Hierojani flirttailee

Miäs30

Kävin tänään hieronnassa ja hierojani flirttaili minulle jatkuvasti sekä välillä kosketteli "vahingossa" pakaroitani sekä etumustani. En uskaltanut kumminkaan reagoida asiaan mitenkään vaikka mieli teki. Pitäisikö tuo tulkita niin että olisin saanut maksettua hieronnan "luonnossa"?

8

11802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopö

      Paskapuhetta, mutta uskon.

    • satuja ja tarinoita

      Höpinäsi paljastaa, ettei sinua todellisuudessa ole koskaan hierottu.

      Olen ammatiltani hieroja ja olen hankkinut leipäni em. työllä jo yli 20 vuoden ajan.

    • hieronassa ollut

      ettet olisi itse hieroja joka koetteli onko hierottava mukana leikissä. noh hierottavana en kyllä uskalla aloitetta tehdä, hierojan se on tehtävä.

    • miesasiakas

      tämä nyt ei liity varsinaisesti jutun aiheeseen mutta kerrompa kuitenki, kävin muutamanvuoden ajan hierottavana jo kohtalaisen iäkkäällä naishierojalla, hierojani oli vähän ujonoloinen ja semmonen isoäiti tyyppinen, hyvä hieroja silti, mutta jotenki varovainen, riisuin aina pikkuhoususilleen ja hieroja peitteli alaruumiini vielä pyyhkeellä pakarani hän hieroi kevyesti pyyhkeen läpi, no tämä täti jäi eläkkeelle, seuraava hieroja jolle menin oli noin 40-hyvin säilynyt nainen, joka oli vasta vanhemmalla iällä opiskellut hierojaksi, no tämä oli hieman rivo ja suorapuheissaan, käski myös riisua pikkuhoususilleen mutta ei laittanut pyyhettä, siinä kun hän siirtyi selästä alemmaksi hän yhtäkkiä tarttui alushousuihini ja veti ne reilusti ilman varoitusta alas, hieman siinä hätkähdin kun hän alkoi aika ronskisti hieromaan paljaita pakaroitani, totesi vain että aika tiukka on, siinä hetken hierottuaan hän totesi kovaäänisesti sullahan on perse ihan jumissa ja jatkoi hieromista, no ihan työtäänhän vaan teki, tuli hetkeksi jotenki semmonen tunne niin kuin se flirttailis vaikea selittää näin kirjoittamalla, no hieronnan jälkeen kuitenki ymmärsin ettei se mitään yrittänyt, aijempi hierojani oli vaan niin hienotunteisempi ja ujompi, hyviä hierojia silti molemmat

    • kohta hieraisen

      Kyllä ne hierojat näkee tarpeekseen perseitä, jos nyt joku tykkää huulta heittää ja asiakasta viihdyttää niin ei se tarkota että ne olis kuumana jonkuin kukkakepin perään. Taitaa olla parempi hankkia elämä.

    • hierotuttavaa

      minun hierojani lipsauttelee välillä hieroessaan pakaroitani sormiaan peräaukkoni suulle välissä sormet käy todella lähellä, mutta se tuntuu vain hyvältä, kumpa hieroisi eturauhasenikin, hierojani on nuorehko mies ja nuori mies olen itsekkin, en enää ikinä mene naishierojille

    • erte44

      ei semmsota naishieojaa olekaan joka koskee munaan kuin vahingossa ohimenne

    • Anonyymi

      Hierojia monenlaisia. Tiedän Joensuun alueelta 4mieshierojaa jotka ovat vaimoni pimpillä ja muilla leikkineet.. Tosin vaimo ei oo vastustellut. Tää on totta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe