 1101621
- 161292
- 2441278
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1691209Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh181057Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67923En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25892Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏15844- 78821