Miksi Soneralta ei soitettu

Vaihdanko toiseen

Varaustunnus ja varattu soittoaika tulivat känyykkään sekä sähköpostiin, mutta sovitun ajan soittoa olen odottanut turhaan. Miksi näin ?

11

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oijoi! Milloin soiton piti tulla?
      Olisiko voinut soittovaraus kadota asiakasneuvojan näytöltä, kenties jokin tekninen haaste kyseessä ollut. Joskus näitä sattuu. Tahalteen ei tuollaista tehdä.
      Näin asiakasneuvojan silmin voin kertoa, jos asiakkaaseen ei saa yhteyttä esim. kadonneen yhteystiedon vuoksi, jää se kaivelemaan, sillä olisi halunnut hoitaa asian loppuun saakka kuten pitääkin. Se omatunto soimaa ja sitä hetkeksi jää harmittelemaan.

      Minkälaisesta asiasta oli kyse? Olisinko voinut tätä kautta auttaa sinua jotenkin?


      Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • Vaihdanko toiseen

        Kiitos vastauksesta. Varaustunnukseni on 1274789752 ja varausaika 29.7. klo 11.15. Asia koskee lähiomaiseni laajakaistasopimuksen jatkamista.


      • Vaihdanko toiseen kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Varaustunnukseni on 1274789752 ja varausaika 29.7. klo 11.15. Asia koskee lähiomaiseni laajakaistasopimuksen jatkamista.

        Mahtavaa, sinulla oli tallessa vielä nuo tunnukset! :)

        Juuri sain kaivettua näillä tiedoilla puhelinnumerosi ylös ja välitin sen pikaisesti soittoon. Toivottavasti kerkiät vastata puhelimeen vaikka ihan vain sen verran, että sovitte uuden soittoajan, jos nyt on kiirusta ja hoppua sinulla.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • vaihdanko toiseen
        sonerapartio kirjoitti:

        Mahtavaa, sinulla oli tallessa vielä nuo tunnukset! :)

        Juuri sain kaivettua näillä tiedoilla puhelinnumerosi ylös ja välitin sen pikaisesti soittoon. Toivottavasti kerkiät vastata puhelimeen vaikka ihan vain sen verran, että sovitte uuden soittoajan, jos nyt on kiirusta ja hoppua sinulla.

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

        Kiitos Selene ja Sonerapartio!

        Sain puhelinsoiton ja asia tuli kuntoon.
        Enkä vaihda toiseen...


      • vaihdanko toiseen kirjoitti:

        Kiitos Selene ja Sonerapartio!

        Sain puhelinsoiton ja asia tuli kuntoon.
        Enkä vaihda toiseen...

        Iloinen uutinen ja hyvä, että asia hoitui kuntoon! :)

        Oikein mukavaa kesää Sinulle!

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • Peko
        Vaihdanko toiseen kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Varaustunnukseni on 1274789752 ja varausaika 29.7. klo 11.15. Asia koskee lähiomaiseni laajakaistasopimuksen jatkamista.

        Itse yritin purkaa vanhan äitini laajakaistaliittymää, joka maksoi 53 euroa kuukaudessa eikä toiminut. Kesäkuun alussa asiakaspalvelu lupasi sen katkaista ja asia piti olla selvä. Kesäkuun laskun saavuttua marssin Soneralle. Heillä ei ollut kuulema valtuuksia asiaa hoitaa ja lupasivat että asiakaspalvelusta soitetaan samana päivänä. Kolmen päivän kuluttua soitin sinne itse ja samalla lupasivat katkaista liittymän. Laitoin viestiä myös soneran johdolle muttei mitään vastausta kuulu. Pari päivää sitten tuli heinäkuun lasku. Että jos harkitset niin vaihda ihmeessä liittymäsi.


      • Peko kirjoitti:

        Itse yritin purkaa vanhan äitini laajakaistaliittymää, joka maksoi 53 euroa kuukaudessa eikä toiminut. Kesäkuun alussa asiakaspalvelu lupasi sen katkaista ja asia piti olla selvä. Kesäkuun laskun saavuttua marssin Soneralle. Heillä ei ollut kuulema valtuuksia asiaa hoitaa ja lupasivat että asiakaspalvelusta soitetaan samana päivänä. Kolmen päivän kuluttua soitin sinne itse ja samalla lupasivat katkaista liittymän. Laitoin viestiä myös soneran johdolle muttei mitään vastausta kuulu. Pari päivää sitten tuli heinäkuun lasku. Että jos harkitset niin vaihda ihmeessä liittymäsi.

        Heippa Peko!

        Mikä sinulla on siellä tilanne? Onko asia nyt hoidettu kuntoon? Saiko äitisi irtisanomisvahvistuksen? Laskutus nyt ajantasalla?

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • digi-info
        Peko kirjoitti:

        Itse yritin purkaa vanhan äitini laajakaistaliittymää, joka maksoi 53 euroa kuukaudessa eikä toiminut. Kesäkuun alussa asiakaspalvelu lupasi sen katkaista ja asia piti olla selvä. Kesäkuun laskun saavuttua marssin Soneralle. Heillä ei ollut kuulema valtuuksia asiaa hoitaa ja lupasivat että asiakaspalvelusta soitetaan samana päivänä. Kolmen päivän kuluttua soitin sinne itse ja samalla lupasivat katkaista liittymän. Laitoin viestiä myös soneran johdolle muttei mitään vastausta kuulu. Pari päivää sitten tuli heinäkuun lasku. Että jos harkitset niin vaihda ihmeessä liittymäsi.

        Voit vaatia soneraa purkaa laskun heinäkuulta. Niin mäkin tein siltä ajalta kun sen asennusvirhe sotki tietoliikenteen.


    • painukaa rektaaliin

      Painu selena tuunvit

    • digi-info

      Yt neuvottelujen aikaan puhelinpalvelusaa on ollut aina kuollutta.. Ei mitään uutta. Kokeile oma sonera sivulla chattia, klo 20 - aamu et saa ketään sieltäkä kiinni. Siis tiedoksi, koska aina ku soneralla on yt niin sen puhelinpalveluista ei saa ketään illan aikana kiinni.

    • Eikannata

      Soittamisesta takaisin on kyllä kokemuksia ollut sellaista ettei oikein tiedä mitä ajatella. "Tahalteen ei tehdä" .. ensimmäinen pyyntöni puhua hekilön kanssa jolla olisi valtuuksia todellisuudessa tehdäkin jotain asialla olikin ettei ole nyt tavoiteltavissa mutta soittaa pian takaisin. Pävivien kuluessa tuleekin viestit ettei soitetakaan, asiasi ei ole tarpeeksi tärkeää vaikka kuinka ***** tärkeätä olisi ollutkin saada puhua oikeasti jonkun kanssa jolla on valtuuksia vaikuta johonkin. Tämä tuntuu olevan aika mahdotonta TeliaSoneralla. Yhteensä muutamien kuukausien aikana sama homma tuli koettu viisi kerta kaikenkaikkiaan, eikä yhtäkään kerta et asia olisi voitu ratkaista johtaen siiheen että meni netti katki. Viimeinen lupaus odotin kahta viikkoa että olisi TeliaSoneralta soitettu, ei kuulunut yhtään mitään. Silloin oli jo lähempänä 20 soittoa tehty asiakaspalveluun. Siinä vasta oli ongelmien alku, eikä Sonera myönnä minkäänlaista vääryyttä tehneesä.. huhhu mikä helvetinmoista paskameininkiä tuon firman tekemisissä on ollut. Ei ikinä kiitos, ei ikinä enää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

      Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1631
    2. 210
      1507
    3. Ikävä on häntä

      Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

      Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

      Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

      Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    7. En kai koskaan saa sinua

      Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      46
      732
    8. Tykkäsit nainen

      Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

      Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

      M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe