Miksi Soneralta ei soitettu

Vaihdanko toiseen

Varaustunnus ja varattu soittoaika tulivat känyykkään sekä sähköpostiin, mutta sovitun ajan soittoa olen odottanut turhaan. Miksi näin ?

11

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oijoi! Milloin soiton piti tulla?
      Olisiko voinut soittovaraus kadota asiakasneuvojan näytöltä, kenties jokin tekninen haaste kyseessä ollut. Joskus näitä sattuu. Tahalteen ei tuollaista tehdä.
      Näin asiakasneuvojan silmin voin kertoa, jos asiakkaaseen ei saa yhteyttä esim. kadonneen yhteystiedon vuoksi, jää se kaivelemaan, sillä olisi halunnut hoitaa asian loppuun saakka kuten pitääkin. Se omatunto soimaa ja sitä hetkeksi jää harmittelemaan.

      Minkälaisesta asiasta oli kyse? Olisinko voinut tätä kautta auttaa sinua jotenkin?


      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • Vaihdanko toiseen

        Kiitos vastauksesta. Varaustunnukseni on 1274789752 ja varausaika 29.7. klo 11.15. Asia koskee lähiomaiseni laajakaistasopimuksen jatkamista.


      • Vaihdanko toiseen kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Varaustunnukseni on 1274789752 ja varausaika 29.7. klo 11.15. Asia koskee lähiomaiseni laajakaistasopimuksen jatkamista.

        Mahtavaa, sinulla oli tallessa vielä nuo tunnukset! :)

        Juuri sain kaivettua näillä tiedoilla puhelinnumerosi ylös ja välitin sen pikaisesti soittoon. Toivottavasti kerkiät vastata puhelimeen vaikka ihan vain sen verran, että sovitte uuden soittoajan, jos nyt on kiirusta ja hoppua sinulla.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • vaihdanko toiseen
        sonerapartio kirjoitti:

        Mahtavaa, sinulla oli tallessa vielä nuo tunnukset! :)

        Juuri sain kaivettua näillä tiedoilla puhelinnumerosi ylös ja välitin sen pikaisesti soittoon. Toivottavasti kerkiät vastata puhelimeen vaikka ihan vain sen verran, että sovitte uuden soittoajan, jos nyt on kiirusta ja hoppua sinulla.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Kiitos Selene ja Sonerapartio!

        Sain puhelinsoiton ja asia tuli kuntoon.
        Enkä vaihda toiseen...


      • vaihdanko toiseen kirjoitti:

        Kiitos Selene ja Sonerapartio!

        Sain puhelinsoiton ja asia tuli kuntoon.
        Enkä vaihda toiseen...

        Iloinen uutinen ja hyvä, että asia hoitui kuntoon! :)

        Oikein mukavaa kesää Sinulle!

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • Peko
        Vaihdanko toiseen kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Varaustunnukseni on 1274789752 ja varausaika 29.7. klo 11.15. Asia koskee lähiomaiseni laajakaistasopimuksen jatkamista.

        Itse yritin purkaa vanhan äitini laajakaistaliittymää, joka maksoi 53 euroa kuukaudessa eikä toiminut. Kesäkuun alussa asiakaspalvelu lupasi sen katkaista ja asia piti olla selvä. Kesäkuun laskun saavuttua marssin Soneralle. Heillä ei ollut kuulema valtuuksia asiaa hoitaa ja lupasivat että asiakaspalvelusta soitetaan samana päivänä. Kolmen päivän kuluttua soitin sinne itse ja samalla lupasivat katkaista liittymän. Laitoin viestiä myös soneran johdolle muttei mitään vastausta kuulu. Pari päivää sitten tuli heinäkuun lasku. Että jos harkitset niin vaihda ihmeessä liittymäsi.


      • Peko kirjoitti:

        Itse yritin purkaa vanhan äitini laajakaistaliittymää, joka maksoi 53 euroa kuukaudessa eikä toiminut. Kesäkuun alussa asiakaspalvelu lupasi sen katkaista ja asia piti olla selvä. Kesäkuun laskun saavuttua marssin Soneralle. Heillä ei ollut kuulema valtuuksia asiaa hoitaa ja lupasivat että asiakaspalvelusta soitetaan samana päivänä. Kolmen päivän kuluttua soitin sinne itse ja samalla lupasivat katkaista liittymän. Laitoin viestiä myös soneran johdolle muttei mitään vastausta kuulu. Pari päivää sitten tuli heinäkuun lasku. Että jos harkitset niin vaihda ihmeessä liittymäsi.

        Heippa Peko!

        Mikä sinulla on siellä tilanne? Onko asia nyt hoidettu kuntoon? Saiko äitisi irtisanomisvahvistuksen? Laskutus nyt ajantasalla?

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • digi-info
        Peko kirjoitti:

        Itse yritin purkaa vanhan äitini laajakaistaliittymää, joka maksoi 53 euroa kuukaudessa eikä toiminut. Kesäkuun alussa asiakaspalvelu lupasi sen katkaista ja asia piti olla selvä. Kesäkuun laskun saavuttua marssin Soneralle. Heillä ei ollut kuulema valtuuksia asiaa hoitaa ja lupasivat että asiakaspalvelusta soitetaan samana päivänä. Kolmen päivän kuluttua soitin sinne itse ja samalla lupasivat katkaista liittymän. Laitoin viestiä myös soneran johdolle muttei mitään vastausta kuulu. Pari päivää sitten tuli heinäkuun lasku. Että jos harkitset niin vaihda ihmeessä liittymäsi.

        Voit vaatia soneraa purkaa laskun heinäkuulta. Niin mäkin tein siltä ajalta kun sen asennusvirhe sotki tietoliikenteen.


    • painukaa rektaaliin

      Painu selena tuunvit

    • digi-info

      Yt neuvottelujen aikaan puhelinpalvelusaa on ollut aina kuollutta.. Ei mitään uutta. Kokeile oma sonera sivulla chattia, klo 20 - aamu et saa ketään sieltäkä kiinni. Siis tiedoksi, koska aina ku soneralla on yt niin sen puhelinpalveluista ei saa ketään illan aikana kiinni.

    • Eikannata

      Soittamisesta takaisin on kyllä kokemuksia ollut sellaista ettei oikein tiedä mitä ajatella. "Tahalteen ei tehdä" .. ensimmäinen pyyntöni puhua hekilön kanssa jolla olisi valtuuksia todellisuudessa tehdäkin jotain asialla olikin ettei ole nyt tavoiteltavissa mutta soittaa pian takaisin. Pävivien kuluessa tuleekin viestit ettei soitetakaan, asiasi ei ole tarpeeksi tärkeää vaikka kuinka ***** tärkeätä olisi ollutkin saada puhua oikeasti jonkun kanssa jolla on valtuuksia vaikuta johonkin. Tämä tuntuu olevan aika mahdotonta TeliaSoneralla. Yhteensä muutamien kuukausien aikana sama homma tuli koettu viisi kerta kaikenkaikkiaan, eikä yhtäkään kerta et asia olisi voitu ratkaista johtaen siiheen että meni netti katki. Viimeinen lupaus odotin kahta viikkoa että olisi TeliaSoneralta soitettu, ei kuulunut yhtään mitään. Silloin oli jo lähempänä 20 soittoa tehty asiakaspalveluun. Siinä vasta oli ongelmien alku, eikä Sonera myönnä minkäänlaista vääryyttä tehneesä.. huhhu mikä helvetinmoista paskameininkiä tuon firman tekemisissä on ollut. Ei ikinä kiitos, ei ikinä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

      Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

      Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

      1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

      Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

      haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

      Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

      Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

      Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe