Varallisuus kasvoi taas

Porvarihallitus

Lähti asuntolainasta tonni veke kun oli lyhennys. Jälleen siis rikastuin!

20

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä yhtälö

      Miten siinä rikastuu kun lyhennys on vain kerran kuussa mutta asunnon hinta laskee jokaisena päivänä?

      • Porvarihallitus

        Voi ne noustakin.


    • Luki.

      Ovatko lainan lyhennykset noin suuria joka kuukausi teillä?

      Siihen kun laittaa kaiken muun päälle niin ei pojat ,jos työt lähtee niin asunto lähtee samantien.

      Liian kallista asumista on teillä vaikka olisi 20 henkeä perheessä.

      • Ei ongelmaa

        Meillä on kaksi työssäkäyvää perheessä ja toinen lyhentää asuntolainaansa 1500 euroa kuussa ja toinen 1000 euroa. Se joka lyhentää 1000 euroa voisi hetki kuin hetki halutessaan maksaa koko lainan pois mutta haluaa pitää puskurirahastoa.

        Se joka lyhentää 1500 euroa kuussa laittaa joka toinen tai kolmas kuukausi ylimääräisen 1000-2000 euron lyhennyksen.

        Ei vaikuta millään lailla elämään, sillä kumpikin säästi nuo summat joka kuukausi jo vuosia ennen kuin asunto ostettiin.


      • Porvarihallitus

        Minimissään 600€. Sen päälle voi lyhentää niin paljon kuin haluaa. Löytyi lomarahoille mielekästä käyttöä.


    • Tyhmä :)

      Heh :)

      Asuntojen hinnat romahtamassa ja turhaan olet maksanut :D

      • Porvarihallitus

        Jaa jaa... No miten pitäisi sitten asua?


    • Luki.

      No äkkiseltään tuli mieleen se palstalla oleva tamperelainen,eli ostaa se tontti ja mitään kuluja ei saa olla,ehkä risuista tai laavu enintään missä pitää ikitulta päällä ulkovessa,ehkä kumminkin ihan riuku vaan.

      Laavu siis riittää.

    • Luki.

      No on se hienoa kun menee hyvin,kyllä tällä palstalla on niin varakasta ihmistä ettei ole rajaa.

      Minä olen varmasti kaikista köyhin eikä minulla ole varaa olla varakaskaan.

      • Porvarihallitus

        Ihan kuule tavallisia palkansaajia. Brutto yht. meidän kotitaloudessa 4500€. Vaimo ajaa taksia ja minä olen varastomies. Hyvin pärjäillään.


      • en asuntoon
        Porvarihallitus kirjoitti:

        Ihan kuule tavallisia palkansaajia. Brutto yht. meidän kotitaloudessa 4500€. Vaimo ajaa taksia ja minä olen varastomies. Hyvin pärjäillään.

        Niinpä rikastuin minäkin kun laitoin tonnin tilistä jemmaan.


      • eipä ole paljon
        Porvarihallitus kirjoitti:

        Ihan kuule tavallisia palkansaajia. Brutto yht. meidän kotitaloudessa 4500€. Vaimo ajaa taksia ja minä olen varastomies. Hyvin pärjäillään.

        Kai tuollakin pärjää mutta ei varmaan mitään äkkilähtöjä viikonloppuna kahville Pariisiin tai teelle Lontooseen! Hyvää kesän jatkoa!


      • Porvarihallitus
        en asuntoon kirjoitti:

        Niinpä rikastuin minäkin kun laitoin tonnin tilistä jemmaan.

        Jaa.. eikö tuo ole niinku suhteellista. Paljonko menee asumiseen pätäkkää kuussa.


      • 300euroa
        Porvarihallitus kirjoitti:

        Jaa.. eikö tuo ole niinku suhteellista. Paljonko menee asumiseen pätäkkää kuussa.

        Mitä merkitystä sillä on. Kyse on siitä tonnista niinkuin aloituksessakin.


      • porvarihallitus
        300euroa kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on. Kyse on siitä tonnista niinkuin aloituksessakin.

        Toiselle tonni paljon, toiselle våhän. Meillä menee säästöön 600 ja asunnon maksaminenhan on myös säästöä joten voisi sanoa että säästämme 1500 kun maksamme velkaa.


      • en asuntoon
        porvarihallitus kirjoitti:

        Toiselle tonni paljon, toiselle våhän. Meillä menee säästöön 600 ja asunnon maksaminenhan on myös säästöä joten voisi sanoa että säästämme 1500 kun maksamme velkaa.

        Olen maksanut jo asunnon. Nyt menee se tonni muuten säästöön.


      • miten säästöön
        en asuntoon kirjoitti:

        Olen maksanut jo asunnon. Nyt menee se tonni muuten säästöön.

        Inflaation syötäväksi vai sijoituksiin?


      • en asuntoon
        miten säästöön kirjoitti:

        Inflaation syötäväksi vai sijoituksiin?

        Tyynyn alle.


      • porvarihallitus
        en asuntoon kirjoitti:

        Olen maksanut jo asunnon. Nyt menee se tonni muuten säästöön.

        Ajatteles jos menis tämä vuokraan. Olet tehnyt fiksun valinnan.


      • porvarihallitus
        eipä ole paljon kirjoitti:

        Kai tuollakin pärjää mutta ei varmaan mitään äkkilähtöjä viikonloppuna kahville Pariisiin tai teelle Lontooseen! Hyvää kesän jatkoa!

        Kyllä sillä hirvimetsällä käy ja saunakaljat ostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe