Annetaan seeprapeipponaaras (ja häkki) hyvään kotiin

peippo

Annetaan reilun vuoden ikäinen, hyväkuntoinen ja pirteä seeprapeipponaaras häkkeineen uuteen kotiin (pk-seutu). Edellytyksenä on, että lintu ei jää yksin, koska peipot laumaeläimiä. Pikaisia vastauksia toivotaan.

4

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Midiana

      Heij,
      olisiko mahdollista jos antaisin naaraallesi kodin ja ostaisin vähän myöhemmin sille toverin?Kun tässä olen jo pidemmän aikaa ollut hankkimassa lintuja mutta ei ole vielä tullut ostettua.Jyväskylässä/palokassa asuisin..

    • MoNa007

      sellasista,että tänään meille tulee seeprapeipponaaras joka muuten olisi eilen lopetettu. Sitä ei ole huolinut yksikään parvi joukkoonsa koska se on nokkapuoli (ei haittaa elämää) niin ajattelin jos näitä kahta kokeilisi yhteen? jos ei onnistu niin hankkisin naaraallesi kavereita...
      ota yhteyttä sähköpostiini jos olet kiinnostunut:
      [email protected]

    • tirppa

      Eli mulla pari poikaa ja neljä undua isossa yhteisessä häkissä. Kaikki sopuisia. Tarkoitus olisi ottaa vielä pari tyttöpeippoa näille kundeille.
      Jos sulla on vielä se yksinäinen, niin ilmoita välittömästi. Voin tulla hakemaan sen kamujen joukkoon.

      Tätä en lueskele usein, laita viestiä/soita 041-503 9109 Kati

      • peippo

        Kiitos teille kaikille kiinnostuksesta, mutta koti löytyikin jo toista kautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe