Moi!
Oon 13v ja mulla on tokat menkat meneillään.
Onko normaalia ku pyyhkii paperilla niin joskus tullee sellasia melkeen mustia länttejä paperiin ja ne on vähä limasia?
pelottaa!
3
196
Vastaukset
- ---
On normaalia. Tiedätkö, mikä se on, mikä sinusta vuotaa ulos? Kohdun LIMAkalvo. Sen kuuluukin olla limainen ja se voi näkyä jopa mustina hyytyminä. Veren väri ja koostumus voivat olla kuukautisten aikana hyvinkin moninaiset.
- kauheeta
Kiitos ihan kauheena!:D
Tuo helpotti mun oloa ihan hirveenä:)
En tiennyt että sen nimi on limakalvo joka irtoaa minusta,mutta nyt tiiän:D - säikähdin:D
kauheeta kirjoitti:
Kiitos ihan kauheena!:D
Tuo helpotti mun oloa ihan hirveenä:)
En tiennyt että sen nimi on limakalvo joka irtoaa minusta,mutta nyt tiiän:Dmäki säikähin ekojen menkkojen aikana ku menin suihkuu nii kuulu vaa "pläts!" ja sellane iso suunnillee joku 4x4 senttine musta "mölli" putos sieltä ja kipitti viemärii. Säikähin aika mukavasti aattelin hetke et oisin ollu raskaana ja mulle ois tullu keskenmeno:D (olin siis viellä neitsyt), mut onneks selvis sitte et ne on iha normaaleja ja asiaankuuluvia :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1405856
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4112720- 1422634
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192128- 171865
- 731286
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä81117Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52968
- 85907