Oisko ketään joka tietäismist hankkii kamaa (jotain vahvaa) ja joka haluis mahollisesti tappaa ittensä mun kaa?
huumeita ja itsemurha
17
2923
Vastaukset
- !!!!!!!!
mene hoitoon tenava
- Märrä
Alkoholi on ainakin erittäin vahvaa huumetta.
- alcohol from satan
Se pistää myös usein tappamaan jonkun muun tai itsensä.
- punajukka
Joo, punapukune lenkkeilijä jonka nimi on Jukka.
- hiv
Kuka on Jukka, joka lenkkeilee punaissa? Sinäkö puppelipoika?
- punajukka
Sori, kirjottaja on kyl sit ennemmin puppelinainen ;)
- iukytree
pk seutu : mä ainaki oisin kiinnostunu tappaa itteni ! ja en oo mkn päihdevastane
- järkevä
Noob
- Anonyymi
järkevä kirjoitti:
Noob
Turpakii. Et oo järkevä, vaikka nimesi sanoo niin.
- Suvi.
Miten sul menee nyt alottaja? :)
- SEPPO MÄKI
JOO MINÄ TIEDÄN MISTÄ SAA HERO IINIA SAATANA :))) SEKSI PANNAANKO ENNEN KO KUOLLAAM?
- PoopOnStick
1. lataa onion tor browser ja piilota ip
2. mene ja hirjota hakuun "hiddenwiki"
3. etsi silkroad (tai joku vastaava)
4. tilaa kotiovelle valitut aineet (löytyy essoi kokaiinia tai melkeenpä mitä vaa mitä haluat.)
5. odota pari päivää että paketti saapuu
6. nauti aineet viinaksen kera
7. käy nukkumaan
eiköhä noilla pärjää aika pitkälle - merkillinen_maa
Suomessa on ehkä maailman eniten masentuneita ihmisiä. Itsemurhia tehdään paljon. Psykedeelit ja terapia saattais auttaa ja tietenkin verotusta voisi keventää ja palkkoja nostaa. Ihmisten elämä muuttuu koko ajan kurjemmaksi täällä? Se ei ole huumeiden syytä se.
- Anonyymi
Kyllähän se ois se vanha kunnon bentso viina opiaatti gabapenttii ja sirdalud tappokombo. Mut ennemmin haet apuu tai käytät bentsoja masennukseen
- Anonyymi
Miksi haluat kuolla?
- Anonyymi
Ainakin joihinkin nukahtamislääkkeisiin on tietääkseni lisätty jotain joka aiheuttaa suuria annoksia otettaessa oksennusreaktion.
- Anonyymi
Unohit isoisä jättää sen ikäsi,13v ja "sukupuolesi" tytön pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863028
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232752Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092354- 401734
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421581- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411505- 281300
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201266- 951181